Citat:
Ursprungligen postat av
MitchRapp
Gillar den nya finnen i LIF. Främst för han kör sin vlog. Är de ineffektiva eller är det bara en känsla?
LIF har vunnit skotten i alla tre förlustmatcher och missat avgörande lägen när matcherna stått och vägt.
Man har ”överspelat” dvs krånglat till det i onödan samt gett bort puck i egen zon.
Vi får se om de kan slappna av och spela rakare samt täta bakåt, annars får Ejendahl öppna plånboken och fylla på med backar.
Tidigt ännu, men som vanligt är en hyfsad försäsong helt värdelös när det blir allvar.
Men LIF har ett lag för nedre halvan och bör sikta på att undvika kval, slutspel tror jag inte på i år.