I detta fall tror jag inte det spelat nån roll. Under förutsättning att han ligger bakom försvinnandet. Har hon försvunnit i förtvivlan att hon inte fick kontaktförbud, ja då kan man kanske skylla på det.
I detta fall tror jag inte det spelat nån roll. Under förutsättning att han ligger bakom försvinnandet. Har hon försvunnit i förtvivlan att hon inte fick kontaktförbud, ja då kan man kanske skylla på det.
Skulle hon lämna sina 3 pojkar med honom? Två är inte hans. Nej du. Då skulle hon ta barnen med sig.
Skulle hon lämna sina 3 pojkar med honom? Två är inte hans. Nej du. Då skulle hon ta barnen med sig.
Som Hässleholm. Ja, det är troligt. Svårt dock att veta hur folk tänker. Vi vet inte heller om det är hans barn. De kan komma från tidigare förhållande.
Som Hässleholm. Ja, det är troligt. Svårt dock att veta hur folk tänker. Vi vet inte heller om det är hans barn. De kan komma från tidigare förhållande.
Yngsta pojke är hans men inte de två äldre. De har annat efternamn
!! ၢ URGENT!! ၢ
⚠️ LIVET OCH HÄLSA I FARLIGHETEN ⚠️ DELA GÄRNA SÅ MYCKET ⚠️
🚨 Beata Ratzman 32 år gammal 🚨
#Szwecja #Malmö #Oxie
Beata bor i Malmö, Sverige.
Den 24.09.21 kl 18.00 lämnade en kvinna hemmet med sin ex man och son.
De stannade i Oxie County.
Beata och hennes man gick ur bilen, min son stannade i den.
Efter en stund kom mannen tillbaka ensam, han berättade för barnet att kvinnan gick med en vän.
Hittills har Beata inte återvänt till sitt boende eller tagit kontakt med sina nära och kära.
hennes telefon är död.
⚠️ ⚠️ Kvinn
📌 En beskrivning
Den saknade är 164 cm hög, en smal kroppsstruktur, blåa ögon och mörkt blont hår.
📌 På dagen hon försvann bar hon marinblå jeans och en svart jacka
Om någon har sett en saknad person eller vet var hon befinner sig kontakta polisen på 112 eller 114 14.
Det går även bra att skriva direkt till hemsidan #SOSZagini9c9
Långsökt. Hon har inte honom som vän på FB däremot Beata och hennes söner. De kommer även från städer som ligger långt ifrån varandra.
En bekant från jobbet som behöver en adress?
Så kan det absolut vara.
Dock vill jag påpeka att jag inte har mina föräldrar på FB, däremot har jag min fars nya frus döttrar som vänner på FB.