Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Denna händelse visade tydligt att polis-kvinnor ute på fältet inte har mycket att göra när främmande horder av enormt aggressiva män startar en händelse. Om de ens ska ha en möjlighet att gå emellan eller stoppa en grov misshandel måste polis-män understödja dem. Kvinnor har helt enkelt inte pondusen eller uppsynen för våldsbråk, eller att med utseendet avstyra eller förhindra något, och absolut inte när de involverade är babbar som också ser kvinnor som ett skämt.
Några späda kvinnor i hästsvans stod bredvid helt handfallna.
------------------------
Visst är det så ..Gatan har aldrig varit jämställd det är den starkes rätt. och så ute i Världen där ett Rättsväsendet inte finns.
Gå på stan efter 18:00 en Lördag för tjejer var inte alltid att rekommendera
Två stora killar har ju varandras rygg .En stor kille och en liten blondin måste den stora killen backa han också han har inte ryggen täckt.
Ramsan
"DU som är stor stark kan gå på Folkets Park du som är liten och klen får gå på Frälsningsarmén "
Det var också så i Sverige för inte så länge sedan
Har för mig 183 cm var Min längden ---Kortare Adjö Blev inte Polis
Andra Polisstyrkor har krav på Fysiken googla gärna Los Angeles
Så det är en Skrivbordspolis Där tom JM tror att bara han skriver lagar och kastar in pengar så Börjar alla jobba. Tom de som inte hade Förutsättningen att klara jobbet från Början tittat för mycket på Beck och Wallander på TV. Kastar goda pengar efter dåliga
Med det sagt ( detta lär vara enda gången jag säger så )
Om det är ett jobb för en karl Behöver man för det första ha en Chef ett ledarskap som kan entusiasmera stötta . I Stället för att kvida och klaga .. Ibland sparka lite stjärt det är nämligen det chefer gör. Så länge det är hederligt brukar det gå bra.
Så behöver man ordna med att lite Karlatag är OK . Man har sett på TV att ett par batongslag hade behövts.
Om det nu är så att lönen är satt för en fjortis dagisfröken och man har en kollega som inte klarar jobbet. Enda gången man har nytta av hen är på Julfesten dansen .. vartannat ord är Jämställdhet samt går ner på Knän när en liten arbetsuppgift kan skönjas.
Hur skall man kunna rekrytera rätt folk ??
Man har trashat sig själva Ryggradslöst slödder ..Arbetsskygga Slappvansar med små söta Blondiner. Som ser ilskna ut. En stor apparat Bortom demokratisk Kontroll... .
Får ju göra som med datorer Trycka på den stora knappen " RESET ALL "
Personligen är jag förvånad om Polisstationen i Lund finns kvar om 5 -10 år
Man kör från Malmös Östra delar. I stället...
Jag menar inte att man skall brutaliserar detta eller klå upp random men det får inte heller blir för vekt.
Som Charles Bronson sade " Alla förstår en smäll på Käften "
I synnerhet de som väljer den Coping Strategy där utanför sjukhuset.
och de tonåringarna som utpressar frisörer och slår in rutor man sett på Hasse Aros .Program
Dom klår man upp tills dom inte hänger på Torget ..Kan stå i skogsbrynet härja.
Man minns oppositionen om Arbetsförmedlingen " Inte renoveringsbart bara lägga ner "
Den är stängd i stan
Samma gäller för Snuthäcken i stan.. ge det 5 -10 år sedan är den också stängd eller ersatt av en annan.
Fullt möjligt att det sker i närtid när Nyberg släpper Wienerbrödet -->
Blev inget ..