Citat:
Så bara för att Ulf Kristersson inte säljer sin själ för regeringsmakten som Stefan Löfven gör så menar du att SD inte kommer få inflytande överhuvudtaget? Precis som i alla förhandlingar får man ge och ta om man inte har 51 procent. Något ni AFSugare inte kan förstå. Ni tror väl att ni kommer kunna få igenom allting när ni kommer in med era 4 procent år 2034.Hur dum i huvet låtsas du vara???
SD är persona non grata i alla slags politiska lokaler. Innerligt hatade av samtliga borgare, och ännu mer av övriga väljare.
https://www.svd.se/jag-saljer-inte-min-sjal-for-regeringsmakten
Jo, ALLA borgerliga väljare hatar innerligt SD. Det bevisar var och en av dem personligen vid valurnan. Hur många ytterligare årtionden tar det för dig att fatta detta uppenbara öppet uttalade? Hur lång livstid tror du att du har, har du verkligen 33 år till av katastrofalt misslyckande?
När Nigel Farage lyckades få igenom BREXIT. Just det tillfälle när en all out attack mot EU var som mest gynnsam. Vips blev PKs fejkade utbrända låtsasopposition EU-globalister. Helt utan någon parti-intern debatt. Alla SD:are är omeriterade fega viljelösa tysta får vars enda gärning i livet är att berika sig själva till politiska miljonärer i det samhälle de aktivt lagstiftar om skall permanent totalförstöras.
SD är ett enfrågeparti. SDs enda fråga är att totalt motarbeta varenda form av kritik mot regimen. Det är det som dessa hundratals politiska miljonärer får betalt för att göra.
Det är ju det de lovar sina väljare!!!
Samtidigt som Gustav Kasselstrand odlar nära relationer med politiska ledare i massor av EU-medlemsländer. Samma personer som PKs fejkade teater-opposition utesluter och bojkottar, med sitt fetto i lastbilens båda förarsäten.
Varför vet du ingenting? Varför klarar du inte av att ta reda på någonting själv, som jag gör? Det kanske förklarar varför du kastar bort din röst på SD hela detta årtionde också helt utan något resultat.
(Förmodligen för att du blint lyder din spelmissbrukande SD-führers order att aldrig ta del av någon s.k. alternativ media, utan bara av SDs nära samarbetsmedia Expo, Expressen och SVT.)
SD är persona non grata i alla slags politiska lokaler. Innerligt hatade av samtliga borgare, och ännu mer av övriga väljare.
https://www.svd.se/jag-saljer-inte-min-sjal-for-regeringsmakten
Jo, ALLA borgerliga väljare hatar innerligt SD. Det bevisar var och en av dem personligen vid valurnan. Hur många ytterligare årtionden tar det för dig att fatta detta uppenbara öppet uttalade? Hur lång livstid tror du att du har, har du verkligen 33 år till av katastrofalt misslyckande?
När Nigel Farage lyckades få igenom BREXIT. Just det tillfälle när en all out attack mot EU var som mest gynnsam. Vips blev PKs fejkade utbrända låtsasopposition EU-globalister. Helt utan någon parti-intern debatt. Alla SD:are är omeriterade fega viljelösa tysta får vars enda gärning i livet är att berika sig själva till politiska miljonärer i det samhälle de aktivt lagstiftar om skall permanent totalförstöras.
SD är ett enfrågeparti. SDs enda fråga är att totalt motarbeta varenda form av kritik mot regimen. Det är det som dessa hundratals politiska miljonärer får betalt för att göra.
Det är ju det de lovar sina väljare!!!
Samtidigt som Gustav Kasselstrand odlar nära relationer med politiska ledare i massor av EU-medlemsländer. Samma personer som PKs fejkade teater-opposition utesluter och bojkottar, med sitt fetto i lastbilens båda förarsäten.
Varför vet du ingenting? Varför klarar du inte av att ta reda på någonting själv, som jag gör? Det kanske förklarar varför du kastar bort din röst på SD hela detta årtionde också helt utan något resultat.
(Förmodligen för att du blint lyder din spelmissbrukande SD-führers order att aldrig ta del av någon s.k. alternativ media, utan bara av SDs nära samarbetsmedia Expo, Expressen och SVT.)
Känner du alla borgerliga väljare? Att 90 procent i M och KD vill fördjupa samarbetet med SD, tolkar du det som hat?
Du kan inte jämföra Nigel Farage och Storbritannien med Sverige. Det är två helt olika länder med helt olika förutsättningar. Hade SD kunnat göra som Nigel Farage och Brexit så hade man satt igång en Swexit i rullning. Men idioter som du tror att svenska väljare funkar som brittiska väljare.
Om du på riktigt tror att Gustav Kasselstrand med sina vänner ska kunna överrumpla EU-eliten bara för att man samarbetar så får jag säga att du är extremt naiv. Liberaler och socialdemokrater har för mycket mandat i EU för att man ska kunna tackla det. Polen, Slovakien, Tjeckien och Ungern kommer vara kvar i EU trots deras EU-skepticism eftersom de tjänar ekonomiskt av att vara med i EU. Och EU-eliten kommer inte vilja göra sig av med dessa 4 länder eftersom det skulle försvaga EU. Förstår du det nu din lilla fjant? Vad än visegradländerna och EU-eliten tjafsar med varandra om så kommer ingenting dramatiskt att ske eftersom det vore döden för respektive sidor.
Vad är det jag ska ta reda på? Är det mitt fel att SD inte har majoritet i riksdagen eller har möjlighet att forma en majoritet för att få igenom sin politik? Tror du AfS hade lyckats bättre om de satt i samma situation? Tvärtom skulle ni bli totaltisolerade. Vänligen håll käften nu om att SD aldrig får någonting igenom din lilla kuksugare. Beträffande hur SD dömer i domstolar så antar jag att du menar nämndemän av SD-kulör som dömer i migrationsmål på ett icke-bra sätt. Men det är inte SD-nämndemännens fel att lagarna ser ut som de gör. Eller vill du att domare och nämndemän i våra domstolar ska utgå från egna påhittade lagar?