2021-09-19, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Man kan ju vända på det: om nu Hanif INTE betett sig allmänt svinigt som en del påstår - varför har då inga chattloggar släppts?

Om så är fallet ligger det väl i Hanifs intresse att dessa chattloggar släpps fort som fan?

Du behöver ju inte vända på något.
Varför har vi inga chattloggar?
Tills vi har det borde vi väl sluta spekulera?
Citera
2021-09-19, 14:44
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Whatever man. Hade jag varit Hanif och varit oskyldig hade jag gjort mitt yttersta för att släppa dessa chattloggar så absolut snabbt som möjligt. Nu är skadan redan skedd.

Ja för att du är korkad som inte inser att du kommer drabbas ännu hårdare då när du ger dig på ett baaarnnnn
Citera
2021-09-19, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Dom kanske har släppts till moderaternas utredare och polisen?

Jag tänker så här. Ett antal tjejer har utsatts för Hanifs sexuella inviter.

En chatlogg med ”hej X vill du suga på denna” så får han gå på dagen.

Det borde ju vara det dom vill?
Citera
2021-09-19, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jävligt alfa och vara tre äpplen stor och ragga på högstadietjejer.
Vad har du för bevis att han raggat?
Hade han raggat hade ju inte han stoppat kontakten med henne. Det verkar vara hon som raggade på Bali men blev sur när han just stoppade kontakten med henne.
Citera
2021-09-19, 14:49
Medlem
Giant Squids avatar
Hanif har ju inom sina egna vuxenkretsar vara väldigt omogen och då trivs han väl bäst att få lajva rockstar bland små MUFor.

Men ett ytterligare offer i detta är ju den nuvarande flickvännen Linnea Lundgren som han raggade upp på Tinder. Väldigt snabbt förlovade de sig och Bali flyrtade in i hennes villa på Österåker tillsammans med hennes två smågrabbar.
Hon har ju investerat mycket känslomässigt i Bali utan att egentligen känna honom. Det kan vara svårt i ett sådant läge att inse och agera annat än att hålla med sin partner. Linnea är ju också en ung fin blond tjej aktiv i Moderaterna, kanske även hon trott sig en karriär där.
Citera
2021-09-19, 14:49
Medlem
nickomyras avatar
Jag är så nyfiken på vad JG har att komma med ang HB . Jag gissar på att det är till HBs fördel .. ” Det finns ett specifikt skäl till att jag inte berör ämnet just nu .
Men det kommer mer sen
Mycket mer ”
Citera
2021-09-19, 14:50
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Om nu Hanif bettet sig allmänt svinigt som en del påstår så bli min fråga varför inga chatloggar släppts?

Omöjligt att dessa inte finns om han suttit och groomat 15 åringar för nån gång gör man alltid missen att prata på fel plattform.

Sitter man på en bra hand lönar det sig att mörka, likaså om du sitter på en urusel hand, i rätten kommer man att syna bevisen, Flashback är ingen domstol trots att åsikterna är hårt framförda.

Hanif Bali kallar sig programmerare efter sin enda utbildning och den är treårig i gymnasiet, vilket betyg han snackade till sig vet man inte. Han är ingen raketforskare precis, om man lyssnar på podcasten Samtal, där han deltog för två månader sen, får man det bekräftat.
https://podcastensamtal.podbean.com/e/hanif-bali/

Skulle vilja påstå att han pissar på Sverige och svenskarna, Twitterpolitikern använder sin anställning i riksdagen som en språngbräda ut i världen för att fortsätta sitt bedrägeri. Förr i tiden kallades såna manipulativa personligheter sol och vårare, idag kallas det influensers.

Sju tecken som stämmer in på Hanif Bali, dom använder han sig av för att nå framgång i sitt liv.
Påhopp förklädda till skämt, byter ämne för att slippa ansvar, genom projektion gör sig själv till offer, gaslighting genom total förnekelse och omvänd bevisbörda, testar gränserna, skiftar mellan kärleksbombning och nedvärdering och ett enormt kontrollbehov.
https://www.mabra.com/psykologi/7-psykologiska-knep-manipulativa-personer-anvander-mot-dig/6663108
Citera
2021-09-19, 14:50
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
Så vad är värst: bli anklagad för att dreva mot en minderårig eller bli anklagad för att vara pedofil? Bara att välja.

HB är inte anklagad för pedofili, så det valet är enkelt. Att lämna ut chatloggar i sociala medier där hon potentiellt säger saker som hon ångrar idag skulle däremot slå hårt mot HB.

Till Polisen kan han tryggt delge sina ”bevis”, så även hon. Skulle det mot all förmodan väckas åtal så kommer känsliga delar av FUP vara maskerat.
Senast redigerad av chuckprince 2021-09-19 kl. 14:52. Anledning: Stavfel
Citera
2021-09-19, 14:52
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Sådant här sker ofta i flera steg.
Först lanserar man bomben, sedan låter man den anklagade komma med undanflykter och kanske även rena lögner.
Sedan släpper man bomb nummer två som sätter vederbörande i en ännu värre sits.
Citera
2021-09-19, 14:54
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-P
Nu gråter alla högerslödder när deras favorit husblatte visar sig vara pedofil.

Pedofil?

Är du helt dum i huvudet?

Läs om anmälan och detta case, gör om gör rätt.
Citera
2021-09-19, 14:54
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

Spekulera om skuldfrågan är bara tramsigt innan korten ligger på bordet. Men man kan krasst konstatera att detta skadat Hanifs anseende vad än utredningen kommer fram till.
Citera
2021-09-19, 14:55
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag är så nyfiken på vad JG har att komma med ang HB . Jag gissar på att det är till HBs fördel .. ” Det finns ett specifikt skäl till att jag inte berör ämnet just nu .
Men det kommer mer sen
Mycket mer ”
Vad är detta för person och hur är denne relevant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in