Om det inte är mer klart än någonsin: de som styr världen är rent utsagt onda och ALLT kring pandemin handlar om MAKT.
Makt och kontroll över folket.
Som tur är börjar vi se ett globalt motstånd mot tyrannerna. Nicki Minaj och hennes 200 miljoner följares går loss i USA och i Australien börjar arbetarna säga ifrån rejält med massiva protester i Melbourne:
https://youtu.be/D_-6EUDvhrE
Det glädjer mig att se folket vakna till det verkliga hotet mot våran frihet: big pharma, big tech, centralbankerna (och dess köpta politiker), media osv.
Det är så sjukt att man vill tvinga folk ta ett läkemedel som man ej vet de långsiktiga biverkningarna på ännu. Ingen forskning har kunnat gjorts på det. Utöver det är de sjukt hur man försöker införa ett totalitärt styre med pass och dylikt inom våra egna gränser. ”För att få tillbaka sin frihet” ”för er säkerhet” säger man, precis så som en tyrann skulle säga.
Jag är inte emot vaccin i allmänhet, är fullvaccinerad mot i princip allt. Däremot är jag inte vaccinerad mot covid eftersom jag är frisk i allmänhet och redan haft sjukdomen. Det jag är starkt emot är att man tvingar folk. Alla som är relativt vakna borde se den sakta men säkert inskränkande på den individuella friheten. Något som är själva kärnan kring västerländska civilisationen.