Ser ut att det blir näst inpå fullsatt i Malmö Arena i mötet med Växjö Lakers den 30/9. Hoppas man tvålar dit Djurgården imorgon för att få en sista push i biljettförsäljningen och lapp på luckan.
Ser ut att det blir näst inpå fullsatt i Malmö Arena i mötet med Växjö Lakers den 30/9. Hoppas man tvålar dit Djurgården imorgon för att få en sista push i biljettförsäljningen och lapp på luckan.
Med ett pris på 50kr/biljett är det ett krav på fullsatt första matchen efter att publiktaket släpps.
Med ett pris på 50kr/biljett är det ett krav på fullsatt första matchen efter att publiktaket släpps.
Är väl aldrig fullsatt i Malmö förutom semifinal åren. Svårt flörta till sig fotbollspubliken och när man väl fått bra med folk gör man ofta platt matcher typ 0-4 mot Brynäs eller liknade Dock tror jag att i år kan man nog dra lite marginal åskådare då laget är roligare än på 4-5 år. Vore trevligt med ett snitt uppåt 8K så man kan fortsätta satsa på laget även nästa år.
Tillfälligt iallafall. Hoppas på många hemvändare nästa år och att vi tar tillbaka dom och kickar ut transatlanterna, om dom inte kommer igång rejält då.
En fråga från en som inte är så insatt i SHL. Jag har fått fribiljett till en av Leksands hemmamatch senare i höst i egenskap av kund till Ejendal. Nu har jag inte tagit nån som helst Vaccin. Får jag komma in iaf för att se på hockey.
En fråga från en som inte är så insatt i SHL. Jag har fått fribiljett till en av Leksands hemmamatch senare i höst i egenskap av kund till Ejendal. Nu har jag inte tagit nån som helst Vaccin. Får jag komma in iaf för att se på hockey.