2021-09-19, 17:47
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Tack för svar. Fick du dessa besvär efter vaccin eller vid ett annat tillfälle?

Nej har inte känt något tryck över bröstet faktiskt, är mest bara trött/svag blir lätt andfådd och gäspar som fan.

Har förstått genom att prata med bekanta att det kan vara rena lotteriet när det gäller vårdcentral vilket jag delvis förstod vid första kontakt där de frågade vad jag ville att de skulle göra åt mina problem. När jag svarade undersöka vad fan de beror på så klart och eventuellt hitta en lösning så blev sjuksköterskan nästan sur.

Kommer uppdatera i tråden vad vården kommer fram till osv ifall andra kommer in med liknande besvär.

Jag fick började få besvären ungefär en och en halv vecka efter första sprutan.

Yes, man får undersöka lite, skall själv byta vårdcentral.

Osäker på om det är symptom på hjärtsjukdom, men om du är orolig så borde du kolla upp det innan du gör tung fysiskt aktivitet.
2021-09-19, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Spikproteinerna har letat sig fram till dennes njurar.

Du har annars ca 3 år att leva, så passa på ha kul medans du kan!

jag får meddela honom det i morgon.

vad är det som kommer ta kål på mig i vaccinet? vad har du för källor på det. Du är medveten om att det finns flera olika vacciner för Covid-19 som använder olika tekniker för att skapa antikroppar mot visruset i fråga. Det är fan ganska skillat att man med sån träffsäkerhet kan producera flera olika varianter med samma resultat.
2021-09-19, 21:14
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:

Nej har inte känt något tryck över bröstet faktiskt, är mest bara trött/svag blir lätt andfådd och gäspar som fan.

Har förstått genom att prata med bekanta att det kan vara rena lotteriet när det gäller vårdcentral vilket jag delvis förstod vid första kontakt där de frågade vad jag ville att de skulle göra åt mina problem. När jag svarade undersöka vad fan de beror på så klart och eventuellt hitta en lösning så blev sjuksköterskan nästan sur.

Kommer uppdatera i tråden vad vården kommer fram till osv ifall andra kommer in med liknande besvär.

Vården kommer inte att ge ett skit och de kommer att blåneka att det har med vaccinet att göra. Att du blir trött beror på att dina röda blodkroppar stackars ihop sig och bildar blodplättar. På Bitchute finns det mycket videos med läkare och forskare som förklarar vad som händer med din kropp
2021-09-19, 23:13
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Eller hur? Hur får du ihop det? Mörkar alla sjukhus och alla andra spontant, eftersom det skulle dubblera antalet misstänkta dödsfall som följd av vaccinet och som av en slump så känner du alla tre? Bra jobbat!
Det vet jag inte. Fråga sjukhusen.
Jag förstår om du är rädd och slår vilt omkring dig när du hör sånt här. Helt naturligt.
2021-09-19, 23:56
Medlem
zuperions avatar
Rapporterna från (VAERS) Vaccine Adverse Events Reporting System visar att dödligheten 2021 motsvarar dödligheten senaste 20åren. Och då är troligtvis denna data under rapporterad pga högt tryck på sjukvården vilket gör att man inte har tid att registrera döda/skadade/handikappade i databasen

https://openvaers.com/covid-data

De traditionella vaccinerna vi har tagit i historien har haft en mycket viktig egenskap.
De läckte inte ut. De vacciner vi tog som barn gav oss alla immunitet mot överföring såväl som sjukdom.
Att jämföra dem med den nuvarande MRNA vacciner mot SARS-CoV-2 är galenskaper.
De hade år med tester och studier innan de gavs till människor i stora mängder detta godkändes inom loppet av 1 år. Det finns ingen möjlighet att man kan göra säkerhetsstudier som krävs på så kort tid.

Även hur dem mörkar och censurerar allt som har med biverkningar att göra på sociala medier är bara toppen på isberget av den korruption som läkemedelsjättarna håller på med. De ändrar sitt narrativ stup i kvarten. Först var det 95% skydd, sen var det 80% sen kom delta och då var det plötsligt 60% hör ni själva vilka jävla pajaser som massvaccinerar folk utan att veta vad hälsoeffekterna blir. Vi ser en kraftig ökning av yngre hälsosamma män/pojkar som får hjärtmuskelinflammation. Statistiken är 1 på 370. Myokardit (Hjärtmuskelinflammation). Inte nog med det så kom det studier att de som var dubbelvaccinerade och trots det blev infekterade med covid-19 hade större virusmängd i näsan än vad en ovaccinerad hade. Dvs att vaccinerade är plötsligt superspridare. Detta gjorde att Tony Fauci ville införa mask-mandat igen.

Och jag undrar vad läkemedelsbolagen betalar dessa nyhetsbyråer världen över som ständigt skriver om hur ovaccinerade är de enda som hamnar på intensiven. I israel så ser vi det motsatta. Landet är det tidigaste vaccinerade landet i världen med över 65% fullvaccinerade, trots detta så slog de rekord i antalet smittade efter att dessa siffror var verklighet.

Så till alla er som hävdar att detta vaccin fungerar. Vid 60% vaccinationsgrad så ska viruset tillslut dö ut. Ser det ut så i Israel? Nej. Varför? För vaccinet är inte effektivt, det är läckande och det har potentialen att skapa ett ännu mer resistent virus om det utvecklas hos en person som är relativt nyvaccinerad med höga halter modifierade antikroppar. Det är många virologer som varnar om detta men tystas ner i media något förskräckligt. Det roliga är att dessa använder faktiskt data som kommer ut från instutitioner medan dessa lallar experter på aftonbladet sitter och repeterar vad skriptförfattaren skriver med big pharma piskandes i ryggen.

Allt detta är bara en bråkdel av vad som finns att hitta där myndigheter inte har censurkontroll.

Censureringen och yttrandefrihet är ett betydligt större hot än covid-19

Jag föreslår alla att följa https://twitter.com/RWMaloneMD , han är nämligen uppfinnaren utav MRNA vaccinet och han lustigt nog är emot denna massvaccineringen. Han vill enbart att äldre skulle ta det om han fick bestämma.
2021-09-20, 00:42
Medlem
WHO's verktyg för rapportering av biverkningar, VigiAccess, som drivs i samarbete med Uppsala Monitoring Centre innehåller i dag följande uppgifter. Observera att en notering inte betyder att det är bekräftat att biverkningen beror på vaccineringen.

Covid-19 vaccine
Rapporterade biverkningar: 2 029 300 noteringar.

Döda: 12 224 noteringar.
Missfall/dödfödd: 2 808 noteringar

Hjärtrelaterade problem: 95 800 noteringar
Varav allvarliga: > 16 000 noteringar

Majoriteten av biverkningarna är rapporterade i Europa 51%, därefter Nord/Syd/Central America 37%, och avser personer i åldern 18-74 år. 69% av de drabbade är kvinnor.

Data från sökning för "Covid-19 vaccine" på http://www.vigiaccess.org/.
2021-09-20, 01:05
Medlem
MasterBaits avatar
Nån som har fått allergier eller blivit överkänsliga för olika saker efter vaccinationen?
2021-09-20, 01:09
Medlem
norther1s avatar
Jag blev sängliggande i drygt en vecka efter andra dosen av Phiszer. Har en väldigt god kosthållning, är vältränad och har en adekvat sömnhygien. Ingen allergier, inga svaga organ eller dylikt. Skulle inte tagit denna spruta. Avråder verkligen alla andra att inte göra samma misstag som jag gjorde. Våga stå emot! Rymdkram <3
2021-09-20, 04:05
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuperion
Rapporterna från (VAERS) Vaccine Adverse Events Reporting System visar att dödligheten 2021 motsvarar dödligheten senaste 20åren. Och då är troligtvis denna data under rapporterad pga högt tryck på sjukvården vilket gör att man inte har tid att registrera döda/skadade/handikappade i databasen

https://openvaers.com/covid-data

De traditionella vaccinerna vi har tagit i historien har haft en mycket viktig egenskap.
De läckte inte ut. De vacciner vi tog som barn gav oss alla immunitet mot överföring såväl som sjukdom.
Att jämföra dem med den nuvarande MRNA vacciner mot SARS-CoV-2 är galenskaper.
De hade år med tester och studier innan de gavs till människor i stora mängder detta godkändes inom loppet av 1 år. Det finns ingen möjlighet att man kan göra säkerhetsstudier som krävs på så kort tid.

Även hur dem mörkar och censurerar allt som har med biverkningar att göra på sociala medier är bara toppen på isberget av den korruption som läkemedelsjättarna håller på med. De ändrar sitt narrativ stup i kvarten. Först var det 95% skydd, sen var det 80% sen kom delta och då var det plötsligt 60% hör ni själva vilka jävla pajaser som massvaccinerar folk utan att veta vad hälsoeffekterna blir. Vi ser en kraftig ökning av yngre hälsosamma män/pojkar som får hjärtmuskelinflammation. Statistiken är 1 på 370. Myokardit (Hjärtmuskelinflammation). Inte nog med det så kom det studier att de som var dubbelvaccinerade och trots det blev infekterade med covid-19 hade större virusmängd i näsan än vad en ovaccinerad hade. Dvs att vaccinerade är plötsligt superspridare. Detta gjorde att Tony Fauci ville införa mask-mandat igen.

Och jag undrar vad läkemedelsbolagen betalar dessa nyhetsbyråer världen över som ständigt skriver om hur ovaccinerade är de enda som hamnar på intensiven. I israel så ser vi det motsatta. Landet är det tidigaste vaccinerade landet i världen med över 65% fullvaccinerade, trots detta så slog de rekord i antalet smittade efter att dessa siffror var verklighet.

Så till alla er som hävdar att detta vaccin fungerar. Vid 60% vaccinationsgrad så ska viruset tillslut dö ut. Ser det ut så i Israel? Nej. Varför? För vaccinet är inte effektivt, det är läckande och det har potentialen att skapa ett ännu mer resistent virus om det utvecklas hos en person som är relativt nyvaccinerad med höga halter modifierade antikroppar. Det är många virologer som varnar om detta men tystas ner i media något förskräckligt. Det roliga är att dessa använder faktiskt data som kommer ut från instutitioner medan dessa lallar experter på aftonbladet sitter och repeterar vad skriptförfattaren skriver med big pharma piskandes i ryggen.

Allt detta är bara en bråkdel av vad som finns att hitta där myndigheter inte har censurkontroll.

Censureringen och yttrandefrihet är ett betydligt större hot än covid-19

Jag föreslår alla att följa https://twitter.com/RWMaloneMD , han är nämligen uppfinnaren utav MRNA vaccinet och han lustigt nog är emot denna massvaccineringen. Han vill enbart att äldre skulle ta det om han fick bestämma.
Jag föreslår att du tar reda på vad VAERS-data är för något:

Peer review of a VAERS dumpster dive
A new preprint study on COVID vaccine myocarditis dives into the VAERS dumpster with predictable and embarrassing results.

https://sciencebasedmedicine.org/peer-review-of-a-vaers-dumpster-dive/

Och här är VAERS egna guidelines hur man använder informationen:
When reviewing data from VAERS, please keep in mind the following limitations:

VAERS is a passive reporting system, meaning that reports about adverse events are not automatically collected, but require a report to be filed to VAERS. VAERS reports can be submitted voluntarily by anyone, including healthcare providers, patients, or family members. Reports vary in quality and completeness. They often lack details and sometimes can have information that contains errors.

"Underreporting" is one of the main limitations of passive surveillance systems, including VAERS. The term, underreporting refers to the fact that VAERS receives reports for only a small fraction of actual adverse events. The degree of underreporting varies widely. As an example, a great many of the millions of vaccinations administered each year by injection cause soreness, but relatively few of these episodes lead to a VAERS report. Physicians and patients understand that minor side effects of vaccinations often include this kind of discomfort, as well as low fevers. On the other hand, more serious and unexpected medical events are probably more likely to be reported than minor ones, especially when they occur soon after vaccination, even if they may be coincidental and related to other causes.

A report to VAERS generally does not prove that the identified vaccine(s) caused the adverse event described. It only confirms that the reported event occurred sometime after vaccine was given. No proof that the event was caused by the vaccine is required in order for VAERS to accept the report. VAERS accepts all reports without judging whether the event was caused by the vaccine.

https://vaers.hhs.gov/data/dataguide.html
2021-09-20, 08:28
Medlem
sherms avatar
Citat:

Se denna och sök dig till en riktig vårdgivare.

https://www.bitchute.com/video/Gq4Bfdtqnl13/
2021-09-20, 08:30
Medlem
Magnus Stenlund i swebbtv vem är det ? oerhört klarsynt men vem är han att veta allt detta ?
2021-09-20, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Magnus Stenlund i swebbtv vem är det ? oerhört klarsynt men vem är han att veta allt detta ?

Han har exakt samma kunskap som alla andra som vet hur man gör research. På internet och på biblioteket. Inte svårare än så. Magnus Stenlund refererar enbart till sådant som ligger helt öppet att finna på internet och i böcker. Sålunda är det bara, och endast, ditt eget intresse som styr vilken kunskap du ska besitta i detta ämne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in