2021-09-10, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Du menar denna artikeln. https://samnytt.se/avslojar-sd-politikern-patrik-thoren-haktad-for-mord/
De har skrivit en artikel, inte gjort stor grej av det på samma sätt som om det hade varit någon från MENA.
Citera
2021-09-10, 19:42
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Ja, du har rätt.
Ja efter xx antal rundor att vara MGM så har man väl lärt sig ett och annat, haha
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Helvete vad han ser ut; lös slipsknut, keps, billiga solbrillor etc. Han försöker se ut som en viktig person, men har noll koll. Trist för SD att han valde deras parti.

Han är nog nervöst lagd och har flippat på fyllan/benso-racet...
GARVBÖL, kom ut - hahah fan kolla på han vilken jävla krigare
Citat:
Ursprungligen postat av manne1973
De har skrivit en artikel, inte gjort stor grej av det på samma sätt som om det hade varit någon från MENA.
Vad skulle de gjort då? Grävt i saken? [check] nyanserat sin artikel? [check] Maskat namnet kanske?
Senast redigerad av GoUoD 2021-09-10 kl. 19:46.
Citera
2021-09-10, 19:43
Medlem
Citat:
Helvete vad han ser ut; lös slipsknut, keps, billiga solbrillor etc. Han försöker se ut som en viktig person, men har noll koll. Trist för SD att han valde deras parti.

Glasögonen fick mig att fnittra, ser framför mig att han tror han ser ut om Terminator i dom
Citera
2021-09-10, 19:43
Medlem
Citat:

Känner igen hans namn men vet inte varför. Är inte så engagerad politiskt så kan inte vara därför
Citera
2021-09-10, 19:44
Medlem
Citat:
Du syftar förstås på Samhällsnytt och andra media och människor som brukar göra en stor grej av brott när det är någon från MENA som är misstänkt.
De har publicerat en artikel:

Citat:
Ursprungligen postat av pawitel
https://samnytt.se/avslojar-sd-politikern-patrik-thoren-haktad-for-mord/
Citera
2021-09-10, 19:45
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
Denna tråd borde vara med i Vm i bortförklaringar. Hade den häktade tillhört något annat parti så hade det drypit av namedropping och utsvävningar och allt hade vart invandringens fel. men nu gäller det en sd nisse. Inte mycket teorier nu. Haha.
Självmordsteorin har nog aldrig förekommit om någon häktad för mord tillhört V,S,MP tex.

Du har tyvärr rätt.
SD röstare jag med, men du har ack så rätt.
Bortförklaringar hit och dit. Pedofiler i Centern så är hela Centern ett pedofilhärvor, mördare i SD så är det ”synd att han valde SD som parti”.
Hyckleriets maskineri är igång på full fart
Citera
2021-09-10, 19:46
Medlem
Citat:

Hur menar du? Vad ska dom göra med än en artikel? Det har ju precis hänt. Nu får du hänvisa till något dom har gjort stort med någon från mena efter något precis har hänt?
Citera
2021-09-10, 19:47
Medlem
Citat:
Jag tänkte ofrivillig OD först, men tycker att han då borde vara skäligen misstänkt för "vållande", inte mord I övrigt håller jag med dig i vad du skrivit ovan: han avger "strulvibbar"...
Ja, fast om han hjälpt henne med injiceringen så kan det ju vara så att det behöver kollas som mord från början. En häktningsframställan för vållande så hade han varit ute nu. Den typen av mord på lite weird nivå händer ibland. Tekniskt kan inget bevisas, han har hållit sprutan och varit övertygad om att dosen är avsedd för rusnivå. Om det är ett mord eller inte kan möjligtvis utläsas senare på nåt sätt, brev, sms, vad han skrivit på sociala, telefonsamtal osv, rentav ett erkännande.
Citera
2021-09-10, 19:48
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Du har tyvärr rätt.
SD röstare jag med, men du har ack så rätt.
Bortförklaringar hit och dit. Pedofiler i Centern så är hela Centern ett pedofilhärvor, mördare i SD så är det ”synd att han valde SD som parti”.
Hyckleriets maskineri är igång på full fart
Jag opponerar mig. Politikern i Motala som piskade på sin kvinna till den grad att han blev häktad blev det inte mycket skriveri om. (FB) Moderat kommunalråd häktad för grov kvinnofridskränkning, Kåre Friberg, Motala, 2019 - jämförelsevis så var det drygt 100 inlägg första dygnet TS startade. Här har vi snart 200 inlägg på 12 timmar.

Innehållsanalys har jag dock inte gjort, men snabb översyn så är det inte särskilt anskrämlig information som publiceras i den andra tråden.
Citera
2021-09-10, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Ja, det märks att valrörelsen har dragit igång. Aftonbladet basunerar förtjust ut denna misstanke med krigsrubriker. Ovanpå detta har vi metoomisstankarna mot HB och den förtjusta ryktesspridningen om Magdalenas elakhet.

Dessa tendenser kommer att eskalera - var så säker.

Wow, här var det verkligen låg ribba för vad som ska tolkas som ”krigsrubriker”
Citera
2021-09-10, 19:52
Medlem
MrTurbos avatar
15 sidor bortförklaringar VS anklagelser. *pust*

Så, när ska vi komma fram till kräket är?
Citera
2021-09-10, 19:52
Medlem
Citat:
Öhhh de har ju namn och bild på han?

Kämpa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in