Modernas VD: "
Those who do not get vaccinated will immunize themselves naturally, because the Delta variant is so contagious. In this way we will end up in a situation similar to that of the flu. You can either get vaccinated and have a good winter. Or you don't do it and risk getting sick and possibly even ending up in hospital," he said.
De som inte vaccinerar sig kommer ha en naturlig immunitet. Kan det bli tydligare? Direkt från "hästens mun"! De försöker tjäna så mycket pengar det går innan hysterin lägger sig, jag menar innan bubblan spricker liksom
"housing bubble" sprack 2008. Det är upp till och var en att välja själv. Jag vill inte ha vaccinpass för influensan 2.0.
Din liknelse med brandbilar och bränder var riktigt bra måste jag erkänna men i det här sammanhanget är den lika bra som en trasig digitalklocka, användbar som ett andra rövhål.
Vidare kan du läsa på om vad FN håller på med: "Curiously presidents, ministers, diplomats and their staff members,
many of whom continuously harass their populations with arbitrary Covid measures, will not have to present proof of vaccination or health passports upon arrival at the UN headquarters in Manhattan, New York."
Tillhör man eliten så är man väl så moraliskt överlägsen att man inte behöver vaccin mot COVID. Att ha åsikter som går i linje med Aftonhoran och CO är lika intelligent som en smart dammsugare med ett trasigt moderkort.
Jag vill dö i covid och jag vill dö för min rätt att dö i covid, jag vill också dö av skrumpen lever med alkohol, ta en opiomöverdos, jag vill dö av fetma och jag vill dö i cancer från alla bilavgaser och det är min rätt att dö på det viset. Din rätt att skydda dig från min covid slutar (tyvärr) där mina rättigheter börjar. Vill du inte bli smittad av min covid, kan du låsa in dig själv, det är du som är rädd, inte jag. Jag kan inte ansvara för dina känslor, såvida du inte tillkännager att du är ett barn och då måste nån förmynda över dig.
Din irrationella rädsla för ond bråd död tvingar dig att vilja ha kontroll över alla andras tankar och liv. Det finns ingen diskussion med dig, det är bara för dig och dina kumpaner att börja springa på gatorna som SS-soldater och mörda anti-covid-judar eller hålla käften. Men, feg gör det feg gör, känslo-argumentrar på ett anonymt forum på nätet.
Alla källor och länkar jag har lagt fram finns tillgängliga på nätet med enkla sökningar. Jag kan inte ansvara att folk väljer att sitta hjärndött framför tv och IG, när de kan välja att söka efter information. Folk kan då verkligen inte att förvänta sig att jag ska tycka samma skit som de blivit tvångsmatade med, där går gränsen.