2021-09-09, 21:35
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen, men jag har trots det, lämat ett svar nedan sett.

■ OffTopic: @Gracefulmind, du har din fulla rätt att kalla mig @JokerMannen för psykiskt störd, narcissist samt mytoman som din trådkamrat @Betongbaletten gjort.

■ OnTopic: Beträffande den avlidna människan, vilken under Lördagseftermiddagen den 19 Maj 2018 upptäcktes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro, var❗vilandes, på en av sina två magsidor.

■ Enligt ovan skrivet: Jag står fast vid detta, och jag kommer inte❗att ändra mig på den punkten beträffande hur, och på vilket sätt som den avlidna människan låg vid det aktuella tillfället bakom bullerplanket.

Mvh/JM.

Skulle aldrig falla mig in att kalla dig för det du nämnde!

Och vad gäller s.k "magsidor" så får du kalla det så om du nu vill.
Det var inte det som du blev ifrågasatt av andra för, från början,
utan för att du tidigare skrivit att hon låg på magen. Osv.

Och det där skiter jag helt i.
Eftersom det redan är "klart".

Däremot fick jag en känsla av Tage D av BetongB:s text angående alla magens olika sidor osv.
Inget illa menat.
Citera
2021-09-09, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten

■ 1: ) Hehe. När 3 timmars googling är bättre än att erkänna att man svamlar.

Nu tror jag att alla i tråden glömt bort att du i ca dussin inlägg påstått att LW hittades "liggandes på magen". 👍

■ 1: ) OffTopic: Ren abundant gallimatias ifrån din sida, och du vet dessutom om det.

■ Du har ju, i ett av dina tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden framfört att du varken svarar eller diskuterar med en psykiskt störd narcissist och mytoman vilket du skenbarligen inte klarar ut av att stå fast vid.

■ 2: ) OnTopic: Den avlidna människan vilken upptäcktes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro samt Lördagen den 19 Maj 2018
var❗vilandes på en av sina två magsidor.

■ Du har fortfarande inte svarat på frågan gällande om "Mello-Mysten GC-6C-KK-4 kopplad till L*na Wesstr*m samt den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD.

■ Anser du @Betongbaletten, och på det absolut bestämdaste, att ingen❗varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 ?

■ Anser du @Betongbaletten, att Kammaråklagaren Å*a H*ding tidigare, endast pratade abundant gallimatias då hon vid det aktuella tillfället gick ut till allmänheten och sa enligt citat: "St*fan Davidss*n hade, antingen ensam, eller i samförstånd med annan person, bragt livet om L*na Wesstr*m" ? ... slut citat/

■ Finns det överhuvudtaget någon möjlighet i din tankevärld att våga tro på att Göta Hovrätt kan❗ha missat en medgärningsperson eller en medhjälpare till St*fan Davidss*n ?

■ Anser du @Betongbaletten, att samtliga trådmedlemmar samt skribenter skall sluta med att framföra sådant som har med den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD att göra ?

■ Tycker du @Betongbaletten, att man fortsättningsvis endast❗skall diskutera sådant som hade med den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n att göra ?

■ JG fotograferade vid ett tidigare tillfälle sina egna exkrementer och sedan därefter transmitterade bilden till sin kamrat St*fan Davidss*n.

■ Fråga enligt ovan skrivet: Tycker du @Betongbaletten, att det var ett fullständigt normalt beteende ifrån JG:s sida ?

■ Anser du @Betongbaletten att den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD var fullständigt och totalt söndermanipulerad av sin make St*fan Davidss*n och sålunda till sist inte ens visste vad hon hette i förnamn ?

■ Tacksam för svar på samtliga frågor utan impertinaliteter och persiflage, var vänlig och håll tråd-konvenans ?

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-09-09 kl. 21:50.
Citera
2021-09-09, 21:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Hon utnyttjade Beholder för att göra SD svartsjuk. Det funkade inte. Hon inbillade sig att SD älskade henne och skulle välja henne. Det gjorde han inte. Hur mycket hon än tjatade och hotade.
Sorry men LW var förtjust i Bx.
Den du borde fundera över är HD, hon tycks inbilla sig att han är sugen på henne och skrattar glatt åt att såpan fortsätter.

När SD börjar blekna ökar motivbilden.
Men han mördar inte för att han riskerar förlorar LW:
Syltryggen har nämligen kontrollförlust.

... Och där kommer HD in.
Som dragit i handbromsen och tagit ut skilsmässa. Han är rädd att avslöjas och förlora anseende inför HD.
Han blir farlig då han pressas och kommer till ett vägval.
Loggremsan blir en trigger. En reminder om HDs cachebråk.
Finns inget som visar att LW iscensatt hot.
Däremot är SD stressad över risken.
Därav undrar jag vad HD påstått till JG om att LW hotat henne.
Citera
2021-09-09, 21:50
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
■ OnTopic: Beträffande den avlidna människan, vilken under Lördagseftermiddagen den 19 Maj 2018 upptäcktes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro, var❗vilandes, på en av sina två magsidor.

■ Enligt ovan skrivet: Jag står fast vid detta, och jag kommer inte❗att ändra mig på den punkten beträffande hur, och på vilket sätt som den avlidna människan låg vid det aktuella tillfället bakom bullerplanket.

Mvh/JM.

Jaså? Du verkar ju ha ändrat dig ganska mycket sedan dessa inlägg:

Citat:
Som de allra flesta tråd-deltagare och skribenter bör känna till , är följande sagt , att det av Polisen säkrades , ett antal , och på marken liggande klädesplagg inom den då aktuella brotts-och-mord-platsen där den hädangångna personen hade uppmärksammats under Lördags-eftermiddagen den 19 Maj år 2018 av två stycken privatpersoner , vilande på marken och på kroppens' framsida.

(Bonus: i ovanstående text finns ytterligare två osannfärdiga påståenden.)

Citat:
Gällande Lördagen den 19 Maj år 2018, så upptäcktes, av två stycken privatpersoner, en stillaliggande människokropp på magen bakom ett bullerplank inom Nya Hjärsta och Örebro Län. Detta skedde approximativt klockan🕞14:30 och klargjordes för Rättsväsendet klockan🕞14:33.

Citat:
@Remark har helt rätt i detta fallet, kroppen var liggande med mage och ansiktet nedåt mot marken och henne"s ben var extremt nedsmutsade, de grövsta skadorna hade Hjärta-kvinnan på framsidan av sin kropp.

Joråsåatte.
Citera
2021-09-09, 22:06
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
■ 1: ) OffTopic: Ren abundant gallimatias ifrån din sida, och du vet dessutom om det.

■ Du har ju, i ett av dina tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden framfört att du varken svarar eller diskuterar med en psykiskt störd narcissist och mytoman vilket du skenbarligen inte klarar ut av att stå fast vid.

Mvh/JM.

Mmm. Men du skulle må då, va? Om alla bara struntade i allt trams och alla lögner du pepprat tråden med och behandlade dig som trådens obestridlige auktoritet. Besvarade alla dina frågor om vad man tror om HD:s inblandning, om och om igen. Bejakade alla nya infall; "oj, har du kommit på att du var kompis med LW nu, shit!", "näää! Var du på mordplatsen och såg kroppen, det har du nog inte nämnt förut! Låg hon på sidan eller på magen??", osv.

Jag väntar fortfarande på information rörande besöket på fyndplatsen, och Mysteriet med dom två upphittarna. Vilken roll bestämde du dig för - polis, hemlig kroppsupptäckare eller privatspanare-with-benefits?

Mvh / BB
Citera
2021-09-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind

Skulle aldrig falla mig in att kalla dig för det du nämnde!

Och vad gäller s.k "magsidor" så får du kalla det så om du nu vill.
Det var inte det som du blev ifrågasatt av andra för, från början,
utan för att du tidigare skrivit att hon låg på magen. Osv.

Och det där skiter jag helt i.
Eftersom det redan är "klart".

Däremot fick jag en känsla av Tage D av BetongB:s text angående alla magens olika sidor osv.
Inget illa menat.

■ Fråga: Är människan sammanfogad i sin konstruktion av två parter till en, enhet ?

■ Enligt ovan skrivet samt fråga: Är det i sådant fall gällande även inuti människan ?

■ Jag har fortfarande inte kommit till punkt än med vad jag tidigare menade med att den avlidna människan som upptäcktes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro under Lördagens eftermiddagstid den 19 Maj 2018, låg vilandes på sin magsida.

■ Om du ger dig till tåls, så skall du senare framåt få förstora upp en ansiktsbild av L*na Wesstr*m och sedan därefter dela bilden i sin mittlinjen, därefter skall du få några frågor av mig att svara på.

Mvh/JM.
Citera
2021-09-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten

Mmm. Men du skulle må då, va? Om alla bara struntade i allt trams och alla lögner du pepprat tråden med och behandlade dig som trådens obestridlige auktoritet. Besvarade alla dina frågor om vad man tror om HD:s inblandning, om och om igen. Bejakade alla nya infall; "oj,

■ har du kommit på att du var kompis med LW nu, shit!", "näää! Var du på mordplatsen och såg kroppen, det har du nog inte nämnt förut! Låg hon på sidan eller på magen??", osv.

Jag väntar fortfarande på information rörande besöket på fyndplatsen, och Mysteriet med dom två upphittarna. Vilken roll bestämde du dig för - polis, hemlig kroppsupptäckare eller privatspanare-with-benefits?

Mvh / BB

■ Jag kände L*na Wesstr*m, och hon var en underbar människa och en mycket god vän till mig, vi hade alltid trevligt tillsammans när vi träffades och umgicks med varandra och jag har aldrig någon gång försökt att göra ett sexuellt närmande mot L*na Wesstr*m.

■ OffTopic: På grund av att du inte klarar ut av att hålla tråd-konvenans mot mig som din medpostare i L*na Wesstr*m-tråden utan ständigt och jämt måste använda dig av infantila och impertinella persiflage-skrivningar är detta mitt sista svars-inlägg till dig @Betongbaletten, det går helt enkelt inte att föra en normal diskussion med dig.

Mvh/JM.
Citera
2021-09-09, 22:56
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
■ 1) Jag kände L*na Wesstr*m, och hon var en underbar människa och en mycket god vän till mig, vi hade alltid trevligt tillsammans när vi träffades och umgicks med varandra och jag har aldrig någon gång försökt att göra ett sexuellt närmande mot L*na Wesstr*m.

■ 2) OffTopic: På grund av att du inte klarar ut av att hålla tråd-konvenans mot mig som din medpostare i L*na Wesstr*m-tråden utan ständigt och jämt måste använda dig av infantila och impertinella persiflage-skrivningar är detta mitt sista svars-inlägg till dig @Betongbaletten, det går helt enkelt inte att föra en normal diskussion med dig.

Mvh/JM.

1) Mmm. Eller, som du kallade henne tidigare: "den Koreanska Kvinnan". Som väldigt god vän till henne antar jag att du vet hur mycket hon skulle ha gillat det epitetet.

2) Kommer att sakna dina dagliga "Är det helt otänkbart i din värld att HD skulle ha någonting med mordet på...bla bla", men jag får försöka överleva.

Ser hursom fram emot att få ta del av din utläggning om hur ansiktet är delat, och hur detta faktum kan förvandla "liggandes på mage med ansiktet nedåt mot marken" till Stabilt Sidoläge. Även om det så klart inte kommer att vara skrivet med mig som mottagare.
Citera
2021-09-09, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Absolut, till och med övertygad att så är fallet.

Han har helt tappat kontrollen pga resan.
Jag undrar dock om HD är väldigt medveten om just detta.

▪️Resan var mycket viktig för HD.
▪️Det var viktigt att det var just SD som skulle med.
▪️Resan gör SD mer stressad relaterat till LW.

LW vet om resan med giga sen länge.
6 maj uttalar LW ord som hon inte förstår hur farliga de är inför en extra stressad SD.

LW:
"Ha så kul i USA när ni börjar om"
(..)
"Vet du, det känns helt odramatiskt om allt skulle avslutas nu"
"Jag är inte rädd, du har inget grepp om mig längre"

Samma dag börjar han sin freakshow och projicerar på barnen - och som övergår i hans "otroliga felsteg", att HD vill fuska på LWs wig och SD vill inte åka till USA.

Att "avsluta allt" innebär per automatik (i SDs fyrkantiga värld) att hon avslöjar allt sex och det är just USA-resan som nämns av LW som en slags hot spot.

Han kan mycket väl ha försökt tona ner resan av given anledning:

SD: Därför jag hade sagt till henne att den var inte aktuell. För jag ville själv berätta för
Hanna nu äh efter separationen att jag och Lena fortsätter och ha kontakt. Och Lena har sagt att "åker du till USA, då berättar jag för, för Hanna."

SD har kört sitt paranoida hyschande hela 2018, krävt dolda loggar (som Nordsjön) och LW kör sitt race.

HD i sin tur pushar honom att åka till USA och förutsätter att de ska planera inför USA 8 maj.
Han vill inte åka.

SD krånglar ända fram till fre natt 11-12 maj då han försöker locka iväg LW vid midnatt.
Direkt efteråt skickar han till HD om problem med esta och önskar henne trevlig resa.

SD gör sin bikt inför HD på planet om att han och LW haft fortsatt kontakt.
Han vill lätta sitt hjärta just när LW "försvunnit".
Det ska bli så bra nu.

HD råkar bara ha glömt berätta för SD att hon redan vet om fortsatt kontakt efter skilsmässan.

HDs väninna CH:
"Hanna berättade under våren -18 för C att Stefan och Lena träffats efter separationen.
Hanna visste dock inte om det var för geocaching eller sex, hon ville inte veta."

Är också tämligen säker på att det var på det viset. Har tänkt i de banorna ganska länge och det stämmer rätt så bra med alla bitarna i ageranden och samtal runt omkring.

Den puckade SD fattade inte att de flesta i geokretsen redan hade listat ut hur det förhöll sig. Tror inte det var så himla uppseendeväckande för omgivningen, det var nog bara paret D som trodde det. Tyvärr.

Man skulle kunna säga att han mördade Lena "i onödan".
Citera
2021-09-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Sorry men LW var förtjust i Bx.
Den du borde fundera över är HD, hon tycks inbilla sig att han är sugen på henne och skrattar glatt åt att såpan fortsätter.

När SD börjar blekna ökar motivbilden.
Men han mördar inte för att han riskerar förlorar LW:
Syltryggen har nämligen kontrollförlust.

... Och där kommer HD in.
Som dragit i handbromsen och tagit ut skilsmässa. Han är rädd att avslöjas och förlora anseende inför HD.
Han blir farlig då han pressas och kommer till ett vägval.
Loggremsan blir en trigger. En reminder om HDs cachebråk.
Finns inget som visar att LW iscensatt hot.
Däremot är SD stressad över risken.
Därav undrar jag vad HD påstått till JG om att LW hotat henne.

Trots att jag är inne i tråden dagligen så vet jag fortfarande inte hur och om vad som Lena ska ha hotat HD.
Citera
2021-09-09, 23:17
Medlem
Skibladners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Herregud. Vad har hänt i tråden? Trots märkliga tider i tråden då och då verkar den nu sen ett par månader urartat fullständigt.
Ha ha… ja jag väntar bara på när jokern återgår till det s.k gläntläget på dörren. Eller påsmannen och huvamannen. Kanske rundheten på mordvapnet? Absurd människa, men imponerande ordbajsare.
Mordet är uppklarat, mördaren död och all utredning nedlagd sedan flera månader tillbaka.
Senast redigerad av Skibladner 2021-09-09 kl. 23:21.
Citera
2021-09-09, 23:37
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Är också tämligen säker på att det var på det viset. Har tänkt i de banorna ganska länge och det stämmer rätt så bra med alla bitarna i ageranden och samtal runt omkring.

Den puckade SD fattade inte att de flesta i geokretsen redan hade listat ut hur det förhöll sig. Tror inte det var så himla uppseendeväckande för omgivningen, det var nog bara paret D som trodde det. Tyvärr.

Man skulle kunna säga att han mördade Lena "i onödan".
Yep.
Speciellt då HD redan tycks veta om att de fortsatte ha kontakt.
Men det fattar inte SD, han pratar om korn.
Det stressar kontrollfreaket.

LW tycks inte ens förstå att kontakt är orsak till skilsmässan.
Så hon har nån falsk känsla av styrka att hon inte är delaktig, och fattar inte hur farlig SD är.

Och SD är rädd att hon ska leverera.
Mer än korn.
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Trots att jag är inne i tråden dagligen så vet jag fortfarande inte hur och om vad som Lena ska ha hotat HD.
De sågs bara kort vid lakritseventet, det var väl mer likt permafrost då.

JG säger dock att HD sagt det nån gång innan mordet. Finns ingen mer direkt kontakt än då HD börjar plocka loggar 6 april. Sen ger hon sig väl och tar dem när LW är död.
Senast redigerad av develi 2021-09-09 kl. 23:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in