Citat:
Ursprungligen postat av
Bapremp
Jag antar att detta hr hemma i kukstorlekstrden, men vid det hr laget s verkar det vara f som lser i den d den r p tok fr stor. Hur som helst, jag r vad som klassas vara "normalt" utrustad med en drule p 15x14 (linjal ej intryckt, utan mtt det som rknas), och jag har under hela min ungdom och mitt vuxna liv periodvis mtt dligt ver att jag inte har en storlek som de flesta kvinnorna verkar fredra, men ven att jag sjlv aldrig kommer att f uppleva hur det verkligen r att kunna ge en kvinna den tillfredsstllelsen som en strre verkar ge vid vaginalt sex, eller synen av nr de verkligen tjs.
Jag har f.. haft tv lngre sambofrhllanden, ett befinner jag mig i nu, och mellan dessa s har jag haft fyra stycken kortare relationer, och i brjan s kan man verkligen se besvikelsen i gonen p dem nr byxorna ker ned fr den frsta gngen, vilket kan jag frst, fr nr de blir upphetsade och blta s knns det knappt. Men p.g.a. mina skills med fingrarna och tungan s har det gtt att kompensera, men det r ju inte riktigt samma sak, vetskapen om att att jag alltid kommer att vara underlgsen nr det kommer till detta och att det inte gr att gra ett skit t det suger verkligen.
Om det nu verkligen r s att du mr genuint dligt ver detta, s finns det ju i sdant fall numera en kirurgisk metod som heter Penuma att tillg, och som bestr i att ett implantat av valfri storlek implanteras i penis:
Citat:
The Penuma is a crescent-shaped piece of medical-grade silicone inserted under your penis skin to make your penis longer and wider. Its provided in three sizes: large, extra-large, and extra-extra-large.
The tissues that give your penis its shape are composed largely of two types:
Corpus cavernosa: two cylindrical pieces of tissue that run parallel to each other along the top of your penis
Corpus spongiosum: one cylindrical piece of tissue that runs along the bottom of your penis and surrounds your urethra, where urine comes out
Your Penuma device will be designed to fit your specific penis shape. Its inserted into your shaft over the corpus cavernosa, like a sheath.
This is done through an incision in your groin area just above the base of your penis. The device stretches the penis skin and tissues to make your penis look and feel larger.
According to Dr. Elists website, people who have had the Penuma procedure report increases in length and girth (measurement around their penis) of about 1.5 to 2.5 inches, while flaccid and erect.
(...)
The Penuma could enlarge the average penis up to a length of 6.1 inches when flaccid, and 7.7 inches when erect.
https://www.healthline.com/health/me...t#how-it-works
Implantatet frlnger allts som ovan nmnt penis med mellan strax under 4 centimeter upp till och med drygt 6 centimeter i lngd, bde i slakt svl som i erigerat tillstnd.
Bilder p hur implantatet ser ut:
https://www.google.com/search?q=Penu...L_svSE944SE944
Dock kostar detta en ordentlig hacka, mrk vl, s huruvida du anser att det r vrt det, kan endast du avgra, men nu knner du hur som helst till att det finns en ndlsning i sdant fall att du skulle vara desperat nog.
Jag skulle i vilket fall rekommendera dig att lsa p ytterligare om proceduren fr att bilda dig en s pass ingende uppfattning om denna som mjligt.