2021-09-10, 19:53
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Vem är det som behöver gå om skolan egentligen? DDR betyder Östtyskland, inte Sovjet.

Var inte DDR med i sovjet?
Citera
2021-09-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Hur menar du? Vad ska dom göra med än en artikel? Det har ju precis hänt. Nu får du hänvisa till något dom har gjort stort med någon från mena efter något precis har hänt?
Det är väldigt tyst från SD-svansen på Twitter. Det brukar det aldrig vara när ett grovt brott har begåtts av någon från MENA.
Citera
2021-09-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTurbo
15 sidor bortförklaringar VS anklagelser. *pust*

Så, när ska vi komma fram till kräket är?

Patrik Thorén heter personen.
Citera
2021-09-10, 19:55
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Patrik Thorén heter personen.

Citat:
Ursprungligen postat av manne1973
Det är väldigt tyst från SD-svansen på Twitter. Det brukar det aldrig vara när ett grovt brott har begåtts av någon från MENA.

Ska han hängas på sergelstorg då? När är det dags?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Du menar denna artikeln. https://samnytt.se/avslojar-sd-politikern-patrik-thoren-haktad-for-mord/

Så där ja, då blir det lås och bom, och blir
säkert poppis i fängelset ...såg suspekt ut.
Citera
Medlem
Stones avatar
Vad otroligt konstigt att det hakas upp på att han är en SD-politiker. Dedt är en man som mördar en kvinna (kanske). Snickare mördade kvinna. Lastbilschaufför mördade en kvinna. SSAB-anstgälld mördade en kvinna. Invandrare mördade en kvinna.
Citera
2021-09-10, 19:56
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Han blir nog släppt om 2 dagar ska ni se. Då är han inte misstänkt längre.

Men hur utfördes mordet? Skjutning? Kniv?
Citera
2021-09-10, 19:59
Medlem
aliasjomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Vad otroligt konstigt att det hakas upp på att han är en SD-politiker. Dedt är en man som mördar en kvinna (kanske). Snickare mördade kvinna. Lastbilschaufför mördade en kvinna. SSAB-anstgälld mördade en kvinna. Invandrare mördade en kvinna.

vi pratar alltså om en folkvald politiker, inte en folkvald lastbilschaufför eller snickare.
Citera
2021-09-10, 19:59
Medlem
Det är allt Patrik som är den anhållna. Är själv bosatt i svenljunga och misstänker (ej bekräftat) att det är frun som är död.

Barnen deras blev omhändertagna av socialen i torsdags för att deras mamma gått bort under helgen. Det säger väl en del, men hur vet jag inte!

Patrik bor inte i Borås som några skriver utan i ullasjö, han arbetar också som "bonde" på den gård där de hyr hus.

Jag funderar på om detta kan vara större än vi tror då det för ett tag sedan brann i en ladugård just där han arbetar.... om jag inte missminner mig brann dessutom en del djur inne. Försäkringsbrott?
Senast redigerad av Juulieen 2021-09-10 kl. 20:50. Anledning: Fel uppgift rapporterad
Citera
2021-09-10, 20:00
Medlem
LegoLazzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Vem är det som behöver gå om skolan egentligen? DDR betyder Östtyskland, inte Sovjet.

Korrekt, åtminstone en som klarade ett simpelt kunskapstest.
Ändrar dock inte faktumet att MP aldrig varit ett riktigt vänsterparti utan bör placeras utanför en sådan skala, och om de måste placeras någonstans så är det närmare mitten.
Senast redigerad av LegoLazze 2021-09-10 kl. 20:04.
Citera
2021-09-10, 20:01
Medlem
Här är en längre artikel med Patrik Thoren om hur han var aktiv inom miljöpartiet till att sedermera övergår till Sverigedemokraterna:

https://www.bt.se/kind/patrik-thoren-sd-vi-har-alltid-jobbat-for-vad-som-ar-bast-for-kommunen-59899f7b/
Citera
2021-09-10, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juulieen
Det är allt Patrik som är den anhållna. Är själv bosatt i svenljunga och misstänker (ej bekräftat) att det är frun som är död.

Barnen deras blev omhändertagna av socialen i tisdags för att deras mamma gått bort under helgen. Det säger väl en del, men hur vet jag inte!

Patrik bor inte i Borås som några skriver utan i ullasjö, han arbetar också som "bonde" på den gård där de hyr hus.

Jag funderar på om detta kan vara större än vi tror då det för ett tag sedan brann i en ladugård just där han arbetar.... om jag inte missminner mig brann dessutom en del djur inne. Försäkringsbrott?
(Tack för att du bidrar med något annat än politisk pajkastning!)

Kan han ha haft ekonomiska bekymmer tror du?

Och har du träffat dem någon gång? Eller hört vad var det för familj?
Senast redigerad av ladicius 2021-09-10 kl. 20:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in