Citat:
Ursprungligen postat av
YeeNaaldloshii-
Stödjer du åtgärder som hindrar t.ex. ovaccinerade lilla mig att gå in på ICA för att handla? Eller att jag inte ska få behålla jobbet om jag vägrar bli inokulerad?
Handla bör du få göra om du, so malla andra, inte riskerar andras hälsa. Det är väl sunt förnuft i den delen. Den andra frågan är väl baserat på vad du arbetar med?
Citat:
Det är ingenting jag påstår utan det är något som "vEtEnSkApEn" som du själv tillber också bekräftar.
SARS Cov-2 är ett coronavirus. "Coronaviruses = Common cold"
Det är pga denna sjukdom som du argumenterar för att precis hela världens befolkning borde bli besprutade med behandlingar som inte ens brukats i ett år ännu?
Eftersom du inte läste min jämförelse av två olika virus, samma familj, precis som mellan vanlig förkylning och C19, så är det meningslöst att argumentera. C19 är inte en förkylning. Så enkelt är det.
Smittkoppor är inte kokoppor. Samma virusfamilj. Den ena är som sagt en av de dödligast mänskligheten känner till.
Citat:
Luc Montagnier tänkte jag på. Men jag nämnde även doktorer och forskare som exempel på yrkesgrupper som uttryckt kritik. Men om de inte inte får uttala sig i MSM så spelar det väl ingen roll...
Varför blev jag inte förvånad. Samme man som förespråkar homeopati och säger "Vad vi har funnit är att DNA producerar strukturella förändringar i vatten, vilket kvarstår vid mycket höga utspädningar och som leder till resonanta elektromagnetiska signaler som vi kan mäta". Låter han listig numera tycker du? Att han fyllt 89 år kanske ger en fingervisning om att något inte riktigt stämmer längre, oavsett Nobelpris för sin forskning kring HIV för 40 år sedan.
Citat:
Jag vet hur de fungerar, jag tyckte bara det kunde vara intressant att för en gångs skull se dig argumentera utan att vandra som en katt kring het gröt gällande själva sakfrågan som vi kritiska ställer oss emot. Om vi säger såhär istället, hur många av dessa injektioner från de främsta tillverkarna innehåller celler från viruset? Vilka utav dem fungerar som ett traditionellt vaccin?
Inget innehåller celler från virus eftersom virus inte har celler eller är celler, men AZ och JJ använder en äldre teknik och Pfizer och Moderna mRNA-teknik. Vill du ha traditionella vaccin får du prata med kineserna, de har sådana med avdödat virus i. De har också visat sig ha betydligt sämre skyddseffekt.