2021-09-15, 21:31
Medlem
Mrflinks avatar
Har tagit båda sprutorna från Pfizer. Så även min fru och våra döttrar och deras killar. Ingen av oss har varit magnetiska. Vi testade för att se om det låg något i detta påstående. Men icke, lite tråkigt men så är det.
Citera
2021-09-15, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersStenberg

Vi VET med säkerhet att World Economic Forum och deras ledare Schwab i samarbete med Bill gates vill chippa och genmanipulera hela världens befolkning.

Detta har vi dock inte täckning för att påstå att denna plan ännu är satt i praktisk verkan..

Vilka är vi, känns som majoriteten inte tror på agendan. Vet själv inte vad jag ska tro. Visst låter hela konspirationen så otroligt ond men samtidigt ser jag egentligen ingen anledning för visselblåsare att komma med lögner om kopplingen mellan 5g, pandemin (corona, vaccinet, vaccinpasset) bitcoin och total avskaffande av kontanter år 2029.

Lyssnade just på Claire Edwards (ex UN, wb) och det känns so genuint och speciellt när hon nämner om de gamla och barnen, såg bilden framför mig. https://youtu.be/zJh3hBJJy4w
Jag vet att barnen är på tur men vad kan man göra. Önskar folk kunde enas och började på allvar protestera och attackera, men hur och vilka och vem vågar.
Citera
2021-09-16, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Downtownkid67
Vilka är vi, känns som majoriteten inte tror på agendan. Vet själv inte vad jag ska tro. Visst låter hela konspirationen så otroligt ond men samtidigt ser jag egentligen ingen anledning för visselblåsare att komma med lögner om kopplingen mellan 5g, pandemin (corona, vaccinet, vaccinpasset) bitcoin och total avskaffande av kontanter år 2029.

Lyssnade just på Claire Edwards (ex UN, wb) och det känns so genuint och speciellt när hon nämner om de gamla och barnen, såg bilden framför mig. https://youtu.be/zJh3hBJJy4w
Jag vet att barnen är på tur men vad kan man göra. Önskar folk kunde enas och började på allvar protestera och attackera, men hur och vilka och vem vågar.

Får inte riktigt intrycket att den kvinnan har haft någon högre post inom FN eller Världsbanken.

Min poäng var att det är skillnad mellan dessa eliters fantasier om vad de vill åstadkomma och hur långt och vilken makt de egentligen har. Jag är mer benägen att se dem som opportunister som gör vad de kan för att stärka sin makt och få sina visioner förverkligade med hjälp av pandemin - snarare än att de skulle ha planerat allting in i minsta detalj. Det finns även en för dem komplicerande faktor som heter "realpolitik". Ett exempel på en realpolitisk faktor är att alla politiker kan bli återvalda och en annan är att företagare har en stor drivkraft att tjäna pengar. Båda dessa realpolitiska faktorer, en slags "naturkrafter" går på grunden emot "elitens" vision om att minska jordens befolkning med 75 %.

Så därför tycker jag att det är mer troligt att finna orsaken till det som händer i marknadslogik och girighet i första hand. Dvs jag tror till exempel att det medicinska etablissemanget har drivit på för experiment med fladdermusvirus (gain of function) för att de ser det som ett spännande forskningsområde. De enskilda forskarna likaså + att de ser karriärmöjligheter. Läkemedelsbolagen ser framtida inkomster. Militären ser möjligheten att utveckla framtida biovapen + att de vill ligga jämsides med kineserna på detta område. Gates och Schwab har stött detta för att de ser både de ekonomiska och transhumanistiska möjligheterna. Sedan när viruset väl är ute så är samma drivkrafter i spel bara med skillnaden att företaget Pfizer fullt av giriga och psykopatiska marknadsstrateger som har mutat av stora delar av det amerikanska läkemedelsverket nu befinner sig i förarsätet. Gates och Schwab fortsätter att driva på för att de känner att de kan lära sig mycket av denna process, till exempel hur benägna är de stora folkmassorna att injicera ett vaccin som är helt otestat. Forskarna på Pfizer är groomade av företagsledningen att tro att de har ett uppdrag att rädda världen OCH världsekonomin ungefär som i en Hollywoodfilm - och anser därför att den enda lösningen är att experimentera med deras senaste "banbrytande telemedicinteknologi" på hela jordens befolkning. Kvacksalvare som säljer kosttillskott med tveksam effekt driver i sin tur på sin egen propaganda om hur många som skadats av vaccinet. Polariteten i samhället växer. Myndigheterna ser att flockimmuniteten och därmed ekonomin hotas om antivaxxarna får överhanden. Därför införs en form av censur av verkliga vaccinskador. Osv osv.
Citera
2021-09-16, 08:50
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Jag har sett det med egna ögon.

Givetvis trodde jag inte att det faktiskt kunde ske. Jag utgick faktiskt från att det var en halmgubbe pushad för att dölja verkliga problem med vaccinet.

Men eftersom jag är naturvetenskapligt skolad och även har gedigna kunskaper i vetenskapsteori så tänkte jag att jag tar väl och prövar med en kylskåpsmagnet. Det är ju ett empiriskt experiment som är mycket lätt att utföra och det krävs ju ingen dyr utrustning.

Om du läser bakåt i denna tråd och i tråden om 1,6 miljoner tillbakadragna vaccindoser i Japan så finner du fler vittnesmål. Först ut och seriösast var användaren Disputor som även kontaktat Läkemedelsverket. Han fick av dem svaret att det han sett med egna ögon INTE kan hända. När han frågade om de analyserade vaccinet själva svarade de att de hade fullt förtroende för EU:s läkemedelsverk.
Okej, du har alltså, på samma sätt som jag, testat på vaccinerade? Jag har testat med både kylskåpsmagneter och en magnet av NdFeB med en dragkraft på 23 kilogram, på ett flera vaccinerade (hela familjen, fem personer, lika många anställda och en granne på kontoret). Inte vid något tillfälle har minsta reaktion kunnat noteras.
Citera
2021-09-16, 08:54
Medlem
Atthaenhobbys avatar
Det kommer ifrån kvartskristallerna som tidigt användes för att skapa den mänskliga DNAsträngen kristallerna används bland annat till Radio, TV, Fjärrsignaler, magnetsignaler, kan användas att utveckla telepati, telekinetik, vattenkraft, vindkraft
Citera
2021-09-16, 09:31
Medlem
QUOTE, AndersStenberg, quote

Starka ekonomiska drivkrafter ligger inte helt osannolikt bakom, men det i samspel med maktbehov och andra variabler och omständigheter kan mycket väl motivera till omaraliska gärningar, till och med brottsliga. Det kan vara svårt att ifrågasätta mr Gates som donerar årligen miljoner till förmån för välgörenhet. Men det goda utesluter inte det andra.
Med anledning av att situationen är som den är i dag har jag en större anledning att tro om än med lite tvivel på det som Edwards säger. Hon är en insider oavsett position, och kanske bara en förmedlare av informationen. Du gav mig länkarna och du kanske har sett på senaste videon med henne, är det någon information som låter ologisk. https://www.bitchute.com/video/ragr9YfQEjCT/
Det som sägs stärker ju ditt påstående om vaccinets innehåll.
Senast redigerad av Downtownkid67 2021-09-16 kl. 09:36.
Citera
2021-09-16, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Downtownkid67
QUOTE, AndersStenberg, quote

Starka ekonomiska drivkrafter ligger inte helt osannolikt bakom, men det i samspel med maktbehov och andra variabler och omständigheter kan mycket väl motivera till omaraliska gärningar, till och med brottsliga. Det kan vara svårt att ifrågasätta mr Gates som donerar årligen miljoner till förmån för välgörenhet. Men det goda utesluter inte det andra.
Med anledning av att situationen är som den är i dag har jag en större anledning att tro om än med lite tvivel på det som Edwards säger. Hon är en insider oavsett position, och kanske bara en förmedlare av informationen. Du gav mig länkarna och du kanske har sett på senaste videon med henne, är det någon information som låter ologisk. https://www.bitchute.com/video/ragr9YfQEjCT/
Det som sägs stärker ju ditt påstående om vaccinets innehåll.

Ja alltså hon har till stor del rätt i sak. Det är bara det att jag inte tror att hon är någon riktig insider utan en vanlig men upplyst medborgare som vill väcka uppmärksamhet kring WEF:s skrämmande framtidsvisioner.

Eftersom det även florerar en hel del desinformation och spekulationer letar sig sådant lätt in i ett sådant material.

Men visst om det går att styrka hennes eventuella uppdrag för dessa organisationer så gör det henne mera trovärdig och det är ju bra.

Annars rekommenderar jag World Economic Forums egen youtubekanal.

Som sagt dessa krafter är involverade. Dock inte säkert att de är styrande. Där tror jag mer på Pfizer och ren marknadslogik och girighet.
Citera
2021-09-17, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Kroppen består av exakt samma typ av biologiska byggstenar [som materialen i vaccinet], så det finns helt enkelt inget sätt att ett litet injicerat fragment av detta material kan ha någon inverkan. De flesta livsmedel är gjorda av liknande molekyler, och att äta mat gör inte människor magnetiska.

Haha du var mig en dum djävel som inte vet ett piss. Injicera dig med ormgift som består av proteiner så ska du strax se att du blir en död åsna.
Citera
2021-09-17, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Okej, du har alltså, på samma sätt som jag, testat på vaccinerade? Jag har testat med både kylskåpsmagneter och en magnet av NdFeB med en dragkraft på 23 kilogram, på ett flera vaccinerade (hela familjen, fem personer, lika många anställda och en granne på kontoret). Inte vid något tillfälle har minsta reaktion kunnat noteras.

Tror du att jorden är platt bara för att du aldrig har sett dess rundning med egna ögon? Nä jag tänkte väl det...
Citera
2021-09-17, 09:59
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Tror du att jorden är platt bara för att du aldrig har sett dess rundning med egna ögon? Nä jag tänkte väl det...
Äh? Nej, på samma sätt som jag inte behöver SE att Jorden är rund, då jag förstår vetenskapen bakom varför det är så, behöver jag inte egentligen empiriskt bevisa att magneter inte fastnar på vaccinerades armar. Nu har jag ändå, för att det är enkelt och ett så galet påstående, empiriskt bevisat att så inte är fallet. Vad trodde du?
Citera
2021-09-17, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Äh? Nej, på samma sätt som jag inte behöver SE att Jorden är rund, då jag förstår vetenskapen bakom varför det är så, behöver jag inte egentligen empiriskt bevisa att magneter inte fastnar på vaccinerades armar. Nu har jag ändå, för att det är enkelt och ett så galet påstående, empiriskt bevisat att så inte är fallet. Vad trodde du?

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24715289/

Tekniken existerar redan din autistiska IT-pajas.

Bara för att man kan ett programspråk eller två och din uppdragsgivare skickar dig på konferenser där man smickrar ditt ego för att du ska prestera mer till lägre kostnad - så betyder det inte att DU ens har förutsättningar att begripa hur vetenskap fungerar.

Frågan är bara om det är just denna teknik som man använt - samt om det gäller alla batcher eller bara vissa.
Senast redigerad av AndersStenberg 2021-09-17 kl. 12:25.
Citera
2021-09-17, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Haha du var mig en dum djävel som inte vet ett piss. Injicera dig med ormgift som består av proteiner så ska du strax se att du blir en död åsna.
Jag känner inte dig så jag kan inte avgöra om du är dum eller inte så jag låter det vara. Nu handlade det om att vaccinet var magnetiskt eller ej. Varför skulle jag vaccinera mig? Vet du inte att de här vaccinen är farliga? Folk har dött av det. Jag har överlevt asiaten, Hongkong, otaliga säsongsinfluensor, fågelinfluensan och förhoppningsvis den här skiten som går nu utan att vaccinera mig. Vad har du själv för upplevelser och erfarenheter av de tidigare pandemierna som jag räknade upp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in