2021-09-13, 15:54
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Du skulle kunna ta den imovanen samtidigt som du dricker lite faktiskt. Så pass mycket kärring är din fråga!

Gytt
Citera
2021-09-15, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atthaenhobby
Alkohol i mindre mängder lr svagt typ 3.5%

Annars är ju ladd och gräs en bra kombo med allt

Tack för ditt svar!

Gräs och alkohol reagerar jag inte normalt på, synd för då hade gräs varit perfekt.

Försöker skapa mig en uppfattning om hur allvarliga interaktionerna kan bli med Kratom, Oxycontin, Subutex och Lyrica, var och en för sig, ihop med mina mediciner. Äter Lithium, Baklofen och Quetiapin.

Vad tro du Atthaenhobby?
Citera
2021-09-16, 04:38
Medlem
Atthaenhobbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bIEDK3dG
Tack för ditt svar!

Gräs och alkohol reagerar jag inte normalt på, synd för då hade gräs varit perfekt.

Försöker skapa mig en uppfattning om hur allvarliga interaktionerna kan bli med Kratom, Oxycontin, Subutex och Lyrica, var och en för sig, ihop med mina mediciner. Äter Lithium, Baklofen och Quetiapin.

Vad tro du Atthaenhobby?

Jag tar inte neråt / opiater / benzo i regel men de få ggr jag tagit opiater har gräs och alkohol (svag) varit helt ok
Citera
2021-09-17, 23:35
Medlem
Subutex dagen efter Ecstacy

Tjena!

Jag tog Ecstasy för kanske 2 timmar sen och tänker inte fylla på med mer. Är det på något sätt farligt att ta sub imorgonbitti?

Tack i förhand.
Citera
2021-09-17, 23:38
Medlem
sortteas avatar
Aldrig ens tänkt på det. Men bör vara lugnt. Man kan ju landa fint på opioider när man pillar med centralstimulantia överlag. Kör på mao.

Jag hade dock personligen väntat tills imorgon kväll för att låta större delen lämna kroppen först.
Citera
2021-09-18, 00:48
Medlem
Pseudomortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bIEDK3dG
Finns där några droger som är relativt säkra ihop med Lithium och Quetiapin?
Jag har testat det mesta med just Lithium och Quetiapin.
Gräs,mdma och alkohol är vad jag kommit underfund över är med största sannolikhet inga problem.

Psykadelika har jag inte vågat testa då quetiapinet "vilket är en anti psykos medicin" försämrar effekten av all psykadeliska preparat.

Lithiumet har nog inte så stor roll i det hela men, anti-psykotika spelar nog en stor roll speciellt på psykadeliska droger

EDIT: Oxycontin,MDMA,cannabis,morfin,lyrica,bensodiazepi ner funkar utan problem
Senast redigerad av Pseudomortem 2021-09-18 kl. 00:59.
Citera
2021-09-25, 02:25
Medlem
Benso, ladd alkohol och oxy

har intagit 1 gubbe ladd och 1 karta roche2 plus 20 mg oxycontin. Mår inte dåligt men tror ni det är lugnt. Och isfåall hur mycket mer kan jag köra på.
Citera
2021-09-25, 02:40
Medlem
nakamotos avatar
Inte bra att blanda oxy och benso.. Är nog vettigast att vänta tills kokainets effekt har lagt sig helt och trycka i sig något käk och försöka sova. Knarka benso och kola kan du gott göra imorgon, inget vettigt kommer ändå ske efter 03.
Citera
2021-09-25, 04:58
Bannlyst
Benso + starka opiater är väl det de flesta dör av.

Håll dig vaken i 5-6 timmar till sen käka mcdonalds och sov.
Senast redigerad av gubbkuk20000 2021-09-25 kl. 05:37.
Citera
2021-09-25, 05:16
Medlem
trainriders avatar
Hoppas du har tolerans på benso och opiater annars kan det bli ganska farligt när ruset från laddet lägger sig.
Och att du druckit alkohol gör inte saken bättre.
Senast redigerad av trainrider 2021-09-25 kl. 05:19.
Citera
2021-09-29, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pseudomortem
Jag har testat det mesta med just Lithium och Quetiapin.
Gräs,mdma och alkohol är vad jag kommit underfund över är med största sannolikhet inga problem.

Psykadelika har jag inte vågat testa då quetiapinet "vilket är en anti psykos medicin" försämrar effekten av all psykadeliska preparat.

Lithiumet har nog inte så stor roll i det hela men, anti-psykotika spelar nog en stor roll speciellt på psykadeliska droger

EDIT: Oxycontin,MDMA,cannabis,morfin,lyrica,bensodiazepi ner funkar utan problem

Glömde skriva att jag även tar Baklofen, kan det bli interaktioner med den?
Provade att ta Kratom men den går verkligen inte ihop med Lithium och Quetiapin, fick bara ännu mer ångest och hjärtklappningar.

Fungerar det att ta Amfetamin?
Citera
2021-10-02, 14:30
Medlem
Någon som har tips på go drog att ta tillsammans med en större eller mindre mängd alkohol?
Medicinerar för övrigt med SSRI och Elvanse, men tänker att man kanske kan hoppa över dagsdosen om man planerar att ta en drog som krockar med medicinerna?

(Detta har säkert redan svarats på, men jag orkar tyvärr inte gå igenom 500 sidor för att hitta svaret.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in