2021-09-28, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackeyedgirl
Det är lögn. Hennes son är farlig.

Ja jag vet man ser hon mamman är störd.
Citera
2021-09-28, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Läste allt. Det finns inga poster där skriver man att hon tömde konto och stack till Polen.

Jag har läst bådas konto och jag hittade heller inget sådant där. Rafal mamma kanske har ett eget FB-konto coh skrev där. Är här någon som vet hennes namn?
Citera
2021-09-28, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackeyedgirl
Det är lögn. Hennes son är farlig.

Vadå hennes son är farlig?
Citera
2021-09-28, 15:41
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Läste allt. Det finns inga poster där skriver man att hon tömde konto och stack till Polen.

Ny hittade jag det. Hans mamma skriver att hon KANSKE stack från honom lik hon stack från sin förra man. Och att hon tömde konto nån gång förut. Hon skriver inte att Beata är dålig mamma men att hon gillar festa.
Citera
2021-09-28, 15:42
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Beatka/Beata hette Trawicka innan hon gifte sig med honom

Hemifrån Trawicka. Efter första mannen Mietka
Citera
2021-09-28, 15:44
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Jag har läst bådas konto och jag hittade heller inget sådant där. Rafal mamma kanske har ett eget FB-konto coh skrev där. Är här någon som vet hennes namn?

Hans mamma heter Krystyna.
Citera
2021-09-28, 15:49
Medlem
Citat:
Hans mamma heter Krystyna.

Vet Du om hon har ett facebookkonto?
Citera
2021-09-28, 15:52
Medlem
Klaudia kan inte vara Beatas eller hans dotter. Har läst kommentar på en polsk sidan mellan henne (klaudia) och Krystyna (hanns mamma). Känns inte som att dom känner varandra. Hans mamma skriver att Beata stack från sitt ex man för några år sedan och att kanske hon gjorde det samma mot hennes son nu.
Citera
2021-09-28, 15:54
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Vet Du om hon har ett facebookkonto?

Jodå Krystyna Ratzman
Citera
2021-09-28, 15:54
Medlem
Citat:

Då har du inte läst allt.

S*ndr*a Du*zic kommenterar på inlägget i länken ovan: (översatt i FB) Hon är död.

Kr*st*na R*tzm*n svarar på ovan kommentar: (översatt i FB) Ja för att hon torkade alla makens konton, hon gillar att skeda

Vad biten om att skeda ska betyda det har jag dock ingen aning om.
Senast redigerad av Enelya 2021-09-28 kl. 15:55. Anledning: Fel namn
Citera
2021-09-28, 15:55
Medlem
Varför klev hon in i hans bil, höll han sonen som ”gisslan” tro?
Varför lämnade han sen sonen till socialen på lördagen?
Tänker att det fanns en uppgörelse om att överlämnandet skulle ske där egentligen men av ngn anledning kliver hon in i hans bil fredag kväll ( trolig teori). Hon visste ju att han var våldsam, så någon form av ”gisslantagning” måste ju skett
Citera
2021-09-28, 15:58
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paula151
Klaudia kan inte vara Beatas eller hans dotter. Har läst kommentar på en polsk sidan mellan henne (klaudia) och Krystyna (hanns mamma). Känns inte som att dom känner varandra. Hans mamma skriver att Beata stack från sitt ex man för några år sedan och att kanske hon gjorde det samma mot hennes son nu.

Förmodligen hade anledning att sticka. Hon tog barnen med sig tom till Sverige så varför hon skulle lämna de nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in