2021-09-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
game of thrones.

Det var väl Maisie Williams de tvingade fram lökarna på? Såg aldrig GoT men minns att jag hörde något om detta när det begav sig.
Citera
2021-09-19, 01:11
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Det var väl Maisie Williams de tvingade fram lökarna på? Såg aldrig GoT men minns att jag hörde något om detta när det begav sig.

även emilia clarke, tills hon skrev in i sitt kontrakt att hon skulle slippa. maisie williams rattar var bara side boob, och jag vet inte om det ens var hennes. när cerscei gick walk of shame använde de body double, så det var inte hennes bomber och granater vi såg.
Citera
2021-09-19, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
maisie williams rattar var bara side boob, och jag vet inte om det ens var hennes.

Hur gammal var hon ens vid den inspelningen? Minns inte riktigt när jag hörde om det men jag vet när hon är född. Det måste varit på gränsen att Chris Hansen fick rycka in med tanke på åldern.
Citera
2021-09-19, 01:25
Medlem
Dalulvens avatar
Tänkte direkt på Kate Winslets blottade behag i "Titanic". Var det inte regissören själv, "Iron Jim", som agerade "tecknande hand" i den scenen? Men det blev en fin och stämningsfull episod i alla fall.

Sedan har vi förstås benförflyttningen och bäver-anblicken i "Basic Instinct" ...

Har på känn att det finns hur mycket som helst.
Citera
2021-09-19, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Tänkte direkt på Kate Winslets blottade behag i "Titanic". Var det inte regissören själv, "Iron Jim", som agerade "tecknande hand" i den scenen? Men det blev en fin och stämningsfull episod i alla fall.

Nu när du säger. Den där målningen fick ju ingen betydelse egentligen mer än att gamla Rose hittade en anledning till att berätta om sig själv. Kul att det där etsade sig fast mer på en än att skeppet sjönk
Citera
2021-09-19, 01:42
Medlem
Andersdamaans avatar
Minns att i "Morrhår och ärtor" så är det en scen där "Håna" besöker en utomhuspool. Vid poolen i bakgrunden så sitter det några småtjejer som ser ut att vara typ tretton-fjorton år och visar brösten. Dessa tjejer för varken handlingen framåt eller är särskilt framträdande i scenen, utan verkar mest vara där för att regissören (Gösta Ekman) ville ha litet halvnakna flickebarn med i filmen.
Senast redigerad av Andersdamaan 2021-09-19 kl. 01:45.
Citera
2021-09-19, 01:45
Medlem
Alla fötter i, ja, typ alla Tarantinos rullar, som vid det här laget blivit något av ett populärkulturellt skämt. Inte för att jag personligen varken går igång på det eller tycker det distraherar eller förstör, men faktum kvarstår att de [fötterna] ofta är onödiga.
Citera
2021-09-19, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Baddräktsscenen i Mario Und der Zauberer. Den för inte historien framåt överhuvudtaget. Regissören bara letade efter en ursäkt att filma flickungen naken

Slutscenen i första Resident Evil faller också under detta. Paul WS Anderson hade kunnat göra scenen identiskt med hur den är nu även om Milla hade varit påklädd när hon vaknar på laboratoriebritsen. Jag förstår honom men fasiken vad tydligt kåt han var på henne. Tydligen gjorde han något rätt för de blev ju ett par och är numera gifta

Kom gärna med fler exempel. Lovar att jag bara frågar i allmänbildningssyfte

Är man så lyckligt lottad att man får regissera en film med Milla Jovovich är det väl klart som fan man ser till att hon ska vara naken!? Femte Elementet är ytterligare ett exempel på hur väl hon gör sig avklädd på duken.
Citera
2021-09-19, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanicpanic218
Alla fötter i, ja, typ alla Tarantinos rullar, som vid det här laget blivit något av ett populärkulturellt skämt. Inte för att jag personligen varken går igång på det eller tycker det distraherar eller förstör, men faktum kvarstår att de [fötterna] ofta är onödiga.

Ja. Han gillar visst fötter han. När uma trampar sönder ögat så att det kletas ut mellan tårna i Kill Bill 2 är väl den mest klassiska.

Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Minns att i "Morrhår och ärtor" så är det en scen där "Håna" besöker en utomhuspool. Vid poolen i bakgrunden så sitter det några småtjejer som ser ut att vara typ tretton-fjorton år och visar brösten. Dessa tjejer för varken handlingen framåt eller är särskilt framträdande i scenen, utan verkar mest vara där för att regissören (Gösta Ekman) ville ha litet halvnakna flickebarn med i filmen.

Får kolla den.

Citat:
Ursprungligen postat av onerider
Är man så lyckligt lottad att man får regissera en film med Milla Jovovich är det väl klart som fan man ser till att hon ska vara naken!?

Jo. Jag håller med. Men det är så tydligt att det blir fånigt
Senast redigerad av Agoldenage 2021-09-19 kl. 02:01.
Citera
2021-09-19, 02:00
Medlem
Typ dem flesta Astrid Lindgren rullarna
Citera
2021-09-19, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leroy20
Typ dem flesta Astrid Lindgren rullarna

Skulle säga att det är snudd på varenda en av hennes filmer. Tror bara det är Saltkråkan som aldrig visar någon av ungarna nakna.
Citera
2021-09-19, 02:14
Medlem
xyklopfs avatar
Halle Berry visade brösten i "Swordfish". Scenen skulle förmodligen sälja filmen bättre misstänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in