Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Testat Nitrazepam, Flunitrazepam, Triazolam, Lorazepam m.m? Där sover man bättre än Z-analoger imo.
Jag har inte haft nån av dom utskrivet, men fick ändå tag i samtliga ovan, men jag använde de mest som ångestdämpade, eller blanda med alkohol för att bli mer kul. Men visst går det att sova på också. Något bättre effekt än z-preparaten.
Men jag har för mig att samtliga är borttagna på den svensk marknaden, utom lorazempam?
Det enda som helt slog knockout på mig, var en okänd dos (en pytteliten kapsel i båda fallen), var både flubromazepam o flubromazolam, men de finns inte legalt här.