Citat:
Ursprungligen postat av
hormods
Är det därför M och KD är öppna för att förhandla med SD?
Du har bevisbördan ditt mongo. Sluta be mig googla om du vill bevisa din sak. Länka din källa direkt som stödjer din tes. I annat fall är du en simpel lögnare.
Hur dum i huvet låtsas du vara???
SD är persona non grata i alla slags politiska lokaler. Innerligt hatade av samtliga borgare, och ännu mer av övriga väljare.
https://www.svd.se/jag-saljer-inte-min-sjal-for-regeringsmakten
Citat:
M och KD hatar inte SD. 90 procent i dessa partier vill ha fördjupat samarbete med SD.
Jo, ALLA borgerliga väljare hatar innerligt SD. Det bevisar var och en av dem personligen vid valurnan. Hur många ytterligare årtionden tar det för dig att fatta detta uppenbara öppet uttalade? Hur lång livstid tror du att du har, har du verkligen 33 år till av katastrofalt misslyckande?
Citat:
När har SD sagt att Sverige ska förbli medlemmar i EU?
När Nigel Farage lyckades få igenom BREXIT. Just det tillfälle när en all out attack mot EU var som mest gynnsam. Vips blev PKs fejkade utbrända låtsasopposition EU-globalister. Helt utan någon parti-intern debatt. Alla SD:are är omeriterade fega viljelösa tysta får vars enda gärning i livet är att berika sig själva till politiska miljonärer i det samhälle de aktivt lagstiftar om skall permanent totalförstöras.
SD är ett enfrågeparti. SDs enda fråga är att totalt motarbeta varenda form av kritik mot regimen. Det är det som dessa hundratals politiska miljonärer får betalt för att göra.
Citat:
Jag tror inte ens SD själva tror att man kan förändra EU inifrån.
Det är bara en förtäckt anledning för att man inte ska prioritera EU-frågan. Men motståndet mot EU finns där. Att som AfS tro att man vinner något på att stå vid något hörn och gapa "SweeXiiit" kommer inte leda till någonting.
Det är ju det de lovar sina väljare!!!
Samtidigt som Gustav Kasselstrand odlar nära relationer med politiska ledare i massor av EU-medlemsländer. Samma personer som PKs fejkade teater-opposition utesluter och bojkottar, med sitt fetto i lastbilens båda förarsäten.
Citat:
Vad säger SD officiellt? Kan du belägga det? Hur lagstiftar SD? Hur dömer SD?
Varför vet du ingenting? Varför klarar du inte av att ta reda på någonting själv, som jag gör? Det kanske förklarar varför du kastar bort din röst på SD hela detta årtionde också helt utan något resultat.
(Förmodligen för att du blint lyder din spelmissbrukande SD-führers order att aldrig ta del av någon s.k. alternativ media, utan bara av SDs nära samarbetsmedia Expo, Expressen och SVT.)