2021-09-28, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Realmadrid24-05-14
Låter inte som en dålig avkastning.
har velat hoppa på tesla 100000 ggr då jag älskar elon musk men känslan säger att den är hypad

Tesla tror jag inte på mer än 500% dock. Dem ser jag mer som en säker och långsiktig investering. Typ som guld.

Den största vinsten kommer komma från Egold. Den kommer öka med 2-3000% tror jag.
Citera
2021-09-28, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Tesla tror jag inte på mer än 500% dock. Dem ser jag mer som en säker och långsiktig investering. Typ som guld.

Den största vinsten kommer komma från Egold. Den kommer öka med 2-3000% tror jag.
Tror du på 500 till på tesla eller att du når 500? Ingen koll på Egold men vad får dig tro på 2-3000?
Citera
2021-09-28, 17:50
Medlem
Försökt skapa ämne men verkar inte gå så frågar här.. Vad tror ni om BWE? https://www.swedbank-aktiellt.se/om/bwenergy
Citera
2021-09-28, 17:56
Medlem
Passa på att handla, nu är det rea. Nedgångar är både sunda och hälsosamma. Det märks däremot att många färskingar har sökt sig till aktier under pandemin. Tycker mig se panik både här och var bland olika forum trots att nedgången knappast kommer som en chock.
Citera
2021-09-28, 17:58
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Passa på att handla, nu är det rea. Nedgångar är både sunda och hälsosamma. Det märks däremot att många färskingar har sökt sig till aktier under pandemin. Tycker mig se panik både här och var bland olika forum trots att nedgången knappast kommer som en chock.

Börsen måste sjunka ca 30-40% innan vi kan börja prata om en rea.
Citera
2021-09-28, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Realmadrid24-05-14
Tror du på 500 till på tesla eller att du når 500? Ingen koll på Egold men vad får dig tro på 2-3000?

Nej 500% från nu, alltså typ 4000 dollar. Men det tror jag som sagt är max.

Elrond har allt som krävs för att bli nya Bitcoin och dem tror jag även kommer bli cryptosvärldens nya globala handelsvaluta.

Men oavsett så har den en väldigt bra bas och inte riktigt kommit ut på marknaden än. Den har enorm potential. När den kan köpas på tex coinbase och de andra stora aktörerna kommer den explodera och värdet få en synergistisk effekt.

Det kan bli ännu mer. 30 000 dollar om bara några år.
Citera
2021-09-28, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Börsen måste sjunka ca 30-40% innan vi kan börja prata om en rea.

Det har tryckts väldigt mycket pengar sedan finanskrisen. Kanske marknaden är rätt värderad sett till att pengar kommer minska i värde via inflation framöver?

Jag tror i alla fall inte att lösningen är att vara likvid.
Citera
2021-09-28, 19:01
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Sålde av på topp för en månad sedan. Väntar på bottenläge, då går jag all in igen!
Slantarna ruttnar på ett sparkonto just nu.

Snygg exit. Låt mig veta när du kliver på igen. Lyckas du träffa både exit och entry ska jag börja lyssna till dig..
Citera
2021-09-28, 19:25
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bertiHisingen
Jag har insett mina begränsningar och sparar långsiktigt. Samma summa dras varje månad till en billig globalfond och jag gör ingenting.

Garanterat den bästa strategin. Till skillnad från alla ”jag sålde allt för en månad sen” tomtar som tror dom kan tajma marknaden.
Citera
2021-09-28, 19:26
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Snygg exit. Låt mig veta när du kliver på igen. Lyckas du träffa både exit och entry ska jag börja lyssna till dig..

Tror du på allt?
Citera
2021-09-28, 19:33
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Tror du på allt?

Du tar alltså för givet att skribenten -kraftfoder- hittar på. Å detta mitt på blanka dan..
Citera
2021-09-28, 19:38
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Du tar alltså för givet att skribenten -kraftfoder- hittar på. Å detta mitt på blanka dan..

Mitt på blanka dan...19.38
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in