2021-09-08, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Är du dum eller bara ny på dejtingmarknaden? Alla 8or och högre är de tjejerna med hybris. Det är inte dessa som är tjejmaterial. Egen erfarenhet.

Att bedöma en persons självkänsla efter några bilder tyder bara på att det är du som är korkad.
Citera
2021-09-09, 22:16
Medlem
Är det taskigt att ställa in en date imorgon för att en ännu snyggare tjej som fyller år imorgon vill ta en "födelsedagsdrink" med mig? Jag vet att tjejer gör det hela tiden, men det känns fittigt ändå
Citera
2021-09-09, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ni som är dåliga helt enkelt ni som klankar ner på appen eller ljuger ni för er själva.

Jag ser bra ut och behöver inte ens skriva till någon först utan folk skriver till mig först. Sedan är jag verbal och rolig i textform och jag får fler dejter än jag orkar med.

Bara idag har jag ställt in en dejt för jag glömde bort att det var fotboll.

Antagligen för att du är mellan 18-25 år och ser ut som de flesta tjejer tycker är sina ”ideala”.

Knappast något att skryta om heller samt att peka andra gör fel men tror på att det är du som är speciell. Då de flesta har varit där du är men vänta tills du har fyllt 30 så kommer du också förstå vad de flesta menar eller klagar på.
Citera
2021-09-10, 14:06
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Är det taskigt att ställa in en date imorgon för att en ännu snyggare tjej som fyller år imorgon vill ta en "födelsedagsdrink" med mig? Jag vet att tjejer gör det hela tiden, men det känns fittigt ändå

ja det är lite taskigt för då gör det dig bara till samma rövhål som alla andra idioter är ytliga till max. om du är stolt över det så go for it.
Citera
2021-09-10, 16:35
Medlem
Jag funderade på att börja använda Tinder, men så kom jag på att jag gillar ju inte ens tinder. har testat en sväng förut, kanske 2 månader men nej det är inte intressant. Så är väl ingen mening starta upp det. ☹
Citera
2021-09-11, 23:31
Medlem
Revelationss avatar
Kan någon förklara Super Boost kostnaden till mig?

Jag har 3 alternativ:

3 timmar - $39.99
3 timmar - $44.99
6 timmar - $69.99

Det måste vara någon bugg?
Varför betala $45 dollar för samma sak som kostar $40?
Eller är $40 egentligen 1 eller 2 timmar?
Citera
2021-09-11, 23:38
Medlem
llanzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations

Jag har 3 alternativ:

3 timmar - $39.99
3 timmar - $44.99
6 timmar - $69.99

Man måste vara riktigt desperat om man köper sådan tillbehör
Citera
2021-09-11, 23:44
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Man måste vara riktigt desperat om man köper sådan tillbehör

Tack för svaret. Men jag skiter i vad du tycker.
Citera
2021-09-12, 00:08
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations

Jag har 3 alternativ:

3 timmar - $39.99
3 timmar - $44.99
6 timmar - $69.99

Jag hade Tinder gold eller vad det heter innan. Då fick man en boost i månaden. Tyckte inte det gav så mycket. Nu testar jag Tinder utan att betala för något och fick fler matcher, skillanden var att jag nog hade en bättre första-bild. Bilderna är viktigast. Att skicka en superlika verkade fungera rätt bra förut också, men inte så bra nu. Men tror ändå det är bättre att spendera pengar på det än en boost. Om man nu är ute efter kvalitet och inte kvantitet.
Citera
2021-09-12, 17:27
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Jag hade Tinder gold eller vad det heter innan. Då fick man en boost i månaden. Tyckte inte det gav så mycket. Nu testar jag Tinder utan att betala för något och fick fler matcher, skillanden var att jag nog hade en bättre första-bild. Bilderna är viktigast. Att skicka en superlika verkade fungera rätt bra förut också, men inte så bra nu. Men tror ändå det är bättre att spendera pengar på det än en boost. Om man nu är ute efter kvalitet och inte kvantitet.

Super boost är 10 gånger så bra som vanlig boost man får med gold+.

Det är inget fel på mig utseendemässigt, och inte heller på min profil text.
Däremot tror jag att jag inte syns på Tinder och vill testa och se om det hjälper med super boost.

Det är konstigt att det är två olika priser på 3 timmar super boost.
Citera
2021-09-12, 17:39
Medlem
dooeys avatar
Nyligen köpt detta Guld medlemskap på Tinder men får intrycket av ett scam här med tanke på att man inte får likes längre, bara på demo versionen. Sedan är de enda som likar typ asiater som inte kan svenska, bögar etc.
Fast jag måste iofs skaffa bättre bild osv. Sedan vill dom att man ska pröjsa ännu mer för att synas och få likes. Dessutom lär väl snubbar swipa höger på i princip samtliga brudar medans brudarna swipar bort de flesta killar förutom de som ser ut som Dressmanmodeller etc. Lite skeptisk överlag till Tinder.
Citera
2021-09-12, 22:33
Medlem
Revelationss avatar
Ok så jag köpte Tinder Super boost mellan 19:00 och 22:00.

Fick några intressanta likes, en intressant match. De flesta helt ointressanta profiler som försöker dejta upp.
Men inte mycket mer än så. Jag misstänkte det, men hade lite pengar att bränna och har aldrig provat super boost innan.
Kan påpeka att jag även har Platinum.
Min profil är tydligen inte så populär, även då jag har bra bilder och profiltext och inte ett gammalt konto (kanske 2 veckor).
Men jag bor inte i en storstad utan i en stad med 100.000 invånare. Kommer inte att köpa super boost mer. Kanske bara fortsätta med Platinum.

Idag när jag hoppade av min MC i gallerians garage och höll på att ta av min hjälm så såg jag hur två tjejer saktade ner när de körde förbi och glodde på mig för att se vem den snubben är. Båda liksom lutade sig fram och glodde som två barn, var ganska komiskt att se hahaha.
Jag är inte en modell men är slim fit och vet att jag ser helt ok ut då jag relativt enkelt får uppmärksamhet av 10 år yngre tjejer som är 7 och med lite ansträngning 8. Och jag är ganska nöjd där.

Tror jag skiter i detta och satsar på verkligheten istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in