2021-09-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
game of thrones.

Det var vl Maisie Williams de tvingade fram lkarna p? Sg aldrig GoT men minns att jag hrde ngot om detta nr det begav sig.
Citera
2021-09-19, 01:11
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Det var vl Maisie Williams de tvingade fram lkarna p? Sg aldrig GoT men minns att jag hrde ngot om detta nr det begav sig.

ven emilia clarke, tills hon skrev in i sitt kontrakt att hon skulle slippa. maisie williams rattar var bara side boob, och jag vet inte om det ens var hennes. nr cerscei gick walk of shame anvnde de body double, s det var inte hennes bomber och granater vi sg.
Citera
2021-09-19, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
maisie williams rattar var bara side boob, och jag vet inte om det ens var hennes.

Hur gammal var hon ens vid den inspelningen? Minns inte riktigt nr jag hrde om det men jag vet nr hon r fdd. Det mste varit p grnsen att Chris Hansen fick rycka in med tanke p ldern.
Citera
2021-09-19, 01:25
Medlem
Dalulvens avatar
Tnkte direkt p Kate Winslets blottade behag i "Titanic". Var det inte regissren sjlv, "Iron Jim", som agerade "tecknande hand" i den scenen? Men det blev en fin och stmningsfull episod i alla fall.

Sedan har vi frsts benfrflyttningen och bver-anblicken i "Basic Instinct" ...

Har p knn att det finns hur mycket som helst.
Citera
2021-09-19, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Tnkte direkt p Kate Winslets blottade behag i "Titanic". Var det inte regissren sjlv, "Iron Jim", som agerade "tecknande hand" i den scenen? Men det blev en fin och stmningsfull episod i alla fall.

Nu nr du sger. Den dr mlningen fick ju ingen betydelse egentligen mer n att gamla Rose hittade en anledning till att bertta om sig sjlv. Kul att det dr etsade sig fast mer p en n att skeppet sjnk
Citera
2021-09-19, 01:42
Medlem
Andersdamaans avatar
Minns att i "Morrhr och rtor" s r det en scen dr "Hna" besker en utomhuspool. Vid poolen i bakgrunden s sitter det ngra smtjejer som ser ut att vara typ tretton-fjorton r och visar brsten. Dessa tjejer fr varken handlingen framt eller r srskilt framtrdande i scenen, utan verkar mest vara dr fr att regissren (Gsta Ekman) ville ha litet halvnakna flickebarn med i filmen.
Senast redigerad av Andersdamaan 2021-09-19 kl. 01:45.
Citera
2021-09-19, 01:45
Medlem
Alla ftter i, ja, typ alla Tarantinos rullar, som vid det hr laget blivit ngot av ett populrkulturellt skmt. Inte fr att jag personligen varken gr igng p det eller tycker det distraherar eller frstr, men faktum kvarstr att de [ftterna] ofta r ondiga.
Citera
2021-09-19, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Baddrktsscenen i Mario Und der Zauberer. Den fr inte historien framt verhuvudtaget. Regissren bara letade efter en urskt att filma flickungen naken

Slutscenen i frsta Resident Evil faller ocks under detta. Paul WS Anderson hade kunnat gra scenen identiskt med hur den r nu ven om Milla hade varit pkldd nr hon vaknar p laboratoriebritsen. Jag frstr honom men fasiken vad tydligt kt han var p henne. Tydligen gjorde han ngot rtt fr de blev ju ett par och r numera gifta

Kom grna med fler exempel. Lovar att jag bara frgar i allmnbildningssyfte

r man s lyckligt lottad att man fr regissera en film med Milla Jovovich r det vl klart som fan man ser till att hon ska vara naken!? Femte Elementet r ytterligare ett exempel p hur vl hon gr sig avkldd p duken.
Citera
2021-09-19, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanicpanic218
Alla ftter i, ja, typ alla Tarantinos rullar, som vid det hr laget blivit ngot av ett populrkulturellt skmt. Inte fr att jag personligen varken gr igng p det eller tycker det distraherar eller frstr, men faktum kvarstr att de [ftterna] ofta r ondiga.

Ja. Han gillar visst ftter han. Nr uma trampar snder gat s att det kletas ut mellan trna i Kill Bill 2 r vl den mest klassiska.

Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Minns att i "Morrhr och rtor" s r det en scen dr "Hna" besker en utomhuspool. Vid poolen i bakgrunden s sitter det ngra smtjejer som ser ut att vara typ tretton-fjorton r och visar brsten. Dessa tjejer fr varken handlingen framt eller r srskilt framtrdande i scenen, utan verkar mest vara dr fr att regissren (Gsta Ekman) ville ha litet halvnakna flickebarn med i filmen.

Fr kolla den.

Citat:
Ursprungligen postat av onerider
r man s lyckligt lottad att man fr regissera en film med Milla Jovovich r det vl klart som fan man ser till att hon ska vara naken!?

Jo. Jag hller med. Men det r s tydligt att det blir fnigt
Senast redigerad av Agoldenage 2021-09-19 kl. 02:01.
Citera
2021-09-19, 02:00
Medlem
Typ dem flesta Astrid Lindgren rullarna
Citera
2021-09-19, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leroy20
Typ dem flesta Astrid Lindgren rullarna

Skulle sga att det r snudd p varenda en av hennes filmer. Tror bara det r Saltkrkan som aldrig visar ngon av ungarna nakna.
Citera
2021-09-19, 02:14
Medlem
xyklopfs avatar
Halle Berry visade brsten i "Swordfish". Scenen skulle frmodligen slja filmen bttre misstnker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in