Min väninna lärde känna en man via nätdejting, på hans profil stod det ingenting om att han hade funktionsnedsättning. De chattade en längre tid. När de sågs upptäckte väninnan på en gång att han hade problem med ett ben, haltade när han gick. Alla tittade snett när han gick.......
Min väninna blev så ledsen... en del var pga. att han hade funktionsnedsättning men nämnde ingenting innan...trodde han verkligen att andra inte skulle bry sig om det eller?
De flesta vill ju inte vara tillsammans med en man som har skada med benen då det syns så tydligt när man går på gatan....
vad säger ni om detta?
Senast redigerad av klarhimmel 2021-09-05 kl. 16:33.
Om rollerna var ombytta så hade du direkt attackerat folks sexualitet, kallat dem för incels och allt möjligt under solen.
Sedan handlar det inte om din väninna utan om dig, du blev catfished. Det blir män hela tiden, med allt jävla spackel kvinnor hinkar på ansiktet sedan vaknar man upp till Medusa dagen efter, man blir förstelnad av rädsla.
Då måste han ha haltat jäkligt illa för att "alla" skulle titta snett på honom. Tycker det är överdrivet av din väninna att bli kränkt och jag tror snubben är bättre utan din vän.
Man kan ha medfödda problem, varit med om en olycka osv, ska man berätta om minsta lilla operationsärr eller att man har dålig syn? Det är ju lite skillnad på att halta och t.ex. vara förlamad från halsen och nedåt.
Då måste han ha haltat jäkligt illa för att "alla" skulle titta snett på honom. Tycker det är överdrivet av din väninna att bli kränkt och jag tror snubben är bättre utan din vän.
Man kan ha medfödda problem, varit med om en olycka osv, ska man berätta om minsta lilla operationsärr eller att man har dålig syn? Det är ju lite skillnad på att halta och t.ex. vara förlamad från halsen och nedåt.
nej
men att halta och gör att alla tittar på en är ganska illa... tyckte man bör ta upp hinder som inte går att dölja
Min väninna lärde känna en man via nätdejting, på hans profil stod det ingenting om att han hade funktionsnedsättning. De chattade en längre tid. När de sågs upptäckte väninnan på en gång att han hade problem med ett ben, haltade när han gick. Alla tittade snett när han gick.......
Min väninna blev kränkt... en del var pga. att han hade funktionsnedsättning men nämnde ingenting innan...trodde han verkligen att andra inte skulle bry sig om det eller?
De flesta vill ju inte vara tillsammans med en man som har skada med benen då det syns så tydligt när man går på gatan....
vad säger ni om detta?
Att din väninna verkar ha en funktionsnedsättning i huvudet.
Blir hon kränkt över såna saker så måste det vara nåt fel på henne. Han kanske hade en tillfällig skada.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!