Citat:
Ursprungligen postat av
AlkoholiseradArab
Om jag kände DA? Svaret på den frågan har du ju i sista inlägget innan du skrev det här till mig. För i helvete. Helt efterbliven kan du ju inte vara? Du skriver till folk och kommenterar utan att ens läsa ordentligt den postföljd du kommenterar och lägger dig i. Skit jobbigt att skriva med dig för ibland är du på en intellektuell nivå som en sju åring.
Men tänkt till lite innan du skriver. Hela tråden har svämmats över av kommentarer med utlåtande från familjen att han inte alls var den typen som gjorde eller gillade denna typ av löpning som han påstod att han skulle göra. Dvs 5 mil mitt i skogen. Det var väl bland annat hans bror och någon/några kollegor som vittnat om detta. Han var varken terräng eller långdistanslöpare i normalfallet. Och ett överblicksfoto på Tyresta nationalpark hjälper hans löpning hur då? Oavsett om man är löpare eller ej. Och ja, det är sagt hela tiden att han inte alls var intresserad av skog och natur på sin fritid. Fatta? Och då blir det självklart ögonbrynshöjande om man hittar naturfoton på hans dator.
Varför sätter dom lappar och letar i centrala sthlm om det nu var så jävla självklart att han låg mitt i skogen? Knappast så att det var en femåring som kunnat gå vilse på stan.
Märkligt🤔
Jag har läst skrivet av vönner till DA att han löpte längre sträckor
Vad tror du han skulle ha den nya klockan till?
Behöver man en sån om man inte löper och löper gör man inte i stan de har nämt tidigare vilka sträckor han brukade ta
Jag har inte sett något uttalande om att DA inte gillade naturen och att han inte konditionstränade i löpspår/natur
DA åkte också skidor med vänner
Då kanske du kan plocka fram fakta på det istället för att vara oförskämd?
Att de satte upp lappar i stan var för att de inte visste om han kom ut på löprundan
De tönkte på olika sätt teorier om vad som kunde ha hänt..
Det hade varit mer konstigt om de inte hade gjort det.