2021-09-18, 03:48
Medlem
Vaccinerad med dos #2 i början på augusti, lätt ömnad vid injektionsstället och ”influensa-symptom” i ungefär en halvdag, i övrigt inget att rapportera.

När kommer jag dö enligt flashbacks expertis? Jag har gjort upp mina affärer, men min fru - som också är ovaccinerad - undrar hur länge hon får ha mig kvar i livet.

En kollega fick ont i ryggen, som typ ryggskott, i två dagar vid varje dos. Mycket underligt.
2021-09-18, 03:51
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Du, jag känner inte en enda person som dött av Covid-19, så ditt påstående tar med en stor nypa salt.

Jag känner inte heller någon som dött av vaccinet. Bara ett "misstänkt" fall. Men däremot en jävla massa biverkningar överallt.

Du lär känna ett par som har fått biverkningar av covid också.
2021-09-18, 04:19
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Vaccinerad med dos #2 i början på augusti, lätt ömnad vid injektionsstället och ”influensa-symptom” i ungefär en halvdag, i övrigt inget att rapportera.

När kommer jag dö enligt flashbacks expertis? Jag har gjort upp mina affärer, men min fru - som också är ovaccinerad - undrar hur länge hon får ha mig kvar i livet.

En kollega fick ont i ryggen, som typ ryggskott, i två dagar vid varje dos. Mycket underligt.

Spikproteinerna har letat sig fram till dennes njurar.

Du har annars ca 3 år att leva, så passa på ha kul medans du kan!
2021-09-18, 08:07
Medlem
Crime-boy2s avatar
En fråga: ger inte själva Corona-infektionen samma skador på t.ex immunförsvaret som vaccinet kanske gör? Vad är skillnaden i såna fall?
2021-09-18, 08:13
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Spikproteinerna har letat sig fram till dennes njurar.

Du har annars ca 3 år att leva, så passa på ha kul medans du kan!

Här är ju varje fall ett försök till förklaring varför man kommer få allvarliga biverkningar eller dö om tre år. Vaccinet ger svåra leverskador som resulterar i att man dör? Men varför just 3 år. Finns det någon mer vetenskaplig förklaring som man kan läsa?

Det är nämligen ingen som lyckats framföra en genomgående förklaring till dessa påståenden. Vore bra med lite tydlighet.
2021-09-18, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag kan tänka mig att individer i den stora incels community vi har som lever nere i sina morsors källare sluppit lindrigt undan. Fortsätter de att umgås virtuellt med varandra kanske de inte är i akut behov av att vaccinera sig.

Vad vet jag?
Glöm inte att vaccinera dig!
Så att en vaccinerad person inte blir smittad av ett virus personen vaccinerat sig emot, på grund av att du inte är vaccinerad.
2021-09-18, 08:56
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Tom pfizer, el om det var något annat bolag har gått ut & förklarat att immunförsvaret sjunker med 1-2/3 delar av vaccinet. Därav behov av dessa booster shots. Lycka till.

Men varför sjunker inte immunförsvaret av en genomgången Corona-infektion då?
2021-09-18, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Glöm inte att vaccinera dig!
Så att en vaccinerad person inte blir smittad av ett virus personen vaccinerat sig emot, på grund av att du inte är vaccinerad.

Precis så som ovan. Hur svarar ni på det mediaindoktrinerade fårskallar? Covidioter.
2021-09-18, 09:42
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Nej det är precis därför som vår fega FHM väntat ut resultaten från de 25 miljoner barn som fått vaccinet sen några månader tillbaka.

Nu kan vår fega regering först starta upp vaccinering från 12 år

De var lika fega som många antivaxxer och andra rädda!

Låt andra testa först!

Fy fan vad fegt!

Fega? Är du störd i huvet eller? Varför skulle det vara fegt att avvakta att vaccinera en grupp människor som har absolut 0% chans att dö eller skadas av sjukdomen? Jag förstår att man hade bråttom att vaccinera gamlingarna, men det är absolut inge bråttom alls att vaccinera ungdomar.
2021-09-18, 09:42
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Lokal TV-station i Detroit ber tittare att komma in med historier om ovaccinerade som fått Covid och dött.

I stället översvämmas tv-stationen av 180 000 historier om folk som har dött och skadats av vaccinerna

https://www.blacklistednews.com/article/80823/local-tv-asks-for-stories-of-unvaxxed-dying-from-covid-gets-over-180k-responses-of-vaccine-injured.h tml?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
2021-09-18, 11:08
Medlem
Där sprutan gick in gick förnuftet ut.
Kognitiv funktionsnedsättning verkar vara en vanlig biverkning med tanke på alla som hetsar för vaccin.

Frågar man då vad folk gjorde innan vaccinet för att minska smittan i samhället så gjorde de inte ett skit. Inte ens ett andningsskydd bar de utanför hemmet. Hyckleri och dubbelmoral.
2021-09-18, 11:25
Medlem
Kollar vaccpersonalen överhuvudtaget upp om man råkar vara allergisk mot vissa ingredienser i vaccinet. Verkar finnas en hel del smått o gott i jabben https://www.bitchute.com/video/mQJ1uZkHfv7V/

.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in