2021-09-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
(Tack för att du bidrar med något annat än politisk pajkastning!)

Kan han ha haft ekonomiska bekymmer tror du?

Och har du träffat dem någon gång? Eller hört vad var det för familj?
‐-----------

Man blir något trött på pajkastning som inte ens berör fallet.

Väldigt oklart, hela familjen verkar lite skum liksom sticker ut och beter sig inte riktigt efter samhällets normer.. Vet vilka dem är flyktigt!

Huruvida de har/hade ekonomiska bekymmer vågar jag inte uttala mig om. Men man funderar ju med tanke på branden. Tänker också spontant att väldigt många svenskar sitter med ofantliga skulder idag så inte omöjligt. Men förstås det är bara gissningar/funderingar från min sida.
Senast redigerad av Juulieen 2021-09-10 kl. 20:47.
Citera
2021-09-10, 20:30
Medlem
Jeff.Becks avatar
Att gå från mp till sd tyder väl på någon slags kris, så det är väl inte osannolikt att han är skyldig
Citera
2021-09-10, 20:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vad vill du att denna svans ska skriva? Att en nu utesluten person i partiet mördat någon? Inte fan skrev Röven på sin facebook att den hemska sossen Jenny nu fick livstid efter att dödat sin kollega för att sno 15.000 från brukaren. Inte en rad skrev han eller någon av dom andra sossarna på twitter heller om denna skandal. Tycker att SD sköter saken snyggt och personen är inte längre önskvärd. Pungt slutt.

Nej och inte skriver Annie om när Centerpartister åker fast som pedofiler på löpande band.
Citera
2021-09-10, 20:32
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manne1973
De kan väl skriva som de brukar, såsom att det sitter i generna och att han tillhör en vidrig ideologi?
Det var nog diplomatiskt av dom att inte skriva något då det framkommit att den misstänkte mördaren är miljöpartist. I vilket fall så är han i alla fall ledamot i SD längre.
Citera
2021-09-10, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Att gå från mp till sd tyder väl på någon slags kris, så det är väl inte osannolikt att han är skyldig

Hans gamla mp-förflutna lär garanterat bottna i att han var bonde och tänkte, efterbliven som man ser att han är, Ööö, miljöpartiet? Det e bergis folk som gillar bönder. Ehhh vänta nu - hatar de inte blattar? Vafan e det för bönder egenkligen? Nä, tackar vet jag Jimmie!
Citera
2021-09-10, 20:35
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej och inte skriver Annie om när Centerpartister åker fast som pedofiler på löpande band.
Precis. Dom är som djävla strutsar allihop och tror att om ingen skriver eller säger något så har det inte hänt. Dessa partiledare fördummar svenska folket och tror att vi inte tar reda på hur illa ställt det är med pedofiler och annat skräp i deras grupperingar. Är det konstigt att man känner ett stort förakt?
Citera
2021-09-10, 20:37
Medlem
Citat:
Det var nog diplomatiskt av dom att inte skriva något då det framkommit att den misstänkte mördaren är miljöpartist. I vilket fall så är han i alla fall ledamot i SD längre.
Han är inte miljöpartist. Han var miljöpartist en gång i tiden. Numera är han sverigedemokrat.
Citera
2021-09-10, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juulieen
Det är allt Patrik som är den anhållna. Är själv bosatt i svenljunga och misstänker (ej bekräftat) att det är frun som är död.

Barnen deras blev omhändertagna av socialen i tisdags för att deras mamma gått bort under helgen. Det säger väl en del, men hur vet jag inte!

Patrik bor inte i Borås som några skriver utan i ullasjö, han arbetar också som "bonde" på den gård där de hyr hus.

Jag funderar på om detta kan vara större än vi tror då det för ett tag sedan brann i en ladugård just där han arbetar.... om jag inte missminner mig brann dessutom en del djur inne. Försäkringsbrott?

Om hans fru är död och hon faktiskt har blivit mördad, så är det till 90% säkert att det är Patrik Thorén som har gjort det.

Ifall rättsläkaren kan bevisa att det rör sig om mord, så måste PT ha ett vattentätt alibi för att slippa misstanke.
Citera
2021-09-10, 20:44
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Grejen är ju att SD påstår sig ha den bästa kriminalpolitiken

Och S har en bra ekonomisk politik enligt vänstern. Sedan ertappas någon skattefifflare eller bedragare...

Idiotisk poäng.
Citera
2021-09-10, 20:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manne1973
Han är inte miljöpartist. Han var miljöpartist en gång i tiden. Numera är han sverigedemokrat.
Du måste tro att jag har svårt att fatta. Snubben är en tvättäkta miljöpartist som sökte sig till SD efter att kvicknat till. Nu smälte han inte in där så bra och är utskriven för gott. Som SD-sympatisör är jag bara glad att såna där kufar försvinner ut ur partiet. Med tiden är det rensat och rent.
Citera
2021-09-10, 20:49
Medlem
Citat:
Du måste tro att jag har svårt att fatta. Snubben är en tvättäkta miljöpartist som sökte sig till SD efter att kvicknat till. Nu smälte han inte in där så bra och är utskriven för gott. Som SD-sympatisör är jag bara glad att såna där kufar försvinner ut ur partiet. Med tiden är det rensat och rent.
Han är inte utskriven ur SD. Medlemskapet är bara fruset:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/sd-fryser-politikerns-medlemskap
Citera
2021-09-10, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Och S har en bra ekonomisk politik enligt vänstern. Sedan ertappas någon skattefifflare eller bedragare...

Idiotisk poäng.
Att beskylla andra för kriminalitet och samtidigt själv vara kriminella är ironi på hög nivå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in