2021-09-19, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghrister.Clenning
Av dessa herrar så har väl bara en eller kanske 2 fått komma tillbaka i värmen?
Kan du gissa på den gemensamma nämnaren?

Paolo Roberto
Martin Timell
Soran Ismail
Fredrik Virtanen
Lasse Kroner
Anders Öfvergård
Ehsan Fadakar
Hanif Bali
Victor Littorin.
Anders Timell.
Citera
2021-09-19, 15:49
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ja och Virtanen, Soran och Fadakar är sjukt mycket högerprofiler.

Soran hängdes aldrig ut pga hans värdegrund
Citera
2021-09-19, 16:01
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Haha är du på allvar? gick du i gång på detta? Ni incells är verkligen tragiska. Men tänk det är inte du utan det är jag … som tur slipper våra barn ifrån era gener på en generation så svårt att vara allt för upprörd på er.

Om man har status, pengar och säger edgy saker så måste man vara en alfa.
Men om man inte lyckas få till det med en sjuttonårig tjej så kan man inte vara en alfa.

Hanif-Paradoxen
Citera
2021-09-19, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Riktigt gött gäng nu.

Paolo Roberto
Martin Timell
Soran Ismail
Fredrik Virtanen
Lasse Kroner
Anders Öfvergård
Ehsan Fadakar
Hanif Bali
Lasse kronérs enda "brott" var att han var ihop med en praktikant på SVT...
Citera
2021-09-19, 16:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Eftersom det råder en polisutredning gällande sexuell posering så ser jag ingen anledning till varför flickan skulle lägga upp skärmdumpar till ditt förfogande. Men dessa kan nog dyka upp senare även om Hanif klarar sig juridiskt. Bristande omdöme är inte alltid brottsligt men kan leda till att karriären är över i vilket fall som helst.
Du har råkat missa att man började med att anmäla till moderaternas partikansli, samt gick till kvällstidningarna.
Då hade varit ett perfekt tillfälle att presentera lite bevis.

För syftet var uppenbarligen att skada Balis möjligheter till att bli återvald. En enda skärmdump i media hade räckt för att förstöra alla hans chanser. Att man inte släppte något då pekar i riktning om att det inte finns något att visa upp.
Citera
2021-09-19, 16:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakksakker
Politiker ska angripas, 99% borde dödas för att främja mänskligheten!
När du lägger fram det på det viset så ser jag din poäng.
Citera
2021-09-19, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du har råkat missa att man började med att anmäla till moderaternas partikansli, samt gick till kvällstidningarna.
Då hade varit ett perfekt tillfälle att presentera lite bevis.

För syftet var uppenbarligen att skada Balis möjligheter till att bli återvald. En enda skärmdump i media hade räckt för att förstöra alla hans chanser. Att man inte släppte något då pekar i riktning om att det inte finns något att visa upp.

Hur vet du att det var anmälaren som tipsade tidningarna och inte nån i moderaterna?
Citera
2021-09-19, 16:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Hur vet du att det var anmälaren som tipsade tidningarna och inte nån i moderaterna?
Med tanke på att Ario har suttit & frossat i detta i snart ett år så skulle det förvåna mig om han inte också tipsade tidningarna.

Men visst finns det säkert många moderater som vill göra sig av med Bali i någonslags falangstrid inom partiet.
Citera
2021-09-19, 16:21
Medlem
Citat:
Therese Verdun är en kvinnlig version av Egor Putilov hon är en mytoman som verkar dyka upp i SD anknutna hittepå media som samnytt och nyheter idag. Det finns dock ingen i Sverige med det namnet. Anonymt hittepå alltså.

Tanten heter Th*r*s*e d* Wa*rn.
Citera
2021-09-19, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Låter det rimligt för en föreningsaktiv som dig att en 30+ föreningsledarman bjuder hem en 16årig föreningsflicka på netflix i soffan? (hypotetiskt, jag säger inte att HB gjorde detta, men det har nämnts)
Jag har aldrig påstått att det skulle vara lämpligt. Min kommentar syftade till ett helt annat exempel, där nån påstod att en man inte borde ställa upp som läxhjälp till en flicka som inte är nära släkting. Vad som är lämpligt eller ej måste avgöras från fall till fall, och det är upp till var och en att agera med omdöme. Om vi slår fast regler för vad som är lämpligt beträffande socialt umgänge mellan människor då är vi snart på ett sluttande plan.
Citera
2021-09-19, 16:27
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ha det är ju lite av en klassiker och jag förväntar mig nog steg två, brukar väl gå en vecka mellan artiklarna?

Därför så tänker jag att Hanif kan omöjligt vara så dum men värre saker har ju hänt.

För något som är värre än sjäkva handlingen är att ljuga och bli påkommen.

Precis, det är hans utspel där han sitter med hundvalpsögon och påstår att han aldrig haft någon nära eller intim relation med flickan som kommer kosta honom dyrt.

Men förmodligen har han dragit en annan historia för sin flickvän när hon frågat om den här 17-åriga tjejen som hör av sig till honom. Sedan fastnar han i en rävsax där han inte kan säga som det är att det förekommit flirtande och sexuella inviter, men att det var när han var singel och det är inget olagligt i sig mellan två individer som är sexuellt myndiga, utan han måste hålla fast vid sin historia för att inte fästmön ska slänga ut honom på gatan.
Citera
2021-09-19, 16:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Therese Verdun är en kvinnlig version av Egor Putilov hon är en mytoman som verkar dyka upp i SD anknutna hittepå media som samnytt och nyheter idag. Det finns dock ingen i Sverige med det namnet. Anonymt hittepå alltså.
Lika anonym som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in