Citat:
Ursprungligen postat av
Bratis
Jag tycker visst man ska varna för denna kvinna, lowlife. Hon stod inte åtalad och kunde inte dömas. Hon borde få en dom, en stämpel för detta.
Gällande nyckeln, har du aldrig experimenterat med olika små hjälpmedel på din kvinna. Kanske lite kinky men det är helt okej att leka lite tycker jag. Vad ska man förklara tycker du? Jag tror inte på ett enda ord som kommer ur denna lögnares käft. Att hon inte skulle varit med på det, vem säger det?
Så du tycker alltså att man kan hänga ut henne som varken är åtalad eller dömd,
men de övriga tre männen som alla har blivit åtalade, dessa ska inte hängas ut? Hur tänker du här? Jag anser att
ingen i detta ärende ska hängas ut. Visst, i Hovrätten blev en av de tre åtalade dömd, men han har då redan avtjänat sitt straff under tiden han satt häktad. Finns ingen anledning att hänga ut någon i detta ärende. Allra minst kvinnan, som ju faktiskt, enligt domen, har blivit våldtagen med en bilnyckel. Bara oklart vem som har våldtagit henne med bilnyckeln. Och därför kan ingen dömas för detta.
En bilnyckel borde göra väldigt ont att få uppkörd i håligheter och har inget i en kvinnas vagina eller i en kvinna/mans anal att göra. Det är utrett, enligt domen att detta var något kvinnan inte ville. Det är som sagt bara inte fastslaget vem som våldtog henne med bilnyckeln. Och då ska givetvis båda frias för detta, eftersom någon av dem
skulle kunna vara oskyldig till brottet (om de inte gjorde detta med bilnyckeln i samförstånd). Ingen ska behöva sitta oskyldigt dömd.
Men någon av dem är också skyldig till våldtäkten med bilnyckeln. Läs domen.