2021-09-19, 04:26
Medlem
15 % värdeökning / mån låter ju som ett riktigt killer-erbjudande
Citera
2021-09-19, 04:44
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLaZ9nenqdTSqp1sSu
En hel del kommer nog tro på detta iom att Linna blivit en omtyckt förtroendeingivande kändis. Men vad är förtroendeingivande värt?
En Predatorpedofil värderar förtroendeingivande otroligt högt.
Det är allt som krävs för att pedofilen skall få fri lejd att utnyttja vem han än vill och till vilka längder som helst.
Citera
2021-09-19, 04:48
Medlem
Finansvargens avatar
Det här låter fint. Jag ska satsa allt jag äger och har.
Citera
2021-09-19, 04:52
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finansvargen
Det här låter fint. Jag ska satsa allt jag äger och har.
Absolut. Allt annat vore otänkbart.
Citera
2021-09-19, 04:54
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf
15 % värdeökning / mån låter ju som ett riktigt killer-erbjudande
Tills man inser att den avkastningen endast realiseras om man själv värvar fler kunder till pyramiden..
Citera
2021-09-19, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Med lite tur når tillräckligt adekvata former av Karma honom, och terminerar honom rakt av.

Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Att folk inte fattar att det inte finns något som är garanterat.

Sen är killen en idiot, han fick 18 miljoner av staten. Han kunde levt jävligt nice på den summan för resten av livet men istället ska han försöka bli affärsman, köpet hotell som inte går så bra och behöver extra pengar för att täcka hålet och påbörjar ett pyramidspel.
Han måste verkligen trivts bra där i fängelset, för han är snart tillbaka.

https://www.aftonbladet.se/minekonom...r-i-kryptofond

Text ur artikeln ..
"Alla papper är klara och vi var i princip redo att öppna. Men det får nästa ägare ta hand om.
Affären blir klar inom kort. Nästa destination på Kaj Linnas omvälvande livsresa är Asien.
Mer detaljerade än så är inte planerna ännu.
– Det blir kanske Singapore eller Thailand. Världen är stor.
– Jag kommer nog leva som digital nomad ett tag innan jag bestämmer mig för var jag ska bo någonstans".

Den tidigare försäljaren Kaj Linna är väl åter tillbaka till "Ruffel & Båg konceptet", och fått mersmak att försöka förvalta 18 millar som förmodligen har minskat rätt mycket med olika felinvesteringar, vad hotellet kostade och har kostat hittills kan vi bara spekulera, men pandemin satte säkert stora hål i Kaj Linnas sparkonto. Och nu ska den snacksalige mytomanen flytta till Asien med hela konceptet i backfickan. Pyramidspel kan bara sluta på ett sätt, dvs. tjära och fjädrar, sen är sagan och pengarna slut. Får en en känsla när man läser artiklarna att KJ är stressad att få igång cirkusen. I Sverige är väl pyramidspel olagligt vad jag vet, men hur är det i Asien eller i övriga världen.
Senast redigerad av SKIL 2021-09-19 kl. 05:02.
Citera
2021-09-19, 05:10
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
https://www.aftonbladet.se/minekonom...r-i-kryptofond

Text ur artikeln ..
"Alla papper är klara och vi var i princip redo att öppna. Men det får nästa ägare ta hand om.
Affären blir klar inom kort. Nästa destination på Kaj Linnas omvälvande livsresa är Asien.
Mer detaljerade än så är inte planerna ännu.
– Det blir kanske Singapore eller Thailand. Världen är stor.
– Jag kommer nog leva som digital nomad ett tag innan jag bestämmer mig för var jag ska bo någonstans".

Den tidigare försäljaren Kaj Linna är väl åter tillbaka till "Ruffel & Båg konceptet", och fått mersmak att försöka förvalta 18 millar som förmodligen har minskat rätt mycket med olika felinvesteringar, vad hotellet kostade och har kostat hittills kan vi bara spekulera, men pandemin satte säkert stora hål i Kaj Linnas sparkonto. Och nu ska den snacksalige mytomanen flytta till Asien med hela konceptet i backfickan. Pyramidspel kan bara sluta på ett sätt, dvs. tjära och fjädrar, sen är sagan och pengarna slut. Får en en känsla när man läser artiklarna att KJ är stressad att få igång cirkusen. I Sverige är väl pyramidspel olagligt vad jag vet, men hur är det i Asien eller i övriga världen.
Asien har inte samma insikt som vi har, varpå han kommer att bli rik på konceptet där, och asiens folk kommer att hitta ytterligare anledningar att HATA väst utifrån denna individs förehavanden.

We DEFINITELY need to re-define our definition on what a Terrorist is.
Citera
2021-09-19, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det är väl det som jag också tror.
Men han är frikänd oavsett vad du tror. Dessutom fick han 18 mille som gör en del avundsjuka.......
Citera
2021-09-19, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLaZ9nenqdTSqp1sSu
Jobbar han inte? Varför tar han inte ett jobb i Sverige som alla andra. Jag tycker att han tuppar sig med sina miljoner. Vem tror han att han är..
Pedofilmisstankarna stärktes när jag hörde att han ska flytta till Thailand. Vad är det som lockar där? Jag tycker att skattekostaren spottar på oss.
Varför skulle Linna jobba när han har 18 miljoner? Avundsjuk?
Citera
2021-09-19, 06:01
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Varför skulle Linna jobba när han har 18 miljoner? Avundsjuk?
Varför skulle jag vara avundsjuk. Jag har min väg klar. Jag bryr mig inte om andra, vad dom har eller inte. Det sista.
Jag tycker att staten borde tvingas betala 10 gånger mer, och att dom som dömde honom avskedas, på något sätt ställas till svars.

Däremot är jag irriterad att han är så jäkla pk och sänder ut ofräscha vibbar. Sverige har satt honom i fängelse utan tillräcklig bevisning. Han borde vara karl nog och säga fuck off. Istället smilar han och ger ett äckligt intryck. Han han är en simp.

Ska han leka svärmorsdröm så ska han inte sitta där utan jobba som volontär på Frälsningsarmen. Vad gör han i media, vad vill han?
Åk till Thailand med dig och få kuken konstant sugen och var ärlig med att det är det du vill.
Senast redigerad av oLaZ9nenqdTSqp1sSu 2021-09-19 kl. 06:23.
Citera
2021-09-19, 07:15
Bannlyst
Kaj Linna är frikänd i rätten och det får man respektera.

Jag väljer att avstå från det här erbjudandet dock.
Citera
2021-09-19, 07:34
Medlem
fittslems avatar
Korkad man, miljoner av staten och nu ska han förstöra allt genom detta smuttsiga sätt?
Han kunde ha lagt pengarna på börsen och levt ett gott liv resten av livet istället.

Han kommer åka dit så det bara sjunger om det.

Välkommen tillbaka till kåken Kaj!
Senast redigerad av fittslem 2021-09-19 kl. 07:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in