Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Det som är svårt att bevisa är de kopplingar som sker i ens huvud eftersom det är en psykologisk operation som använder relativt uppenbara knep. Exempelvis är mina kollegor tillsagda att använda omvänd psykologi mot mig samt att "ta reda på vad han vill ha & ge det inte till honom" - de får sådana instruktioner SAMTIDIGT som vi ska vara arbetskollegor. De skiter fullständigt att de påverkar min arbetsliv negativt - de är intresserade av att se vad som händer & vad jag gör. Samma sak med vänner & familj - de får instruktioner hur att interagera med mig för att sedan rapportera tillbaka till de ansvariga.
Utan tvekan vill de styra min verklighet & i slutändan mitt liv men de får inte styra min fria vilja därför tror jag att de i grunden är en kult/sekt med mycket inflytande & makt. De härleder det till Gud/Satan vilket är det enda sättet min familj skulle gå med på det att de handlar om religion. Det är mer än religion; det är även politik. På högre nivåer är politik & religion samma sak då de använder religion för att styra grupper, samhällen, länder etc - Iran, USA, Pakistan, Israel etc.
Det finns två huvudsidor i GS-propagandan som verkar vara separerade dock inte:
- Teknologisk påverkan: DEW, elektronisk övervakning, implantat, CIA, Zersetzung, "mind control", ta bort fria viljan etc.
- Religiös påverkan: Gud/Satan, demoner/änglar, kyrkan/kult/sekt, Jesuiter/Frimurare, bevara frias viljan etc.
Sedan finns det en mindre sida som försöker diskreditera personer som köpt en eller bägge huvudsidorna vilket är psykiatri som påstår om en person tror på en av de två propagandan så är en psykiskt sjuk. Det här är den i särklass dummaste slutsats där psykiatriker & psykologer är de mest insnöade yrken som finns & precis som polisens insatser kan missbrukas kan dessa också användas att ge fel diagnoser & på det sättet få fel behandling. Som neurologforskaren i krigföring Dr James Giordano på Jesuitinstitutet Georgetown sade: det handlar om att påverka ens journal med felaktig information så fienden får felaktig behandling & i det långa loppet bli sjuk eller förstörd. Information är på så sätt farlig & därmed en felaktig diagnos till följd av att utsättas för GS kan vara dödsstöten.7
Förövrigt är jag övertygad att grundaren till Sveriges första Bitcoinmarknadsplats "Kapiton" Sebastian Manitski blev utsatt för denna driv som jag är; märkligt att han klagade om det år 2012 & de sätta igång den öppna kampanjen mot mig år 2013. Jag har stora sympatier till Sebastian då vi båda var entreprenörer & teknologer intresserade av finans. Om jag skulle råka ut för samma öde som Sebastian så tror jag att min familj inte skulle avslöja allmänt att de samarbetat med en kult/sekt för att göra mitt liv svårt vilket då leder till psykisk ohälsa & självmord eller självskadebeteende. Därmed är jag säker på att någon i Sebastians familj blev kontaktad av kulten/sekten & då övertalad-/tygad att sätta Sebastian i GS-programmet - han visade ju potential som skulle idag gjort honom till Sveriges första BitCoin-miljardär. Det ter väl sig att "Illuminati" arbetar på det viset att infiltrera livet på de som blir måltavlor & familjen skäms när saker går dåligt så de håller käften.
”Kopplingen i dina tankar ” Hur subtila är de pikar som du reagerar på?
Är det som alltid en knepig situation som följer på något annat? Exempelvis du hör grannens centrifug gå igång och därefter sker något mindre kul som bilen pajar då du är ute och kör eller modemet lägger av till datorn eller telefonförsäljare ringer ( ursäkta alla telefonförsäljare nu men men )?
Eller är det tydligare samband och alltid samma saker som sker? Man tänker ju logiskt att vissa saker sker naturligt/ slumpvis medans andra är arrangerade och där behöver man fånga bevis under lång tid så en dold Gopro är inte en dum idé om du har lagrings utrymme och kan göra noteringar i materialet. Jag har dold inspelning och även minikamera vid behov.
Detta med religiös tillhörighet tex gör det ju enklare att visa på samband om det är ett mindre samfund plus att förövarna alltid använde detta som språk och jargong, ungefär som svenska bedragare som pratade engelska för att lura polis att det var från utlandet .
Kan nämna då en tid (flera år ) det var många som kom framtill mig och pratade på stan så var det en utav dem som lämnade ett visitkort där det stod ”den som vandrar i dödsskuggans dal” . Jag var ju kraftigt hotad och ville/kunde inte ge mig så jag tog det som en vänlig varning ungf som då en kvinna kom fram till mig på liknade sätt och sade ” vill du bli martyr ”. Jag tar ju inte detta som att djupare religiösa är efter mig . Jag firar ju Jul och skulle ju kunna tolkas som religiös av vissa men tycker att kristen etik och grund är bra som de flesta andra tycker. Däremot då det kom 4 olika personer i olika sammanhang och ville värva mig så drog ju jag slutsatsen att de 4 var från samma grupp, men kan även där vara flera som fick upp ögonen för mig vid samma tid.
Jag reagerade naturligt och starkt på ett hot och fick dessa förslag , sedan så lugnade jag ner mig (och sökte dels vård för infektioner jag hade med våldsam hosta och luftvägsbesvär som bla sabbade sömn med mer, men jag jobbade stenhårt så de trodde kanske inte på detta och informerade läkarna man gick till ). Efter en tid då jag inte hört mer som kommer en som var ofta synlig på sammaställe jag bodde på och sade ”Ferdinand” och inget mer. Jag tänkte har de vidtalat denne om mig, och syftar Ferdinand till att den tjuren satte sig på ett bi och därför blev felaktig uttagen till fäktningen? De hot jag utsattes för och var redo att dö för, att de trodde jag var så hela tiden 😊? Vet numera genom några frekventa pikar att det är en stor utredning de ville ha informationer om men gick runt som katten och het gröt.
Att de visat upp sig hela högen tom med barn och släktingar, gör ju sedan då de vill ta bort mig att de vill få mig att framstå som lögnhals eller sjuk i huvudet. Jag sade att jag inte röstar på S och fick ett par pikar om det plus hade sett en hög minister från dem inledningsvis av del 2 så att säga och utgick det från sina egna ryggradslösa beteenden så ville de krossa mig helt enkelt, och ja alla yrkesgrupper har använts som tex då jag blev tvungen att gå på ett möte innan en rättegång( också den stor med politiker inblandad men inte från S ) och beskrevs på ett udda sätt som jag senare gjorde en JO anmälan på, speciellt då jag förstod att det skulle användas mot min trovärdighet , vilket jag sett och upplevt flera exempel på efteråt.
Ang journaler så har jag flera exempel på medvetna noteringar för att väcka misstroende och missaktning och det är vanliga journaler inte psyk. Speciellt en som jag förmodligen fick en pik av som jag först 5 år senare fattade innebörden med, om det var en pik.