Citat:
Ursprungligen postat av
klarhimmel
Min väninna lärde känna en man via nätdejting, på hans profil stod det ingenting om att han hade funktionsnedsättning. De chattade en längre tid. När de sågs upptäckte väninnan på en gång att han hade problem med ett ben, haltade när han gick. Alla tittade snett när han gick.......
Min väninna blev så ledsen... en del var pga. att han hade funktionsnedsättning men nämnde ingenting innan...trodde han verkligen att andra inte skulle bry sig om det eller?
De flesta vill ju inte vara tillsammans med en man som har skada med benen då det syns så tydligt när man går på gatan....
vad säger ni om detta?
Beror på vilket ben, tredje benet kanske var stadigt och stort då spelar det ingen roll om frambenen vinglar.
Jag tycker som du i övrigt, han borde avlivas, ljuger han om det vad ljuger han inte mer om?
Invalider ska man inte lita på, de lever så ensamt att de måste ljuga för att må bra och gör livet bedrägligt för andra.
Brun flagg till dig, köp en krycka på röda korset och ge han, gå för fan ordentligt, säg det, fattar han inte så kan ni dumpa honom, helst i en lagom djup å, simma da du som var så perfekt, kasta små sten på hans huvud
Så djävla osexigt med funktionshinder CP och asperger, usch