För att det är ett frågesport och såna program går ut på att man ska ha koll på saker och inte bara saker som intresserar dig.
Du verkar helt oförmögen att se mönster? & verkar vara ideologiskt nollställd, b-e-drövligt, och det är ju inte oväntat att sådana människor älskar frågesport
Senast redigerad av Crapmagic 2021-09-28 kl. 19:16.
Hög fallhöjd på sossekulturchefen Karin Pettersson sa dem, och fall får vi se. Förra veckan föll hon i korinter över att Jerka kunde ”sociolekt” och nu bommar hon Ho Chi Minh, Taubes sommarställe och Floyd (inte för att jag bryr mig om det sistnämnda men hon gör det nog).
Du verkar helt oförmögen att se mönster? & verkar vara ideologiskt nollställd, b-e-drövligt, och det är ju inte oväntat att sådana människor älskar frågesport
Vad är det för mening att skriva tråden om du inte ens gillar frågesport?
Vad är det för mening att skriva tråden om du inte ens gillar frågesport?
Jag gillar frågesport och en världsbild/människosyn samtidigt, problemet är att F&F redaktionen inte är neutrala varpå jag inte kan vara det heller, jag säger som
Bilbo "Its your fault that im angry"
Floyd (inte för att jag bryr mig om det sistnämnda men hon gör det nog).
Såna PK-människor låtsas bry sig för att se ut som "goda" människor, men i verkligheten är dom de mest genomruttna av alla. Karin Pettersson har skrivit om George Floyd och "rasismen i USA" men detta visar att hon egentligen inte bryr sig ett skit, bara ett spel för pk-galleriet.
Barnen ifrån Frostmofjället är en klassisk barnbok av Laura Fitinghoff utgiven 1907, som betraktas som Sveriges första stora realistiska barnroman. Boken handlar om en syskonskaras mödosamma vandring över fjällmarker för att slippa fattigstugan och hitta ett bättre liv.