2021-09-17, 18:22
Medlem
regafras avatar
Någon som haft för klara drömmar där man ser samma sak under dagen efter sömnen?

Att plantera idéer (drömmar ) under sömnen:

"Forskare i USA har hittat ett sätt att plantera idéer i människors huvuden när de sover för att få dem att ha bisarra, abstrakta drömmar.

Med hjälp av så kallad målinriktad dröminkubation (TDI) har experter vid Massachusetts Institute of Technology (MIT) kunnat vägleda människors drömmar mot särskilda teman genom att upprepa information under det tidigaste sömnsteget.

Denna etapp är känd som hypnagogi och är i allmänhet förknippad med drömmar om psykedeliska fenomen.

Tekniken använder en grundläggande inställning som består av en handledsburen elektronisk sömnspårningsenhet som heter Dormio, som spårar när bäraren sover och en app som levererar ljudmeddelanden.

I försök kunde forskarna påverka drömmarna för de flesta studiedeltagare att drömma om ett träd under hypnagogi.

Forskare använde också "Dormio" -systemet för att framkalla en dröm om chokladfontänen från den klassiska filmen "Willy Wonka and the Chocolate Factory" från 1971."

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-8780367/Scientists-way-plant-ideas-peoples-dreams.html

Detta går nog med diverse ljud som infra/ultra, V2K eller med normalt ljud som i exemplet i länken.

Kan tippa att flera som nämner chip varit i kontakt med detta , kanske av otur somnat med radion /tv på tex.
Citera
2021-09-17, 22:07
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Ni borde lyssna på denna Youtube-kanal: det är väldigt pedagogiskt förklarat om de olika perspektiv: https://youtu.be/nmrWz_klwEE

Denna person ser det från ett både logiskt perspektiv dock är hans trossystem kristendomen så han hävdar ofta att det är spirituellt förankrat men samtidigt går han igenom de praktiska delar vilket jag tror många av oss känner igen.

Som sagt är det här en beteende- & trossystemförändring där de försöker simulera en falsk verklighet vilken samhället VILL ska existera; tämligen en spirituell värld. Också kallat antroposofi vilket är väldigt populär bland kulter/sekter, kyrkor & hemliga sällskap.

Det som återstår är varför människor hellre ser någon lida istället för att sluta med operationen? Troligen för att det faktiskt är större än en måltavla; det är utan tvekan en del av en global operation. Vanligt folk vet inget bättre & är lättmanipulerade; de har en vilja att hjälpa kulten/sekten om det är för en god gärning eller ändamål.

Familj & vänner blir väl höga av att hjälpa en mäktig kult/sekt i en mycket stor & hemlig operation som är sponsrat av mäktiga grupper. För religiösa personer är väl det här drömmen för att de hjälper till att föra Guds/Satans ord på jorden men på ett väldigt ont sätt. Oavsett gott eller ont; eliten ser det inte så: de ser allt som agenda, ändamål & social engineering - om de tror att en måltavla förtjänar att bli utsatt så blir det en realitet.

Målet kan även vara att använda skitsnack som hävdar att måltavlor är speciella eller utsatta för statlig påverkan som så att själva bli övertygade om det i syfte att se galna ut eller tro det (mål med propaganda). Utan tvekan är det ÄVEN intresserade av vad en TROR är bl.a. praktiska skäl för att se om deras påverkanskampanj haft verkan eller lyckats. De VILL att vi ska tro saker vilket är deras primära mål - m.a.o. är det precis som det verkar: beteende- & trossystemförändring. Familj & vänner går med på den basis att "ändra" en person samtidigt som att förneka det då det är menat att ta lång tid; att utföra förändring i det undermedvetna & personlighet TAR lång tid.

Staten & SÄPO (samt andra aktörer) i Sverige är i bästa fall pjäser. Jag tror inte att SÄPO är bakom mitt fall - det är för irrationellt & ologiskt att fortgå det i 15+ år. I mitt fall är det mest sannolikt att huvudmannen är en kult/sekt eller ett hemligt sällskap vars intresse är att påverka personers liv efter deras agenda vilket kan ha med religion att göra. I Sebastian Manitskis fall hade det att göra med finansiella ändamål av eliten. Troligen är det så att de vill att vi ska tro att det är SÄPO eftersom det är första tecken på psykisk sjukdom enligt psykiatriker & psykologer; det är inte dock helt osannolikt att ens familj förföljer en m.h.a. av en kult/sekt.

I vilket fall som helst är det omoraliskt, oetiskt & olagligt - samhället VILL utföra operationen för egenintresse & nyfikenhet baserat på vad den grupp som arrangerar det påstår där gruppen har stor auktoritet från någon organisation som har samhällets ovillkorliga tillit.

Att peka finger mot SÄPO är det enklaste som propagandan hävdar. I min mening allt myndigheter är bara missbrukade & använda som verktyg med dess resurser för den större agendor av den verkliga huvudmannen!

Det ser ut att vara hjärntvättning av en mäktig kult/sekt genom bl.a. Zersetzung-liknande metoder där sociala kretsen blandas in. Det är vad GS är: sociala kretsen rekryteras i ändamålet som kulten/sekten har. Det gör det mycket svårt att avgöra vilka huvudmännen är inifrån dock kan vi vara säkra på att deras identitet är hemlig för att operationen är tänkt att pågå kanske så länge samhället existerar där de anfaller personers liv utefter eras agenda, mål, bild eller irrationell tro.

Allt ni hör om GS online är 90% propaganda; de flesta online är där för att psyka riktiga måltavlor med att upprepa samma propaganda. Om ens familj & vänner kan vändas mot en så är onlinemiljö än mer fylld med personer som går i agendans fotspår.

Inte många här kan se den röda tråden i all GS-propaganda. De använder medelmåttiga människor att attacker begåvade person genom skitsnack som "den enklaste förklaring är den som stämmer" - när det gäller psykologiska operationer är det för enkelt att manipulera personers logik med att implementera falsk data eller falska erfarenheter vilket GS grundar sig.

Syfte med propaganda är att få målgrupp att SJÄLVA övertyga sig att färger grön är röd; därmed baseras det i repetition & framförallt grupptryck. Om 9 av 10 personer (du är 1 av 10) i rummet säger till dig att tavlan är röd men du ser den som grön så antar du att något är FEL hos dig. Så fungerar GS: få sociala kretsen att gaslight:a dig så du SJÄLV drar slutsatser om din verklighet enligt deras MÅL. Den slutsats som propagandan vill att vi ska dra är av tre alternativt:
  • Det är staten & säkerhetstjänster
  • Det är Gud/Satan & kulter/sekter & hemliga sällskap
  • Det är en själv det är fel på: psykisk sjuk, förföljd p.g.a. etnicitet, brott, hat, religion etc.

Det mest säkra slutsats vi kan dra är att det pågår en operation bakom våra rygg som liknar Zersetzung med dess metoder & resurser - vilka huvudmännen är vet vi inte men troligen är det inte så enkelt som säkerhetstjänster eller Gud/Satan; det är alltid komplicerat när ens familj & vänner deltar i en operation som skadar en.

Det finns inget annat vettigt sätt att se det är som oetiskt, omoraliskt & olagligt. Ni som deltar i det samarbetar med ett nätverk som har dödat oskyldiga personer utan att ens de vet varför de t.ex. tagit livet av sig - det finns inget mer patetiskt & fegt att förstöra andra människors liv. Sådana ynkryggar SKA ju avslöjas med icke - allmänheten är för dum, naiv & i kognitiv dissonans om vad operationer ÄR vilket är att skapa en falsk realitet mot en person & se vad som händer - så jävla fegt.

De är bokstavligen ett full erkännande ifrån att bli anmälda & åtalade; avslöjade. Det är mycket märkligt att folk skyddar dem; de verkar som sagt ha samhällets fulla tillit (som missbrukas). Fan ge er era ynkryggar. Ni är verkligen kryp som lever på att jobba som fegisar & effektivt tortera människor i hemlighet - det finns verkligen inget mer lågt & patetiskt oavsett vad NI tror på.
Citera
2021-09-17, 23:31
Avslutad
Citat:
Inte många här kan se den röda tråden i all GS-propaganda. De använder medelmåttiga människor att attacker begåvade person genom skitsnack som "den enklaste förklaring är den som stämmer" - när det gäller psykologiska operationer är det för enkelt att manipulera personers logik med att implementera falsk data eller falska erfarenheter vilket GS grundar sig.

Syfte med propaganda är att få målgrupp att SJÄLVA övertyga sig att färger grön är röd; därmed baseras det i repetition & framförallt grupptryck. Om 9 av 10 personer (du är 1 av 10) i rummet säger till dig att tavlan är röd men du ser den som grön så antar du att något är FEL hos dig. Så fungerar GS: få sociala kretsen att gaslight:a dig så du SJÄLV drar slutsatser om din verklighet enligt deras MÅL. Den slutsats som propagandan vill att vi ska dra är av tre alternativt:
  • Det är en själv det är fel på: psykisk sjuk, förföljd p.g.a. etnicitet, brott, hat, religion etc.

Det mest säkra slutsats vi kan dra är att det pågår en operation bakom våra rygg som liknar Zersetzung med dess metoder & resurser - vilka huvudmännen är vet vi inte men troligen är det inte så enkelt som säkerhetstjänster eller Gud/Satan; det är alltid komplicerat när ens familj & vänner deltar i en operation som skadar en.

Det finns inget annat vettigt sätt att se det är som oetiskt, omoraliskt & olagligt. Ni som deltar i det samarbetar med ett nätverk som har dödat oskyldiga personer utan att ens de vet varför de t.ex. tagit livet av sig - det finns inget mer patetiskt & fegt att förstöra andra människors liv. Sådana ynkryggar SKA ju avslöjas med icke - allmänheten är för dum, naiv & i kognitiv dissonans om vad operationer ÄR vilket är att skapa en falsk realitet mot en person & se vad som händer - så jävla fegt.

De är bokstavligen ett full erkännande ifrån att bli anmälda & åtalade; avslöjade. Det är mycket märkligt att folk skyddar dem; de verkar som sagt ha samhällets fulla tillit (som missbrukas). Fan ge er era ynkryggar. Ni är verkligen kryp som lever på att jobba som fegisar & effektivt tortera människor i hemlighet - det finns verkligen inget mer lågt & patetiskt oavsett vad NI tror på.

Det känns snudd på omöjligt att få reda på vad de verkligen vill eller ville. Det känns i mångt och mycket som de byggt samtliga sina operationer på fördomar/missförstånd om objektet. Man tänkte alltid när de var mer aktiva: vad är de ute efter och varför?, vem betalar för detta och varför? Varför gör många av dem till och med aktivt motstånd och vägrar trakassera en? (är de på något sätt tvingade att utföra uppgiften?). Vem hade något att vinna på operationen? Hur kan de samtliga ställa upp på det hela?
Säkert en massa delmål, det hela byggt på till stor del felaktiga grunder. Dock tror jag som sagt på partner-teorin mycket för egen del, att SÄPO jobbar så att de försöker få folk som de tror kan utgöra någon for av fara eller potential, att skaffa en partner. Sannolikt har de försökt presentera mig för lämpliga partners även för mycket länge sedan.

Men inte säkert vi har samma huvudmän dock. Jag skulle nog tippa på att vi inte har det faktiskt, som sagt.
Senast redigerad av Trintignant 2021-09-17 kl. 23:45.
Citera
2021-09-18, 01:07
Medlem
Ett av de program gang stalking nätverken i Ungern använde för några år sedan hette RCS Remote Control System Galileo.

Jag testade gränserna hur långt de kunde gå kommq på en lätthackad mobil.

Utan pengar på kontantkortet eller med inaktivt SIM och utan WIFI anslutning så skrevs bl. a SMS medelanden så att det skulle visa att sändningen misslyckades. Nätverkspersonerna i omgivningen fick ändå vartenda meddelande.

Kanske nån form av IMEI och IMSI angrepp via vanlig basstation. Oavsett så blev telefonerna varje gång automatiskt hackade bara minuter efter fabriksåterställning verkade det som.

RCS Remote Control System Galileo
https://m.facebook.com/groups/517575362096186/permalink/926759964511055/?source=43
Senast redigerad av Signalspaning 2021-09-18 kl. 01:35.
Citera
2021-09-18, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Ett av de program gang stalking nätverken i Ungern använde för några år sedan hette RCS Remote Control System Galileo.

Jag testade gränserna hur långt de kunde gå kommq på en lätthackad mobil.

Utan pengar på kontantkortet eller med inaktivt SIM och utan WIFI anslutning så skrevs bl. a SMS medelanden så att det skulle visa att sändningen misslyckades. Nätverkspersonerna i omgivningen fick ändå vartenda meddelande.

Kanske nån form av IMEI och IMSI angrepp via vanlig basstation. Oavsett så blev telefonerna varje gång automatiskt hackade bara minuter efter fabriksåterställning verkade det som.

RCS Remote Control System Galileo
https://m.facebook.com/groups/517575362096186/permalink/926759964511055/?source=43

Bekräftar att telefonerna blir hackade direkt efter fabriksåterställning. Min första Iphone körde jag hur många fabriksåterställningar som helst på, bytte nr etc; inget hjälpte. Väl tillbaka i Sverige köpte jag en ny telefon. I stort sett med en gång var den hackad den med. Senaste gången jag återställde den var i vintras och då kom det upp ett snabbt meddelande direkt efter återställningen med ordet "Statsmakterna". Efter det jag gav upp att försöka återställa den. Även om Osho, Hare Krishna eller annan sekt, politiska extremister etc skulle kunna fejka att de var statsmakterna så såg jag det som orimligt. Som jag ser det skulle inga andra än säkerhetspolisen prata med precis alla runt en, inklusive en del kända personer.

Sannolikt har de någon gång i tiden sett en som ett hot mot något (ekonomiska systemet, stabiliteten i samhället / vad vet jag) - det konstiga är dock att de trappade upp förföljelsen många många år efter att jag slutat vara radikal, vilket jag ser som ytterst märkligt. Att några vänsterradikaler skulle förfölja någon som blivit sosse eller miljöpartist på gamla dagar ser jag också som helt osannolikt, det handlar knappast om åsikter, knappast om att objektet ses som för lite radikal, och inte handlar det om objektets andra åsikter heller - allt sådant tror jag bara ingår i ett fejkat universum som de av någon anledning försökt skapa.

Det som de handlar om är, tror jag: Kan det här objektet på något sätt vara ett hot mot rikets säkerhet? Spion för kineserna? Blivande spion för kineserna? Framtida ledare för kinesvänligt parti? Strävar han efter att för kinesernas räkning göra något något som destabiliserar västerlandet?

De misstänker inte att jag är ett hot idag sannolikt utan de tänker flera steg framåt och försöker ta reda på om jag har hat eller ilska mot olika saker - destruktiva känslor som i ett framtida Sverige, där ev också EU brutits upp av klimatkrisen (vad som helst kan hända), kan dyka upp som en kinesvänlig ledare som lovar guld och gröna skogar - något åt det håller. En oerhört karismatisk ledare som dyker upp ifrån ingenstans och hypnotiserar alla i någon form av riktning som de är extremt rädda för (allierade med Kina i stället för väst är det mest sannolika).

Jag har rest en del men aldrig varit i USA, inte ens i NY - vilket jag tror väcker ordentliga misstankar hos både SÄK och deras allierade. "Varför har han inte varit i USA? En fd vänsterradikal som inte ens varit i NY?" I deras ögon är det sannolikt rätt misstänkt och påminner dem alla om kalla krigets dagar ev.

De har inte haft alla pusselbitar på plats helt enkelt. Antingen har de gravt missförstått en eller så är det bara extremt svårt att göra en bedömning av en människa.

Klart är att börjar man närma sig fyrtio, ser bra ut, trevlig och socialt gångbar - då väcker det misstankar om man inte stadgat sig. Är han bitter eller kommer han bli bitter på gamla dagar? Riskerar han att bli utsatt för honeytrap igen? (men då av främmande makt). Får kineserna eller rentav ryssarna tag på honom innan oss riskerar ev nuvarande statsskicket vara hotat av honom", tänker de sannolikt.

En vän sade till mig kryptiskt för att förmedla vad uppståndelsen handlade om: "Poängen är att inse att det finns krafter som försöker få folk att dra åt del håll", sade han...

Kineserna och ryssarna...

Kanske inte helt förvånande att jag fick VIP-bemötande i Kina vid ankomst då jag var där fast jag inte hade vanligt visum ens (körde på transit-visum). Samt att de bland annat tvättade torget precis utanför där jag bodde efter ankomsten samt en del annat.

Väst och västlig säkerhetstjänst tänker att man helt enkelt av olika anledningar riskerar att låta sig köpas av kineserna. De måste på något sätt fånga in en först med en partner eller att man ansluter sig till en västvänlig grupp. Försäkra sig om att man inte är latent bitter eller riskerar att bli det.

Bästa motviken mot att bli ett hot mot västerlandet är en stabil flickvän (som guidar en) och familjeliv etc.

De medverkande grupperna, ibland extremister av olika slag, såsom politiska eller religiösa har alla fått separat information att utgå ifrån. Kanske har de fått höra en annan historia om att objektet är en fiende, och kanske är deras uppgift i SÄK:s ögon att tvärtom distansiera objektet ifrån dem, eller helt enkelt bara få ut vad objektet tänker om något.
Citera
2021-09-18, 09:19
Avslutad
Citat:

Jag tror syftet med attackerna är att få objektet självt att berätta på vilket sätt de är ett hot eller skulle kunna vara ett hot mot något (väst) - eller inte är ett hot. De vill veta vad man tänker för att avvärja framtida hot mot rikets säkerhet.

Sannolikt har man också blivit smutskastad av någon som antingen vill en illa eller är extremt rädd för det som de tror att man i framtiden skulle kunna företräda.

Förresten är det nog rätt misstänkt i deras ögon eftersom du skrev att din familj aldrig medvetet skulle samarbeta med västlig säkerhetstjänst. I deras ögon är du då sannolikt Putinvänlig, en högintelligent farlig sådan - en ledartyp som de vill rekrytera till väst innan FSB hinner före.

Jag tror verkligen att det handlar om det, hot ifrån främmande makt etc. Det är ju allmänt känt att säkerhetstjänster arbetar såhär. Alternativt då religon för din del beroende på hur religiösa din familj är.

Anledningen att de håller på med en massa annat är för att se om man lät dras in i konspirationsteorier, om man lätt blir utsatt för honeytraps, etc etc.

De lockar tjejerna som de skickar på en med ens DNA (om de är intelligenta - vilket de sannolikt är) samt annat, att man är en bra person etc.

De tycker säkert inte illa om en (utan kan tvärtom tycka bra om en) - det handlar inte alls om det - utan det handlar om att avvärja eventuella framtida hot och i stället utvinna potentialen på olika sätt (win win för alla i slutändan). Olika agenter som tagit hand om en är väl annars som folk är mest; de gillar en på vissa sätt och ogillar en på andra, en del gillar en mera och en del gillar en mindre.

Allt handlar i slutändan om västerlandet och våra konstitutioner, våra sätt och leva, våra affärshemligheter etc.
Citera
2021-09-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Bekräftar att telefonerna blir hackade direkt efter fabriksåterställning. Min första Iphone körde jag hur många fabriksåterställningar som helst på, bytte nr etc; inget hjälpte. Väl tillbaka i Sverige köpte jag en ny telefon. I stort sett med en gång var den hackad den med. Senaste gången jag återställde den var i vintras och då kom det upp ett snabbt meddelande direkt efter återställningen med ordet "Statsmakterna". Efter det jag gav upp att försöka återställa den. Även om Osho, Hare Krishna eller annan sekt, politiska extremister etc skulle kunna fejka att de var statsmakterna så såg jag det som orimligt. Som jag ser det skulle inga andra än säkerhetspolisen prata med precis alla runt en, inklusive en del kända personer.

Sannolikt har de någon gång i tiden sett en som ett hot mot något (ekonomiska systemet, stabiliteten i samhället / vad vet jag) - det konstiga är dock att de trappade upp förföljelsen många många år efter att jag slutat vara radikal, vilket jag ser som ytterst märkligt. Att några vänsterradikaler skulle förfölja någon som blivit sosse eller miljöpartist på gamla dagar ser jag också som helt osannolikt, det handlar knappast om åsikter, knappast om att objektet ses som för lite radikal, och inte handlar det om objektets andra åsikter heller - allt sådant tror jag bara ingår i ett fejkat universum som de av någon anledning försökt skapa.

Det som de handlar om är, tror jag: Kan det här objektet på något sätt vara ett hot mot rikets säkerhet? Spion för kineserna? Blivande spion för kineserna? Framtida ledare för kinesvänligt parti? Strävar han efter att för kinesernas räkning göra något något som destabiliserar västerlandet?

De misstänker inte att jag är ett hot idag sannolikt utan de tänker flera steg framåt och försöker ta reda på om jag har hat eller ilska mot olika saker - destruktiva känslor som i ett framtida Sverige, där ev också EU brutits upp av klimatkrisen (vad som helst kan hända), kan dyka upp som en kinesvänlig ledare som lovar guld och gröna skogar - något åt det håller. En oerhört karismatisk ledare som dyker upp ifrån ingenstans och hypnotiserar alla i någon form av riktning som de är extremt rädda för (allierade med Kina i stället för väst är det mest sannolika).

Jag har rest en del men aldrig varit i USA, inte ens i NY - vilket jag tror väcker ordentliga misstankar hos både SÄK och deras allierade. "Varför har han inte varit i USA? En fd vänsterradikal som inte ens varit i NY?" I deras ögon är det sannolikt rätt misstänkt och påminner dem alla om kalla krigets dagar ev.

De har inte haft alla pusselbitar på plats helt enkelt. Antingen har de gravt missförstått en eller så är det bara extremt svårt att göra en bedömning av en människa.

Klart är att börjar man närma sig fyrtio, ser bra ut, trevlig och socialt gångbar - då väcker det misstankar om man inte stadgat sig. Är han bitter eller kommer han bli bitter på gamla dagar? Riskerar han att bli utsatt för honeytrap igen? (men då av främmande makt). Får kineserna eller rentav ryssarna tag på honom innan oss riskerar ev nuvarande statsskicket vara hotat av honom", tänker de sannolikt.

En vän sade till mig kryptiskt för att förmedla vad uppståndelsen handlade om: "Poängen är att inse att det finns krafter som försöker få folk att dra åt del håll", sade han...

Kineserna och ryssarna...

Kanske inte helt förvånande att jag fick VIP-bemötande i Kina vid ankomst då jag var där fast jag inte hade vanligt visum ens (körde på transit-visum). Samt att de bland annat tvättade torget precis utanför där jag bodde efter ankomsten samt en del annat.

Väst och västlig säkerhetstjänst tänker att man helt enkelt av olika anledningar riskerar att låta sig köpas av kineserna. De måste på något sätt fånga in en först med en partner eller att man ansluter sig till en västvänlig grupp. Försäkra sig om att man inte är latent bitter eller riskerar att bli det.

Bästa motviken mot att bli ett hot mot västerlandet är en stabil flickvän (som guidar en) och familjeliv etc.

De medverkande grupperna, ibland extremister av olika slag, såsom politiska eller religiösa har alla fått separat information att utgå ifrån. Kanske har de fått höra en annan historia om att objektet är en fiende, och kanske är deras uppgift i SÄK:s ögon att tvärtom distansiera objektet ifrån dem, eller helt enkelt bara få ut vad objektet tänker om något.

De har telefonens IMEI och IMSI nummer så fabriksåterställning av grammal telefon med nytt SIM kort så blir den hackad genast. Samma sak om du sätter det gamla SIM kortet i ny telefon så har du ju omgående identifierats.

WIFI och bakdörrar via software där du har konton brukar nog vara andra vägar för dem.
Citera
2021-09-18, 12:48
Medlem
Mitt nuvarande målperson eller TI status i Sverige är visst “brottsförebyggande övervakning”

Betyder väl att de vill om vandál mitt status till nåt annat. De har bl.a försökt provicera mig genom att försöka få mig att skriva z-ordet om romer. “Åsiktstsbrott” “mordhot” “ny breivik” “rasistiska fördomar” hade säkert passat bra som ny titel åt mig. Hade ju ett gäng araber igår gormande utifrån att de just haft gruppsex med min flickvän och att de betalat 20 tusen.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-09-18 kl. 12:50.
Citera
2021-09-18, 13:15
Avslutad
Citat:
De har telefonens IMEI och IMSI nummer så fabriksåterställning av grammal telefon med nytt SIM kort så blir den hackad genast. Samma sak om du sätter det gamla SIM kortet i ny telefon så har du ju omgående identifierats.

WIFI och bakdörrar via software där du har konton brukar nog vara andra vägar för dem.

En vän som är indragen i det (väldigt många är, hon har inte erkänt det öppet dock, men hon hintade att jag skulle bli av med det hela om jag skaffade ny telefon igen; jag är dock osäker på om så är fallet - kanske något de sagt åt henne att det är så - betyder inte att det stämmer för det).

Eftersom min telefon är TARGET i även i flygplansläge så har de tydligen samarbete med Apple (för sådant går bara med samarbete med Apple, åtminstone enligt uppgift ifrån övervakningsforumet här).
Citera
2021-09-18, 13:47
Medlem
Rör sig eventuellt om två stycken olika röster med låg frekvens.
Citera
2021-09-18, 13:47
Avslutad
Citat:
Mitt nuvarande målperson eller TI status i Sverige är visst “brottsförebyggande övervakning”

Betyder väl att de vill om vandál mitt status till nåt annat. De har bl.a försökt provicera mig genom att försöka få mig att skriva z-ordet om romer. “Åsiktstsbrott” “mordhot” “ny breivik” “rasistiska fördomar” hade säkert passat bra som ny titel åt mig. Hade ju ett gäng araber igår gormande utifrån att de just haft gruppsex med min flickvän och att de betalat 20 tusen.

Folk som mordhotar tas givetvis om hand i vanlig domstol. Åsiktsbrott och allt det andra är nog snarare där för att på olika sätt trigga dig för att se om du verkligen utgör ett hot mot konstitutionen och statsskicket, gissar jag. Det är ju inget något kan bli dömd för i domstol, åtminstone inte i Västeuropa (vet inte hur det är i Ungern).

De vill ha svar få frågor om dig helt enkelt.

Det är åtminstone vad jag tror.

Vet inte vem du är men sådana här operationer är nog extremt ovanliga (för annars skulle ju en massa fler skriva här).

Jag skulle tippa på att bara ett fåtal råkar ut för detta i Sverige t ex, om ens det.

För egen del anses jag antingen var en oerhört komplex person, antar jag, eller så har man helt enkelt bara haft otur, fått någon fiende på fel plats etc. Kanske med mycket pengar eller makt. Eller helt enkelt bara passat in i deras mall av något potentiellt fientligt (eller någon med potential - så kan det också vara, gissar jag absolut - kanske till och med troligare - vem vet).
Citera
2021-09-18, 14:50
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Folk som mordhotar tas givetvis om hand i vanlig domstol. Åsiktsbrott och allt det andra är nog snarare där för att på olika sätt trigga dig för att se om du verkligen utgör ett hot mot konstitutionen och statsskicket, gissar jag. Det är ju inget något kan bli dömd för i domstol, åtminstone inte i Västeuropa (vet inte hur det är i Ungern).

De vill ha svar få frågor om dig helt enkelt.

Det är åtminstone vad jag tror.

Vet inte vem du är men sådana här operationer är nog extremt ovanliga (för annars skulle ju en massa fler skriva här).

Jag skulle tippa på att bara ett fåtal råkar ut för detta i Sverige t ex, om ens det.

För egen del anses jag antingen var en oerhört komplex person, antar jag, eller så har man helt enkelt bara haft otur, fått någon fiende på fel plats etc. Kanske med mycket pengar eller makt. Eller helt enkelt bara passat in i deras mall av något potentiellt fientligt (eller någon med potential - så kan det också vara, gissar jag absolut - kanske till och med troligare - vem vet).

Du vet S springer runt och pratar N ord och djävla hit och dit mm och ska kolla om du hakar på och gör du det så tipsar de andra grupper så tar/försöker de ta hand om deras problem ,dej.

Jag har haft väldigt ogillande mot nazismen men det visste inte dessa äckel så jag har en hel del sparat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in