2021-09-22, 00:12
Avslutad
Fortsättning från PV.

Vaccinet är tydligen "full of shit". Oj, vem kunde väl ha anat?
https://www.bitchute.com/video/eru7UibGztE/
Citera
2021-09-22, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Underbart att se! Det skall tydligen till en grinig balkangubbe för att våga tala med förnuftets röst, men hur länge ger vi honom innan han dör i "covid-19"?

Han blev nog snabbt tillrättavisad.. ska bli intressant att se vad det här leder till.
https://www.aa.com.tr/en/world/turkish-president-meets-with-croatian-slovenian-counterparts-in-new-york/2371381
Citera
2021-09-22, 00:41
Bannlyst
Jag har tagit 2 doser moderna. Har utom dagarna precis efter då jag var lite krasslig mått bra.

Men börjar dock bli paranoid nu efter allt man hör. Hur kontrollerar jag att allt står rätt till? Hur vet jag nu att jag inte har något sjukt circulerandes i min kropp?
Citera
2021-09-22, 00:48
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Jag lever i en värld där jag känner många som jobbar i sjukvården (och nej, de är inte vaccinmotståndare) som dessutom har förmånen att kunna ta till sig verifierbar fakta och filtrera bort icke verifierbar dynga (som är vad tråden handlar om).

Regeringar, myndigheter och de flesta människor över huvud taget, har absolut noll att vinna på att mörka saker som berör folkhälsan när det är så enkelt att bli avslöjade.

Det som upprepas av myndigheterna är åtminstone verifierbart, det är inte "veritas-dyngan". Religiösa, gråtande fanatiker som längtar efter maskmedel (och andra "undermediciner") i stället för ett fungerande vaccin är vad du verkar välja att ta för trovärdiga källor.

Är hela världen emot dig?

Du är ju lika blåst och förvirrad som du anklagar andra för att vara. Det är uppenbart väldigt mycket som vi inte vet, och som är sketchy med vaccinet och hela pandemin. Men du kanske fortfarande tror att Covid-19 uppstod hos en död fladdermus på en "wet-market"?

Med det sagt så skriker det ju fake över hela den här videon. Project Veritas är en sämre och mindre trovärdig variant av Alex Jones. Kanalen försöker kapitalisera på våra rädslor, precis som MSM.
Citera
2021-09-22, 01:53
Medlem
-GGs avatar
En som förlorade sin mor på grund av vaccinet, och känner igen sig mycket från kvinnans avslöjanden angående myokardit: https://imgur.com/w6eX6Uo

Också, en senator har nu besvarat videons innehåll:
Citera
2021-09-22, 04:25
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
Vem har påstått att vaccinet dödar inom ett par få sekunder? Typisk halmgubbe från den galna vaccin-kulten.

Just det, jag lyssnar på flera som är imot c19-vaccinen och flera säger att även om några dör ganska snabbt, så kan det ta från 2-5 år för andra. I denna tid 'växer' nån sorts "krystall-prioner" i kroppen. Och tror aldrig jag hört nån säga att det ska gå så snabbt som sekunder. Ytterligare doser av vaccinet vill snabba på processen endel.
Citera
2021-09-22, 05:17
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Du är ju lika blåst och förvirrad som du anklagar andra för att vara. Det är uppenbart väldigt mycket som vi inte vet, och som är sketchy med vaccinet och hela pandemin. Men du kanske fortfarande tror att Covid-19 uppstod hos en död fladdermus på en "wet-market"?

Med det sagt så skriker det ju fake över hela den här videon. Project Veritas är en sämre och mindre trovärdig variant av Alex Jones. Kanalen försöker kapitalisera på våra rädslor, precis som MSM.

Bara för några veckor sedan så avslöjade Project Veritas hur en lärare indoktrinerar, skrämmer och hotar sina lever för att göra dem till Afa-revolutionärer.

Eftersom att det blev stort liv från föräldrar på skolledningsmöten och eftersom att läraren blev avstängd osv så känns det inte direkt som fake news.

Allt är inte fake news bara för att du tycker att det är läskigt eller för att du tom tycker att det är otroligt.
Citera
2021-09-22, 08:50
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1

Tänkte samma sak. Läkarna som säger det "the vaccine is full of shit" får jag dåliga vibbar av. Hennes engelska, hela hennes sätt. Troligtvis en skådespelare. Tanten som intervjuas känns även hon som en dålig skådespelare.
Citera
2021-09-22, 09:18
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Tänkte samma sak. Läkarna som säger det "the vaccine is full of shit" får jag dåliga vibbar av. Hennes engelska, hela hennes sätt. Troligtvis en skådespelare. Tanten som intervjuas känns även hon som en dålig skådespelare.

I videon så får man se legitimationen så skulle vara väldigt enkelt att kolla om, iaf hon som intervjuas är fake.

Sedan angående läkaren med dålig engelska som säger "full of shit", varför skulle inte läkare kunna uttrycka sig så bakom stängda dörrar (hon visste väl inte att hon filmades?)?

Med "full of shit" menades dessutom att vaccinerna inte alls gjorde det som från början hade utlovats, det som från början utlovades var bara skitsnack så att säga.

Utan att påstå att jag vet hur sant eller falskt det här är så kan jag iaf säga att jag inte ser något speciellt konstigt med det som en del försöker kritisera videon för.
Citera
2021-09-22, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiketFaller
Jag har tagit 2 doser moderna. Har utom dagarna precis efter då jag var lite krasslig mått bra.

Men börjar dock bli paranoid nu efter allt man hör. Hur kontrollerar jag att allt står rätt till? Hur vet jag nu att jag inte har något sjukt circulerandes i min kropp?

Mår du som vanligt är det nog lugnt, dumt att gå & oroa sig i onödan.
Citera
2021-09-22, 09:29
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Förhoppningsvis så tas skiten bort från Youtube så att vi slipper fler nötter... Hur kommer det sig att det inte händer här i Sverige? Har vi färre nötter? Bra, i så fall...
Förhoppningsvis så kommer du snart leva i en diktatur som bestämmer vad du får se, höra och tänka.
Citera
2021-09-22, 09:35
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Trams. Det vi motverkar är inte vaccin utan marknadsföringen av specifika covidinjektioner medelst tvång och hot om tvång till oss som inte behöver det.
Hur menar du med "marknadsföring av specifika covidinjektioner medelst tvång"? Menar du informationen är påtvingad? Hur menar du att du blivit tvingad till vaccination?

Citat:
På tal om att skada samhälle och individer är läkemedelsbolag förbjudna från att göra reklam för sina produkter, varför de nu använder sig av nyttiga idioter som dig för sina marknadsföringsändamål.
Eller hur? Läkemedelsbolag är verkligen inte generellt förbjudna att göra reklam. Om du inbillar dig att jag skulle jobba för läkemedelsbolagen, som "nyttig idiot", som är du helt ute och seglar. Jag bryr mig enkom om verifierbar fakta. Förstår om just de två orden är svåra ord för en del, men så knepigt är det inte (egentligen).

Citat:
Ta du ditt vaccin om du är sjukligt överviktig eller gammal som graven. Men kom inte här och påstå att jag eller någon annan som inte är i riskgrupp ska utsätta oss.
Är varken gammal som graven eller överviktig. Fullt frisk, till och med hyfsat vältränad, och åter nyttigt. Inte sjuk. Dock har jag fungerande tankeverksamhet och av den anledningen påstår jag att det är en medborgerligt god gärning att vaccinera sig och en för samhället i stort, och utsatta personers väl i synnerhet, mycket klok och positiv gärning att vaccinera sig. Sedan får du tycka precis vad du vill, det är din rättighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in