Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Någon sa så. Inget märkligt & då pratade jag inte om något konstiga men bekantade mig återigen med vänner. Det är normalt att förändras över åren 20-29. Det som skilda personer säger vid påtryckningar om saken ifråga är att de ansvariga är en grupp psykopater eller störda. Jag tror på det; de som utför sådana hemska saker är ondska men denna ondska har auktoritet från någon organisationer som tillåter dem att effektivt övertala vem som helst att delta i deras operation. Det är förvisso svårt att se genom ridån de skapar men över åtta år sedan jag upptäckte deras operation har jag lärt mig vad det är & hur det gör det samt sett igenom personer & deras lögner. Personer är så lätta att "styra" men de kan övertalas att göra småsaker mot dig för skojs skull; tyvärr insåg jag för några år sedan att några av mina nära vänner var satanister som deltog mycket i operationen; dessa har jag känt sedan 2009 vilken ena av dem sa att de kommer få fängelse om de erkänner öppet - troligen för att de vet att jag kommer polisanmäla det hela. Du förstår inte att jag vet att det sker men som sagt vilka som är bakom det & hur stort det egentligen kan spekuleras; om det inte var sant hade de skickat mig till psyket för åtta år sedan - de har tillräckligt med material för det men kan inte använda det så en själv måste frivilligt söka "hjälp" för något många sagt sker vilket är bisarrt. Kontentan är att de förväntar sig att folk mår dåligt av att utsättas & därmed är deras plan B att skicka de som inte klarar av psykologiska operationer (tortyr) till psyket (helst självmant).
Nu snackar du på ett vettigt sätt (man kan fara iväg och vara slarvig, i ditt fall för mycket gud och satan ) Jag har mött textvägarna med detta och bara skrollat eller bara skummat texterna, men just denna beskriver du zersetzung mekanismerna "de ska se ut, och lura andra , inte dej"
Men du vet att det låter konstigt då någon som snor din bil anmäler du men lagar någon telefonens knapp hemma (saknas en knapp i telefonen som efter att du nämnt den i telefon och du kommer hem så är den monterad ) , hur anmäler man det "polisen kommer väl säga "det var ju en snäll inbrottstjuv" och sedan undra. Men där får du då ta fram liknande händelser och säga att det är folk runt dig som trakasserar dej, eller bara "haft lite problem ,ta bara upp min anmälan så är du snäll" och kommer det fler och fler sådana anmälningar och du inte anmält en polis så tror jag de hjälper dig.
Jag kom med foton på två troliga säpo/polis och anmälde för stalking ( en början tänkte jag ) men den rultiga polisen (kontorsstolar och muffins) frågade om jag inte var sjukhus fall med mer då hon trologen kände igen sina kollegor ( vill du lyssna så har jag det inspelat ) och jag sade " utred detta" , men det blev nedlagt.
Ang Suicide så är det deras högsta önskan så kolla lite detta jag klippte från suicide cero,
Skyddsfaktorer för suicid
Faktorer som tycks kunna skydda mot självmord är bland annat att ha goda, stabila relationer och stödjande sociala nätverk. Det är också skyddande att ha en god självkänsla och tilltro till sig själv och till möjligheterna att kunna påverka och förändra den egna situationen.
De har ju slagit bort sådant från dej så kan du inte fixa det så gå till läkare och säg bara stress eller till red cross för tortyr hjälp (kanske du får undersöka hur de gör där då ju Sverige är fantastiskt och sådan händer inte här , men kan vara bra om de föreslår polisanmälan och de följer med efter att ni gått igenom materialet du har )Nu snackar du på ett vettigt sätt (man kan fara iväg och vara slarvig, i ditt fall för mycket gud och satan ) Jag har mött textvägarna med detta och bara skrollat eller bara skummat texterna, men just denna beskriver du zersetzung mekanismerna "de ska se ut, och lura andra , inte dej"
Men du vet att det låter konstigt då någon som snor din bil anmäler du men lagar någon telefonens knapp hemma (saknas en knapp i telefonen som efter att du nämnt den i telefon ock kommer hem så är den monterad ) , hur anmäler man det "polisen kommer väl säga "det var ju en snäll inbrottstjuv" och sedan undra. Men där får du då ta fram liknade händelser och säga att det är folk runt dig som trakasserar dej, eller bara "haft lite problem ,ta bara upp min anmälan så är du snäll" och kommer det fler och fler sådana anmälningar och du inte anmält en polis så tror jag de hjälper dig.
Jag kom med foton på två troliga säpo/polis och anmälde för stalking ( en början tänkte jag ) men den rultiga polisen (kontorsstolar och muffins) frågade om jag inte var sjukhus fall med mer ( vill du lyssna så har jag det inspelat ) och jag sade " utred detta" , men det blev nedlagt.
Ang Suicide så är det deras högsta önskan mycket hellre en olyckor så kolla lite detta som jag klippte ur från suicide cero,
"Skyddsfaktorer för suicid"
"Faktorer som tycks kunna skydda mot självmord är bland annat att ha goda, stabila relationer och stödjande sociala nätverk. Det är också skyddande att ha en god självkänsla och tilltro till sig själv och till möjligheterna att kunna påverka och förändra den egna situationen."
De har ju slagit bort sådant från dej så kan du inte fixa det så gå till läkare och säg bara stress eller gå till red cross tortyr hjälp (kanske du får undersöka hur de gör där innan du pratar )
Använder du sömnmedel så använd 2-4 mg melatonin samtidigt då det minskar /hindrar toleranssökningarna ( funkar till nitrazepam och imovan ). Stress som stör sömnen , väckningar på nätter ,värk som stör sömnen knäcker en snabbt och käkar du sömnmedel utan melatonin så kan du bli piller knarkare och gissa vem som kommer använda det mot dej ..

( Dosen är egen erfarenhet med smärta, täta andningsvägar och väckniningra natt fter natt )
Ha en trevlig Fredag och koppla av, om du tror de djävlas på natten så tanka ner appen Snorelabb och spela in hela natten ( vanliga inspelningen på dagen. den tar 10-12 timmar ) tyvärr tar detta inte infra eller ultra ljud så det kan inte veta om de sömn pratar med dej om du inte svarar och får in det på Snorelabb. Motstånd nu