Citat:
Ursprungligen postat av
Fighter83
Vilket skämt 😂 Mattan är inte bortdragen för Pudeln tvärtom ju mer ni håller på desto säkrare blir jag På att CL med sin bror Pete*Levi*n är inblandade tillsammans .
Tror du att esset var att bröderna var på statt , att hela vår teori hängde på det ?? Du är en liten skämtare du . Vårat främsta ess i rockärmen är tro det el ej . KF s högst misstänkte CL . Vad har ni för kort i rockärmen ?? Inget annat än svett ! Ni har däremot inte ett skit o komma med noll ! Förstår du lilla gubben ?
Vad glad jag är att du tar det på det viset.
Du har inget ess i ärmen. Alla i tråden vet att ClLe är misstänkt för att ha kört runt på kvällen och natten då Helena försvann och ensam ha bragt Helena om mordet.
Du däremot underkänner Kalla Fall. Du säger att ClLe var på Stadt, att han inte var ensam och att han inte kunde göra det ensam. På alla dessa punkter avviker jag från dig. Om ClLe är skyldig så är det precis som Kalla Fall har sagt.
Så vem är det egentligen som sitter på ess i rockärmen. Jag som håller öppet för att Kalla Fall har rätt eller du som underkänner Kalla Falls teori.
När du kontaktade Kalla Fall och fick veta att de två männen i baren inte var ClLe och PeLe så borde du ha backat och insett att du har noll skäl att tro att PeLe var i Mariestad och noll skäl att tro att någon av dem var på Stadt. Du låser dig i ditt tänkande och blandar ständigt ihop fakta och antagande.
Du har dessutom konsekvent undvikt att svara på frågan varför det är OK att diskutera alla andra som mördare men inte KlMa.