Citat:
Ursprungligen postat av
Fighter83
Pilot väl den största trådsanningen i Flashback historia !!!
Anklaga en oskyldig man i 5 år. Formligen varit ett drev mot honom här inne .
Det är skamligt!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Pelepelle
Varför kommer du med lögner hela tider här för att vilseleda detta forum.
Pilot är av polisen fortfarande misstänkt i försvinnandet av Helena Andersson.
Ej helt avskriven, endast för tillfället lagd åt sidan...
Eftersom ingen vet vem Pilot är så är det värre med brodern till CL som hängs ut som inblandat.
Pelepelle, jag tycker att du är jävligt hård i tonen mot Fighter83.
Vi vill väl inte förlora en aktiv deltagare i tråden som faktiskt tillför en hel del.
Alla kan ha fel.
När det kommer till Pilot så finns inte mycket bekräftat utan det är väldigt många trådsanningar som skapats om denna person. Om rätt ska vara rätt med det du kastar ur dig så gå tillbaka och se över allt som skrivits om Pilot och sedan letar du källor.....
Har du källa på att han bara tillfälligt lagts åt sidan exempelvis?
Jag tror att det finns en god anledning till varför de valde att inte hålla kvar Pilot. De har inget tungt emot honom som talar för att han ska vara den som tagit Helenas liv.
Däremot så visar Pernill#a Wadebäc#k med sitt team att DE gärna ville peka ut honom som skyldig, delaktig i Helenas försvinnande. Wadebäc#k byggde dokumentären på den grunden. Hon borde inte ens få handha detta då hon är närstående i fallet och påverkas därefter. Pilot är säkert ingen hon tyckte om innan han kom på tal eller efter. Han är ett huvud man kan låta rulla i brist av annat. Wadebä#ck utnyttjar sin position för egna intressen och är inte objektiv alls. Hon vill dessutom göra karriär, synas, höras, blåsa upp sig.
En duktig journalist som arbetar med objektivt grävande och gör sitt jobb just så, den sätter sig själv åt sidan under sitt arbete. Pilot gjorde entré med buller och bång tack vare henne och vidare aktörer i tråden och namn droppade i tråden helt utan källa som styrker detta utöver dropparens ord på det. En anonym droppar. Detta tycker jag att folk ska ha i åtanke iallafall. Allt är inte vad det ser ut att vara alla gånger.
Att ingen vet vem Pilot är är en halvsanningar då man trots allt hängt ut en person och han har fått lida.
Att jämföra detta med Clae#s bror förstår jag inte. Det ena har ju inte med det andra att göra. Det är ju inte en sandlåda där en slår dig med en spade i huvudet och därmed så ger det dig anledning att slå någon i huvudet med din spade.
Jag hoppas att du kan ge upp detta tjafsa de på fighter83 och bara skrolla förbi hans inlägg om de stör dig.