2021-09-17, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Du fattar ingenting ?
Du är ju utsatt för detta som man kan likna vid en smekning för att du ska senare inte säga något då du hör /ser andra blir behandlade " på samma sätt" som du tolkar det.

Jag vet ingenting om deras skäl ärligt talat. Allt är teorier.

Det är också väldigt konstigt så oerhört få blir utsatta för detta.

Det är det att jag tror att det är EXTREMT ovanligt att detta sker. Vi är ju så väldigt få som verkligen bli utsatta för detta som skriver här.

Bara det i sig är väldigt konstigt som jag ser det.
Citera
2021-09-17, 12:48
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Har tänka lite över hur många Targeted Individuals målpersoner det kan finnas i Sverige.

I Ungern heter det officielt célszemély och en del av siffrorna är faktiskt officiella. De senaste tio åren har årligen 1100 -1700 nya tillstånd getts för varje nytt tillstånd krävs sannimgsministern Varga Judits underskrift eller från ett av hennes ställföreträdare. Antalet Targeted Individuals tordes därför vara långt över tiotusen i Ungern.

Dessutom kan det finnas ett stort mörkertal då man ofta verkar undvika tillstånd genom att TI status byts ut varje gång domstolsbeslut eller rättare sagt Varga Judits underskrift krävs. TI status är då med andra ord ett flytande case utan att hamna i statistiken.

Om det nu finns en officiell benämning på detta i Ungern, hur översätts det till Svenska knappast, TI och av vilka anledningar ?

"Person of Interest"?
Senast redigerad av regafra 2021-09-17 kl. 12:51.
Citera
2021-09-17, 12:52
Avslutad
Citat:
Har tänka lite över hur många Targeted Individuals målpersoner det kan finnas i Sverige.

I Ungern heter det officielt célszemély och en del av siffrorna är faktiskt officiella. De senaste tio åren har årligen 1100 -1700 nya tillstånd getts för varje nytt tillstånd krävs sannimgsministern Varga Judits underskrift eller från ett av hennes ställföreträdare. Antalet Targeted Individuals tordes därför vara långt över tiotusen i Ungern.

Dessutom kan det finnas ett stort mörkertal då man ofta verkar undvika tillstånd genom att TI status byts ut varje gång domstolsbeslut eller rättare sagt Varga Judits underskrift krävs. TI status är då med andra ord ett flytande case utan att hamna i statistiken.

Mig har de försökt få till att tro att jag kommer bli av med min TI-status då jag skaffar mig en flickvän och ev också barn. Kan det ligga något i det?

De har också försökt att få mig till att tro att skulle bli av med min TI-status om jag blev aktiv djurrättsaktivist, verkar det som (stå utanför slakterier etc), vilket dock inte riktigt är min grej (åtminstone inte i dagsläget) - hur rimligt är det?

Kan man övh någonsin bli av med sin TI-status?

Jag känner rätt många etablerade journalister jag skulle kunna kontakta med bevis sedan också, om det skulle behövas (är det inte konstigt att de förföljer en sådan med en massa sådana kontakter egentligen...)

Har tänkt tanken, om de verkligen skulle fortsätta hur länge som helst (vilket jag knappast tror) att jag skulle gå med i något politiskt parti - därmed skulle jag kunna förklara det hela för Säpo, om det fortsätter dvs. Men visst är det rimligt att tänka sig att trakasserierna upphör om man går och blir lokalpolitiker för något etablerat parti?

Min mor hävdar att jag är förföljd för en grupp "tycker jag är så snygg" samt för att "jag är speciell", "du är en Greta Thunberg-typ" (säkert har de sagt så till henne de som värvar) samt precis som flera andra sagt: "det är flera grupper som är efter dig, och inte bara en".

Affärsinnehavaren som var min main handlar i New Age-byn sade att knepet att hantera förföljelsen på var att "inte förändras". Hon sade också att hon var "dömande" och att hon "var vegan". Minst sagt väldigt väldigt märkligt...
Senast redigerad av Trintignant 2021-09-17 kl. 12:57.
Citera
2021-09-17, 12:59
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant

Mig har de försökt få till att tro att jag kommer bli av med min TI-status då jag skaffar mig en flickvän och ev också barn. Kan det ligga något i det?

De har också försökt att få mig till att tro att skulle bli av med min TI-status om jag blev aktiv djurrättsaktivist, verkar det som (stå utanför slakterier etc), vilket dock inte riktigt är min grej (åtminstone inte i dagsläget) - hur rimligt är det?.

Hur gör det detta? pratar med dig ?
Citera
2021-09-17, 13:02
Avslutad
Citat:

Manipulerat youtube i new-age byn främst. Också ett annat sätt som inte går att förklara utan att låta galen. Samt just det här att de slänger stora mängder tjejer på en (vilket bör kunna leda till barn på sikt).
Citera
2021-09-17, 13:03
Avslutad
Citat:

Djurrättsgrejjen är för att jag till viss mån varit förföljd av sådana och eftersom jag är vegan själv så gissar jag att det bara kan ha att göra med att de irriterar sig på att jag inte är någon aktivist.
Citera
2021-09-17, 13:10
Medlem
regafras avatar
Citat:
Manipulerat youtube.

Du menar att de redigerat existerande film så att du ser ett annat program än det som det skulle vara?

Tonas det pålagda/utbytta in eller är det fel program från början ?
Citera
2021-09-17, 13:11
Medlem
Citat:
Alltså. IB hade ju till uppgift att registrera kommunister i LO under en tid där både Sovjetunionen existerade och Mao i Kina utövade en ohygglig terror mot den egna befolkningen. Detta samtidigt som Baader Meinhof härjade i Västtyskland och förutom Sovjet hade du DDR som sköt sin egen befolkning som försökte fly. Samtidigt som LO faktiskt ju var skapade av sossarna, de ville väl inte bli infiltrerade etc.

Men visst var IB ändå ett övertramp mot personlig integritet ändå, och en skandal, inte minst i ett land som Sverige (som jag hävdar är moraliskt högstående).

Men att sådan som jag, en grön sosse, verksam inom kulturens område skulle bli förföljd av någon grupp på grund av politik i grunden ser jag ändå som helt omöjligt. Åsiktsfrihet tror jag, och vill jag åtminstone tro råder. Det handlar inte om folks åsikter utan det handlar om misstänkta extremt grova brott tror jag, som det gått stor prestige i samt möjligtvis att en del människor med makt råkar vara arga på en, för orsak man inte vet (ev smutskastning), eller förebygga en agent för kineserna etc (mest troligt).

Och vilka tror du samlade in informationen på arbetsplatserna då tror du?

Nätverksystemen med informatörer och angivare är väl väldigt identiska oavsett om det var östblocket eller västerländer. I ungern har systemet med nätverksperson, hållare och skaffare varit det samma sen 1956. Inget nytt under sólet utom att de fått kommunikationsverktyg och slipper mötas med sina hållare i hemliga K- och T- lägenheter.

För Sverige del hade jag genom att studera det förflutna därför nog gissat på att de säkert har en förkärlek att rekrytera yrkeskategorier som vaktmästare, byggarbetare, elektrker och securitasvakter.
Citera
2021-09-17, 13:28
Avslutad
Citat:
Du menar att de redigerat existerande film så att du ser ett annat program än det som det skulle vara?

Tonas det pålagda/utbytta in eller är det fel program från början ?

Inget sådant, det som de gjorde var att fullständigt kontrollera vilka youtube-filmer som jag fick rekommenderade för mig. Det var massvis med dating-videos hur man dejtar etc, inte speciellt roligt att titta på, inte min grej (sunt förnuft, om man skulle vara genuint intresserad) kommer man ofta längre med än sådana där videos, men ändå. Smått intressant.

Väldigt många videos ifrån The School of Life var det https://www.theschooloflife.com/
De hatade verkligen Jordan B Peterson också (han är knappast min favorit heller förvisso)
Men om jag kollade in någon video med honom så slog algoritmen bakut och blev obehaglig, ungefär så.

När jag frågade rakt upp i det avlyssnade rummet där varför jag blev avlyssnad så manipulerade Michal (affärsinnehavaren som kontrollerade videosarna) att det var: "För att du är så snygg". Samt också efter ett tag: "Jag vill ha barn" (hon Michal var alltså för gammal för att ha barn själv) så antingen var det meningen att jag skulle skaffa barn med den lilla fotomodellen där som de kastade på mig, alternativt var det en svensk dokusåpastjärna som bodde där (eller ev kanske - en tjej ifrån mitt förflutna, som ev - om inte säkerhetspolisen står bakom - betalar för all galenskap - vad vet jag). Det är betydligt rimligare att tro att det vore någon/några med formell makt som står bakom sådant här i stället för bara någon rik som vill leka Gud, gissar jag.
Citera
2021-09-17, 13:29
Avslutad
Citat:
Och vilka tror du samlade in informationen på arbetsplatserna då tror du?

Nätverksystemen med informatörer och angivare är väl väldigt identiska oavsett om det var östblocket eller västerländer. I ungern har systemet med nätverksperson, hållare och skaffare varit det samma sen 1956. Inget nytt under sólet utom att de fått kommunikationsverktyg och slipper mötas med sina hållare i hemliga K- och T- lägenheter.

För Sverige del hade jag genom att studera det förflutna därför nog gissat på att de säkert har en förkärlek att rekrytera yrkeskategorier som vaktmästare, byggarbetare, elektrker och securitasvakter.

Den informationsinsamlingen går sannolikt till på liknande sätt som du beskriver.
Citera
2021-09-17, 13:43
Medlem
Citat:
Om det nu finns en officiell benämning på detta i Ungern, hur översätts det till Svenska knappast, TI och av vilka anledningar ?

"Person of Interest"?

Målperson är den raka översättning från célszemély. Det ordet har av säkerhetstjänsten där använts åtminstone de senaste 70 åren.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-09-17 kl. 13:52.
Citera
2021-09-17, 17:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
I min mening verkar det som att någon elit står bakom min påverkan sett till resurserna som används. Det kan ha börjat med en person på någon myndighet men efter ett tag blandades en tredje part som då är den ansvarige parter för den globala GS-operationen; exempelvis kan någon i en myndighet varit en högrankad frimurare som känner till GS-programmet. De ansvarige personen på myndigheten kanske inte räknade med att operationen mynnar ut till ett mer hemligt program som ger sig på människor som inte begått brott.

Förövrigt stämmer det att de vill att jag ska vara religiös därmed är min teori enkel: en kristen högerkult/-sekt eller kyrka alternativt kristna frimurare använder GS-programmet till beteende- & trosystemförändring. Det här har växt i grad upp till en viss elit: den spirituella eliten vilket är högrankade Vatikanen, jesuiter, katolska kyrkan etc. - det är en grupp med hemligheter & GS-programmet är de facto klassat som topphemlig hos någon stat efter det finns någon entitet som aktivt skyddar dess hemliga natur med aktiva åtgärder för att diskreditera de som motsätter sig eller vill avslöja det.

De har kontrollerad opposition såsom Dr Katherine Horton som för ett krig mot västliga säkerhetstjänster. Utifrån din teori så är kanske Dr Horton en infiltratör vars mål var att rekrytera f.d. NSA-direktör William Binney till TI/GS-propagandan. Om vi ser det som propaganda vars uppgift är att utmåla de "utvalda" som religiöst signifikanta, sinnessjuka eller utsatta för statlig psykologiskt våld. Dr. Horton är alltså numera gift i USA med Binney. Det finns en uppenbar & stark koppling till säkerhetstjänster som jag redovisat förut med direkt involvering av f.d. säkerhetstjänster i sällskapet redan år 2005.

Varför är du så säker att de vill få dig gift med din "drömkvinna"? Det är något intressant i det du skrev förut att de blir tillsagda saker om dig & att de ska undersöka om du är det "de" påstår. Just med den tjejen fick hon väl i uppgift att testa din karaktär/personlighet mot vad hon eller "de" anser är "Earth Angel". Det här är troligen grunden i deras motiv - att undersöka vem du är vilket överensstämmer med det min vän som erkände att han hade kontakt med "dem" sa till mig år 2013 att "de vill lära känna dig". Hur länge ska det egentligen pågå? På tal om ämnet specifikt: det finns en del högkvalitativ videos på Youtube.

Min nya teori lyder: de vill UNDERSÖKA & TESTA din karaktär mot deras tro & psykologiska profil de har vilket de uppenbarligen är extremt seriösa om. Därför finns många olika teorier & perspektiv om GS är samt vilka de utsatta är eftersom propagandan ska tilltala många olika trossystem. Dock går de till extrema längder för att utföra social engineering mot en - det är både intressant & väldigt oroande att en okänd grupp har ett de facto sjukt irrationellt intresse om dig. Eller så vill de att sociala kretsen ska tro denna ridå - egentligen är det en påverkansoperation med syfte av mind control av en måltavla & dess sociala krets.

Ni borde lyssna på denna Youtube-kanal: det är väldigt pedagogiskt förklarat om de olika perspektiv: https://youtu.be/nmrWz_klwEE

Denna person ser det från ett både logiskt perspektiv dock är hans trossystem kristendomen så han hävdar ofta att det är spirituellt förankrat men samtidigt går han igenom de praktiska delar vilket jag tror många av oss känner igen.

Som sagt är det här en beteende- & trossystemförändring där de försöker simulera en falsk verklighet vilken samhället VILL ska existera; tämligen en spirituell värld. Också kallat antroposofi vilket är väldigt populär bland kulter/sekter, kyrkor & hemliga sällskap.

Det som återstår är varför människor hellre ser någon lida istället för att sluta med operationen? Troligen för att det faktiskt är större än en måltavla; det är utan tvekan en del av en global operation. Vanligt folk vet inget bättre & är lättmanipulerade; de har en vilja att hjälpa kulten/sekten om det är för en god gärning eller ändamål.

Familj & vänner blir väl höga av att hjälpa en mäktig kult/sekt i en mycket stor & hemlig operation som är sponsrat av mäktiga grupper. För religiösa personer är väl det här drömmen för att de hjälper till att föra Guds/Satans ord på jorden men på ett väldigt ont sätt. Oavsett gott eller ont; eliten ser det inte så: de ser allt som agenda, ändamål & social engineering - om de tror att en måltavla förtjänar att bli utsatt så blir det en realitet.

Målet kan även vara att använda skitsnack som hävdar att måltavlor är speciella eller utsatta för statlig påverkan som så att själva bli övertygade om det i syfte att se galna ut eller tro det (mål med propaganda). Utan tvekan är det ÄVEN intresserade av vad en TROR är bl.a. praktiska skäl för att se om deras påverkanskampanj haft verkan eller lyckats. De VILL att vi ska tro saker vilket är deras primära mål - m.a.o. är det precis som det verkar: beteende- & trossystemförändring. Familj & vänner går med på den basis att "ändra" en person samtidigt som att förneka det då det är menat att ta lång tid; att utföra förändring i det undermedvetna & personlighet TAR lång tid.

Staten & SÄPO (samt andra aktörer) i Sverige är i bästa fall pjäser. Jag tror inte att SÄPO är bakom mitt fall - det är för irrationellt & ologiskt att fortgå det i 15+ år. I mitt fall är det mest sannolikt att huvudmannen är en kult/sekt eller ett hemligt sällskap vars intresse är att påverka personers liv efter deras agenda vilket kan ha med religion att göra. I Sebastian Manitskis fall hade det att göra med finansiella ändamål av eliten. Troligen är det så att de vill att vi ska tro att det är SÄPO eftersom det är första tecken på psykisk sjukdom enligt psykiatriker & psykologer; det är inte dock helt osannolikt att ens familj förföljer en m.h.a. av en kult/sekt.

I vilket fall som helst är det omoraliskt, oetiskt & olagligt - samhället VILL utföra operationen för egenintresse & nyfikenhet baserat på vad den grupp som arrangerar det påstår där gruppen har stor auktoritet från någon organisation som har samhällets ovillkorliga tillit.

Att peka finger mot SÄPO är det enklaste som propagandan hävdar. I min mening allt myndigheter är bara missbrukade & använda som verktyg med dess resurser för den större agendor av den verkliga huvudmannen!

Det ser ut att vara hjärntvättning av en mäktig kult/sekt genom bl.a. Zersetzung-liknande metoder där sociala kretsen blandas in. Det är vad GS är: sociala kretsen rekryteras i ändamålet som kulten/sekten har. Det gör det mycket svårt att avgöra vilka huvudmännen är inifrån dock kan vi vara säkra på att deras identitet är hemlig för att operationen är tänkt att pågå kanske så länge samhället existerar där de anfaller personers liv utefter eras agenda, mål, bild eller irrationell tro.

Allt ni hör om GS online är 90% propaganda; de flesta online är där för att psyka riktiga måltavlor med att upprepa samma propaganda. Om ens familj & vänner kan vändas mot en så är onlinemiljö än mer fylld med personer som går i agendans fotspår.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-09-17 kl. 18:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in