2021-09-22, 09:32
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Helvetes vad LIF är ineffektiva framåt.
Det blir så när man skjuter från blå och från sarghörnen utan tanke och hoppas att pucken ska studsa in.
Citera
2021-09-22, 09:46
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Det blir så när man skjuter från blå och från sarghörnen utan tanke och hoppas att pucken ska studsa in.
Man missar även öppna lägen framför mål vilket är värre, att lägga pucken på mål är hela poängen med hockey.
Citera
2021-09-22, 12:17
Medlem
Tvonds avatar
Ser ut att det blir näst inpå fullsatt i Malmö Arena i mötet med Växjö Lakers den 30/9. Hoppas man tvålar dit Djurgården imorgon för att få en sista push i biljettförsäljningen och lapp på luckan.
Citera
2021-09-22, 14:44
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Ser ut att det blir näst inpå fullsatt i Malmö Arena i mötet med Växjö Lakers den 30/9. Hoppas man tvålar dit Djurgården imorgon för att få en sista push i biljettförsäljningen och lapp på luckan.
Med ett pris på 50kr/biljett är det ett krav på fullsatt första matchen efter att publiktaket släpps.
Citera
2021-09-22, 15:49
Medlem
Vanstertrollets avatar
Har Djurgården övergett Stockholmsprojektet?
Citera
2021-09-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet

Dom fyller bara på med riktiga hockeyspelare då dessa saknas på hemmaplan.
Alla ska få vara med funkar inte för cochen Barry Smith.
Citera
2021-09-22, 18:05
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Med ett pris på 50kr/biljett är det ett krav på fullsatt första matchen efter att publiktaket släpps.

Är väl aldrig fullsatt i Malmö förutom semifinal åren. Svårt flörta till sig fotbollspubliken och när man väl fått bra med folk gör man ofta platt matcher typ 0-4 mot Brynäs eller liknade Dock tror jag att i år kan man nog dra lite marginal åskådare då laget är roligare än på 4-5 år. Vore trevligt med ett snitt uppåt 8K så man kan fortsätta satsa på laget även nästa år.
Citera
2021-09-22, 18:22
Medlem
Alla vill se regerande mästarna.

Skitskoj med nästa fullsatt i malmöarena. Eller menar du nästan fullsatt med avstängda platser?

Bra insiativ av malmö om det ger resultat med folk i ladan även utan falafel No1.
Senast redigerad av MitchRapp 2021-09-22 kl. 18:24.
Citera
2021-09-22, 18:39
Avslutad
Citat:
Tillfälligt iallafall. Hoppas på många hemvändare nästa år och att vi tar tillbaka dom och kickar ut transatlanterna, om dom inte kommer igång rejält då.
Citera
2021-09-22, 20:23
Medlem
Citat:
Jag vet inte men 11 st under kontrakt just nu är lokalt födda och det är nog fler än i de flesta andra lagen i ligan.
Citera
2021-09-23, 18:15
Medlem
En fråga från en som inte är så insatt i SHL. Jag har fått fribiljett till en av Leksands hemmamatch senare i höst i egenskap av kund till Ejendal. Nu har jag inte tagit nån som helst Vaccin. Får jag komma in iaf för att se på hockey.
Citera
2021-09-23, 18:27
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wieso
En fråga från en som inte är så insatt i SHL. Jag har fått fribiljett till en av Leksands hemmamatch senare i höst i egenskap av kund till Ejendal. Nu har jag inte tagit nån som helst Vaccin. Får jag komma in iaf för att se på hockey.
Ja, självfallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in