2021-09-08, 12:12
Medlem
Tar theralen i kapselform 20mg, men bör man byta till flytande så man kan minska dos och slippa vara bakis dagen efter? Hört att theralen kan ge viktuppgång, något som hänt andra här?
Citera
2021-09-11, 15:12
Avslutad
Hur är det egentligen med theralen + alkohol? Jag drack rätt så mycket theralen klockan 3 inatt tror det var kanske tom 6ml. Men tänkte dricka sprit med polare ikväll är det lugnt?
Citera
2021-09-17, 17:34
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destorn
Tar theralen i kapselform 20mg, men bör man byta till flytande så man kan minska dos och slippa vara bakis dagen efter? Hört att theralen kan ge viktuppgång, något som hänt andra här?

Viktuppgång har jag aldrig hört.
Det är lugnt.
Citera
2021-09-17, 19:27
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Hur är det egentligen med theralen + alkohol? Jag drack rätt så mycket theralen klockan 3 inatt tror det var kanske tom 6ml. Men tänkte dricka sprit med polare ikväll är det lugnt?

Det lär vara lugnt!
Haha att det ens finns en fanclub för Theralen är komiskt
Citera
2021-09-21, 22:22
Medlem
Vad är maxdosen egentligen? Är 3 ml lugnt?
Citera
2021-09-24, 20:53
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Vad är maxdosen egentligen? Är 3 ml lugnt?
Jag har utskrivet 2-3 ml på kvällen o har alltid tagit 3 ml varenda kväll, men det har alltid gett mig muntorrhet vilket inte är bra för tänderna. Sen på senare tid har jag märkt att jag sover lika bra på 1,5-1,75 ml, o då slipper jag muntorrheten. Får inte så mycket hangover på morgonen heller.
Citera
2021-09-24, 20:55
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det lär vara lugnt!
Haha att det ens finns en fanclub för Theralen är komiskt
Klart det måste finnas en "Theralen fanclub", men den hade passat bättre i medicin- eller sömnforumet. Jag är en Theralen-diggare, men om man är ute efter rus bör man ju välja nått annat... Men man sover väldigt bra på det!
Citera
2021-09-25, 10:21
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Klart det måste finnas en "Theralen fanclub", men den hade passat bättre i medicin- eller sömnforumet. Jag är en Theralen-diggare, men om man är ute efter rus bör man ju välja nått annat... Men man sover väldigt bra på det!

Jag sover om möjligt sämre på Theralen än utan + att jag blir torr i munnen som stryk. Om jag vill sova gott och länge så finns det gott om andra bra preparat (som inte är benso eller z-drugs) : Gabapentin eller Lyrica t ex
Citera
2021-09-25, 15:04
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Jag sover om möjligt sämre på Theralen än utan + att jag blir torr i munnen som stryk. Om jag vill sova gott och länge så finns det gott om andra bra preparat (som inte är benso eller z-drugs) : Gabapentin eller Lyrica t ex
Lyrica har jag också, men den tar jag på morgonen...
Citera
2021-09-25, 15:17
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Lyrica har jag också, men den tar jag på morgonen...

Okej. Du kan ju testa att ta dosen på kvällskvisten någon gång, så ska du få se på bra sömn
Citera
2021-09-25, 15:30
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Okej. Du kan ju testa att ta dosen på kvällskvisten någon gång, så ska du få se på bra sömn
Jo, jag har ju testat att ta typ 750 mg, man blir lite skönt full, men trött tycker jag inte jag blir, möjligen bättre kvalitet på nattsömnen.
Citera
2021-09-25, 15:39
Bannlyst
Theralen lär ju vara något av det sämsta som någonsin skapats.

Tycker synd om er som tvingas köra denna skit för att ni inte kan få tag i något bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in