Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
Trams. Det vi motverkar är inte vaccin utan marknadsföringen av specifika covidinjektioner medelst tvång och hot om tvång till oss som inte behöver det.
Hur menar du med "marknadsföring av specifika covidinjektioner medelst tvång"? Menar du informationen är påtvingad? Hur menar du att du blivit tvingad till vaccination?
Citat:
På tal om att skada samhälle och individer är läkemedelsbolag förbjudna från att göra reklam för sina produkter, varför de nu använder sig av nyttiga idioter som dig för sina marknadsföringsändamål.
Eller hur? Läkemedelsbolag är verkligen inte generellt förbjudna att göra reklam. Om du inbillar dig att jag skulle jobba för läkemedelsbolagen, som "nyttig idiot", som är du helt ute och seglar. Jag bryr mig enkom om verifierbar fakta. Förstår om just de två orden är svåra ord för en del, men så knepigt är det inte (egentligen).
Citat:
Ta du ditt vaccin om du är sjukligt överviktig eller gammal som graven. Men kom inte här och påstå att jag eller någon annan som inte är i riskgrupp ska utsätta oss.
Är varken gammal som graven eller överviktig. Fullt frisk, till och med hyfsat vältränad, och åter nyttigt. Inte sjuk. Dock har jag fungerande tankeverksamhet och av den anledningen påstår jag att det är en medborgerligt god gärning att vaccinera sig och en för samhället i stort, och utsatta personers väl i synnerhet, mycket klok och positiv gärning att vaccinera sig. Sedan får du tycka precis vad du vill, det är din rättighet.