Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
I min mening verkar det som att någon elit står bakom min påverkan sett till resurserna som används. Det kan ha börjat med en person på någon myndighet men efter ett tag blandades en tredje part som då är den ansvarige parter för den globala GS-operationen; exempelvis kan någon i en myndighet varit en högrankad frimurare som känner till GS-programmet. De ansvarige personen på myndigheten kanske inte räknade med att operationen mynnar ut till ett mer hemligt program som ger sig på människor som inte begått brott.
Förövrigt stämmer det att de vill att jag ska vara religiös därmed är min teori enkel: en kristen högerkult/-sekt eller kyrka alternativt kristna frimurare använder GS-programmet till beteende- & trosystemförändring. Det här har växt i grad upp till en viss elit: den spirituella eliten vilket är högrankade Vatikanen, jesuiter, katolska kyrkan etc. - det är en grupp med hemligheter & GS-programmet är de facto klassat som topphemlig hos någon stat efter det finns någon entitet som aktivt skyddar dess hemliga natur med aktiva åtgärder för att diskreditera de som motsätter sig eller vill avslöja det.
De har kontrollerad opposition såsom Dr Katherine Horton som för ett krig mot västliga säkerhetstjänster. Utifrån din teori så är kanske Dr Horton en infiltratör vars mål var att rekrytera f.d. NSA-direktör William Binney till TI/GS-propagandan. Om vi ser det som propaganda vars uppgift är att utmåla de "utvalda" som religiöst signifikanta, sinnessjuka eller utsatta för statlig psykologiskt våld. Dr. Horton är alltså numera gift i USA med Binney. Det finns en uppenbar & stark koppling till säkerhetstjänster som jag redovisat förut med direkt involvering av f.d. säkerhetstjänster i sällskapet redan år 2005.
Varför är du så säker att de vill få dig gift med din "drömkvinna"? Det är något intressant i det du skrev förut att de blir tillsagda saker om dig & att de ska undersöka om du är det "de" påstår. Just med den tjejen fick hon väl i uppgift att testa din karaktär/personlighet mot vad hon eller "de" anser är "Earth Angel". Det här är troligen grunden i deras motiv - att undersöka vem du är vilket överensstämmer med det min vän som erkände att han hade kontakt med "dem" sa till mig år 2013 att "de vill lära känna dig". Hur länge ska det egentligen pågå? På tal om ämnet specifikt: det finns en del högkvalitativ videos på Youtube.
Min nya teori lyder: de vill UNDERSÖKA & TESTA din karaktär mot deras tro & psykologiska profil de har vilket de uppenbarligen är extremt seriösa om. Därför finns många olika teorier & perspektiv om GS är samt vilka de utsatta är eftersom propagandan ska tilltala många olika trossystem. Dock går de till extrema längder för att utföra social engineering mot en - det är både intressant & väldigt oroande att en okänd grupp har ett de facto sjukt irrationellt intresse om dig. Eller så vill de att sociala kretsen ska tro denna ridå - egentligen är det en påverkansoperation med syfte av mind control av en måltavla & dess sociala krets.
Ni borde lyssna på denna Youtube-kanal: det är väldigt pedagogiskt förklarat om de olika perspektiv:
https://youtu.be/nmrWz_klwEE
Denna person ser det från ett både logiskt perspektiv dock är hans trossystem kristendomen så han hävdar ofta att det är spirituellt förankrat men samtidigt går han igenom de praktiska delar vilket jag tror många av oss känner igen.
Som sagt är det här en beteende- & trossystemförändring där de försöker simulera en falsk verklighet vilken samhället VILL ska existera; tämligen en spirituell värld. Också kallat antroposofi vilket är väldigt populär bland kulter/sekter, kyrkor & hemliga sällskap.
Det som återstår är varför människor hellre ser någon lida istället för att sluta med operationen? Troligen för att det faktiskt är större än en måltavla; det är utan tvekan en del av en global operation. Vanligt folk vet inget bättre & är lättmanipulerade; de har en vilja att hjälpa kulten/sekten om det är för en god gärning eller ändamål.
Familj & vänner blir väl höga av att hjälpa en mäktig kult/sekt i en mycket stor & hemlig operation som är sponsrat av mäktiga grupper. För religiösa personer är väl det här drömmen för att de hjälper till att föra Guds/Satans ord på jorden men på ett väldigt ont sätt. Oavsett gott eller ont; eliten ser det inte så: de ser allt som agenda, ändamål & social engineering - om de tror att en måltavla förtjänar att bli utsatt så blir det en realitet.
Målet kan även vara att använda skitsnack som hävdar att måltavlor är speciella eller utsatta för statlig påverkan som så att själva bli övertygade om det i syfte att se galna ut eller tro det (mål med propaganda). Utan tvekan är det ÄVEN intresserade av vad en TROR är bl.a. praktiska skäl för att se om deras påverkanskampanj haft verkan eller lyckats. De VILL att vi ska tro saker vilket är deras primära mål - m.a.o. är det precis som det verkar: beteende- & trossystemförändring. Familj & vänner går med på den basis att "ändra" en person samtidigt som att förneka det då det är menat att ta lång tid; att utföra förändring i det undermedvetna & personlighet TAR lång tid.
Staten & SÄPO (samt andra aktörer) i Sverige är i bästa fall pjäser. Jag tror inte att SÄPO är bakom mitt fall - det är för irrationellt & ologiskt att fortgå det i 15+ år. I mitt fall är det mest sannolikt att huvudmannen är en kult/sekt eller ett hemligt sällskap vars intresse är att påverka personers liv efter deras agenda vilket kan ha med religion att göra. I Sebastian Manitskis fall hade det att göra med finansiella ändamål av eliten. Troligen är det så att de vill att vi ska tro att det är SÄPO eftersom det är första tecken på psykisk sjukdom enligt psykiatriker & psykologer; det är inte dock helt osannolikt att ens familj förföljer en m.h.a. av en kult/sekt.
I vilket fall som helst är det omoraliskt, oetiskt & olagligt - samhället VILL utföra operationen för egenintresse & nyfikenhet baserat på vad den grupp som arrangerar det påstår där gruppen har stor auktoritet från någon organisation som har samhällets ovillkorliga tillit.
Att peka finger mot SÄPO är det enklaste som propagandan hävdar. I min mening allt myndigheter är bara missbrukade & använda som verktyg med dess resurser för den större agendor av den verkliga huvudmannen!
Det ser ut att vara hjärntvättning av en mäktig kult/sekt genom bl.a. Zersetzung-liknande metoder där sociala kretsen blandas in. Det är vad GS är: sociala kretsen rekryteras i ändamålet som kulten/sekten har. Det gör det mycket svårt att avgöra vilka huvudmännen är inifrån dock kan vi vara säkra på att deras identitet är hemlig för att operationen är tänkt att pågå kanske så länge samhället existerar där de anfaller personers liv utefter eras agenda, mål, bild eller irrationell tro.
Allt ni hör om GS online är 90% propaganda; de flesta online är där för att psyka riktiga måltavlor med att upprepa samma propaganda. Om ens familj & vänner kan vändas mot en så är onlinemiljö än mer fylld med personer som går i agendans fotspår.