2021-09-16, 23:07
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddy.lucic
Jasså? Får sluta använda Googles uppställningar, där var han mittback. Så kanske inte så illa som jag fick för mig. Celtic är ju bara 3 poäng efter Rangers med. Fick för mig det var mer.

Och nej, såg inte matchen.
Enligt FlashScore och LiveScore så spelade han högerback lustigt nog gjorde vänsterbacken och vänstra mittbacken mål för Celtic
Citera
2021-09-16, 23:28
Medlem
teddy.lucics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Enligt FlashScore och LiveScore så spelade han högerback lustigt nog gjorde vänsterbacken och vänstra mittbacken mål för Celtic

Ser väldigt mittback ut på highlightsen dock. Men verkar mest vara hans mittbackskollega som går bort sig på målen iaf. Upphäver offsiden vid Betis 2a(Starfelt står rätt). Tvekar vid deras 3e. 1a och 4an är mer slumpmål.
Citera
2021-09-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teddy.lucic
Ser väldigt mittback ut på highlightsen dock. Men verkar mest vara hans mittbackskollega som går bort sig på målen iaf. Upphäver offsiden vid Betis 2a(Starfelt står rätt). Tvekar vid deras 3e. 1a och 4an är mer slumpmål.

Inte så svårt att kolla heatmap. Han spelade som den vänstra mittbacken i en fyrbackslinje.
Citera
2021-09-17, 18:59
Medlem
Citat:
Såg att han lirade högerback där. Bra motstånd dock. Såg du matchen?

Han var mittback, följde den matchen med ett halvt öga, av det jag såg gjorde han egentligen inga fel, men jag såg inte Betis 2 sista mål.
Citera
2021-09-17, 22:24
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Han var mittback, följde den matchen med ett halvt öga, av det jag såg gjorde han egentligen inga fel, men jag såg inte Betis 2 sista mål.
Då förstår jag , skumt att han var uppskriven som höger.

Hrgota hängde en straff idag men annars fortsatt kräftgång för Fürth som parkerar på jumboplatsen i tabellen efter bortatorsk mot Herta.

Linnér fick hoppa in i Brescias mål idag såg jag.
Citera
2021-09-18, 15:28
Medlem
Någon som följt dagens match mellan Hull-sheffield Utd? Har Robin olsen behövt/lyckas göra några fina räddningar där?
Citera
2021-09-18, 16:12
Medlem
Gyökeres med mål i skrivande stund
Citera
2021-09-18, 17:17
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masssen
Någon som följt dagens match mellan Hull-sheffield Utd? Har Robin olsen behövt/lyckas göra några fina räddningar där?
Kollade sofascore lite fort 7.0 i betyg och 4 räddningar säger ingenting egentligen. Men 7.0 i betyg är ju godkänt dock sämre än Hulls keeper.
Citera
2021-09-18, 17:37
Medlem
Doncaster är verkligen ett bottenlöst uselt fotbollslag, vet inte om dom har nyckelspelare borta osv men dom har det tufft, med det sagt så får Dahlberg verkligen visa vad han går för och får 90 minuter varje vecka, efter tabben i första matchen har han varit grym, idag har han återigen gjort ett par suveräna räddningar, bland annat ett friläge.

0-0 i skrivande stund.

Nygren spelar från start för Heerenveen även denna veckan, dom leder med 1-0 i paus.

Edit: Och där tog Doncaster ledningen bara för det.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2021-09-18 kl. 17:42.
Citera
2021-09-18, 17:45
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Doncaster är verkligen ett bottenlöst uselt fotbollslag, vet inte om dom har nyckelspelare borta osv men dom har det tufft, med det sagt så får Dahlberg verkligen visa vad han går för och får 90 minuter varje vecka, efter tabben i första matchen har han varit grym, idag har han återigen gjort ett par suveräna räddningar, bland annat ett friläge.

0-0 i skrivande stund.

Nygren spelar från start för Heerenveen även denna veckan, dom leder med 1-0 i paus.
Spås väl som den närmaste att kliva in efter Olsen gjort sitt. Verkar ha usla backar framför sig såsom du beskriver det. Varit utlånad en del också, att han ska ta en plats i Watford är ju obefintlig känns det ju som. Fan vi har svårt med målvakter som presterar i klubblag.
Citera
2021-09-18, 17:48
Medlem
Citat:
Spås väl som den närmaste att kliva in efter Olsen gjort sitt. Verkar ha usla backar framför sig såsom du beskriver det. Varit utlånad en del också, att han ska ta en plats i Watford är ju obefintlig känns det ju som. Fan vi har svårt med målvakter som presterar i klubblag.

Nja, deras största problem är anfallsspelet, dom har otroligt svårt att komma till målchanser, hade dom haft lite bättre offensiv hade dom inte legat sist. Sedan är Dahlberg bra, men det är främst offensiven som är kass, så dom har svårt att ta poäng trots att dom inte släpper in särskilt många mål.
Citera
2021-09-18, 17:50
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Nja, deras största problem är anfallsspelet, dom har otroligt svårt att komma till målchanser, hade dom haft lite bättre offensiv hade dom inte legat sist. Sedan är Dahlberg bra, men det är främst offensiven som är kass, så dom har svårt att ta poäng trots att dom inte släpper in särskilt många mål.
Tittade nu och var inte så illa bakåt som jag trodde. Förstod det som att så var fallet när jag läste ditt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in