2021-09-13, 21:51
Medlem
Alltså får en del matchningar osv och skriver till vissa men efter typ 2,3,4 ordväxlingar så slutar dom svara trotts att dom kan upplevas ”intresserade” detta händer ganska ofta, inte med alla men ofta. Undrar om de är någon bugg att dom inte ser att jag skickar något eller om det bara är så för alla att dom bara slutar svara, är de någon mer som upplever samma sak? Är ganska ny med tinder så vet inte om de är så.
Senast redigerad av hammarbyElskaren 2021-09-13 kl. 22:11.
Citera
2021-09-13, 23:30
Medlem
adolfitlers avatar
Många nya i tråden som behöver se sanningen i vitögat på engelska "Red Pill".
Citera
2021-09-13, 23:36
Medlem
adolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammarbyElskaren
Alltså får en del matchningar osv och skriver till vissa men efter typ 2,3,4 ordväxlingar så slutar dom svara trotts att dom kan upplevas ”intresserade” detta händer ganska ofta, inte med alla men ofta. Undrar om de är någon bugg att dom inte ser att jag skickar något eller om det bara är så för alla att dom bara slutar svara, är de någon mer som upplever samma sak? Är ganska ny med tinder så vet inte om de är så.

Det är ingen bugg tyvärr. Det du upplever är kvinnlig natur som den gestaltar sig i hypergami. Lägg på en faktor av polygami så är katastrofen fulländad. Tinder för kvinnor idag är ungefär som det är för dig att välja dataspelskaraktär eller fotbollsspelare i Fifa. Kvinnor spelar lite med ett lag, byter, spelar lite till med ett annat, kanske några matcher i rad. Stänger av. Och så håller det på. Det finns en anledning till att våra förfäder har begränsat kvinnors frihet något enormt. Alla mår bäst av det.
Citera
2021-09-13, 23:37
Medlem
adolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Ok så jag köpte Tinder Super boost mellan 19:00 och 22:00.

Fick några intressanta likes, en intressant match. De flesta helt ointressanta profiler som försöker dejta upp.
Men inte mycket mer än så. Jag misstänkte det, men hade lite pengar att bränna och har aldrig provat super boost innan.
Kan påpeka att jag även har Platinum.
Min profil är tydligen inte så populär, även då jag har bra bilder och profiltext och inte ett gammalt konto (kanske 2 veckor).
Men jag bor inte i en storstad utan i en stad med 100.000 invånare. Kommer inte att köpa super boost mer. Kanske bara fortsätta med Platinum.

Idag när jag hoppade av min MC i gallerians garage och höll på att ta av min hjälm så såg jag hur två tjejer saktade ner när de körde förbi och glodde på mig för att se vem den snubben är. Båda liksom lutade sig fram och glodde som två barn, var ganska komiskt att se hahaha.
Jag är inte en modell men är slim fit och vet att jag ser helt ok ut då jag relativt enkelt får uppmärksamhet av 10 år yngre tjejer som är 7 och med lite ansträngning 8. Och jag är ganska nöjd där.

Tror jag skiter i detta och satsar på verkligheten istället.

Ädelt att våga testa ändå även fast jag själv inte vill skänka Tinder en krona mer än nödvändigt. Hur hade du tänkt träffa kvinnor i det verkliga livet 2021?
Citera
2021-09-13, 23:41
Medlem
adolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Nyligen köpt detta Guld medlemskap på Tinder men får intrycket av ett scam här med tanke på att man inte får likes längre, bara på demo versionen. Sedan är de enda som likar typ asiater som inte kan svenska, bögar etc.
Fast jag måste iofs skaffa bättre bild osv. Sedan vill dom att man ska pröjsa ännu mer för att synas och få likes. Dessutom lär väl snubbar swipa höger på i princip samtliga brudar medans brudarna swipar bort de flesta killar förutom de som ser ut som Dressmanmodeller etc. Lite skeptisk överlag till Tinder.

Det är uppbyggt som ett pyramidspel. Och de spelar med människans starkaste känslor kärleken och sexualdriften. Jag vill inte tro att de aktivt försöker mjölka män men mycket talar för det.

1. Ska du inte skaffa Tinder+ så du kan Swipa hur mycket du vill? Ge oss bara lite mer pengar.
2. Ska du inte skaffa Gold så du kan se vilka som gillat dig? Ge oss bara lite mer pengar.
3. Ska du inte skaffa Platinum så du kan skriva till vem du vill? Ge oss bara lite mer pengar.
Citera
2021-09-13, 23:51
Medlem
adolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Var på en hemmafest igår och träffade en snubbe som ser ut som en riktig hunk, då pratar vi om modell ansikte. Han swipar selektiv. Han får många match men knappt någon som svarar honom.

Verkar som att tiden för tinder som den var en gång i tiden är nog förbi. Någon annan konkurrent måste komma vända på detta.

Appen är trasig vilket är en effekt av att samhället är trasigt. Modernismen har förstört allt relationsbyggande och kärnfamiljen är upplöst. Är din polare snygg? Det finns 10 till som ser ut som honom om tjejerna orkar swipea i 5 minuter. Utseendet är också bara en faktor är han rik och lever det perfekta livet med hus i Spanien, båt och ekonomiskt oberoende?
Citera
2021-09-14, 06:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adolfitler
Det är ingen bugg tyvärr. Det du upplever är kvinnlig natur som den gestaltar sig i hypergami. Lägg på en faktor av polygami så är katastrofen fulländad. Tinder för kvinnor idag är ungefär som det är för dig att välja dataspelskaraktär eller fotbollsspelare i Fifa. Kvinnor spelar lite med ett lag, byter, spelar lite till med ett annat, kanske några matcher i rad. Stänger av. Och så håller det på. Det finns en anledning till att våra förfäder har begränsat kvinnors frihet något enormt. Alla mår bäst av det.
Jordan Peterson sa att problemet är att kvinnor har 300 schampo-sorter att välja på. Normalt är det fem. Det gör att de hela tiden stannar kvar i sökläge och tänker att de kan få lite bättre, lite rikare, lite mer, lite längre... Konstant.
Citera
2021-09-14, 07:27
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Jordan Peterson sa att problemet är att kvinnor har 300 schampo-sorter att välja på. Normalt är det fem. Det gör att de hela tiden stannar kvar i sökläge och tänker att de kan få lite bättre, lite rikare, lite mer, lite längre... Konstant.

Tror att en stor del av problematiken ligger i detta och Tinder är den app som mest håller kvar människor i denna typ av skadliga beteende.

// CC
Citera
2021-09-14, 09:16
Medlem
swebarbs avatar
tinder borde fan utrotas, hur många människor har inte blivit förstörda pga den....
Citera
2021-09-14, 09:34
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfitler
Ädelt att våga testa ändå även fast jag själv inte vill skänka Tinder en krona mer än nödvändigt. Hur hade du tänkt träffa kvinnor i det verkliga livet 2021?

Hänga på gallerior, ta promenader, börja snacka med dem. Ser jag en tjej som jag tycker verkligen är WOW! så kommer jag att gå fram till henne, sen whatever happens happens.
Citera
2021-09-14, 11:05
Medlem
HemmaRambos avatar
Gjorde ett ordentligt försök med tinder/thaifriendly på Phuket. 311 likes, träffade 2%, låg med 87% qv dessa och av dem är väl 20-40% frumaterial. Så att det inte fungerar är ju bara bs.
Citera
2021-09-14, 11:21
Bannlyst
Nu har jag svepat på 70 stycken kvinnor i min egen ålder (45-55) och konstaterar att jag trivs bäst ensam och vet med mig att ingen av dessa damer hade berikat mitt liv det minsta lilla.

Av 35 stycken yngre kvinnor i åldrarna 27-32 hittar man åtminstone 2 som man förstår hade varit trevliga att "sova över hos". Men det är ju allt.

Texter skiter jag i. Man går bara på bilderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in