Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
■Men... var det hos sillen de skulle göra husis den 16:e? Eller är han orolig för HD:s skull?
■ Måste erkänna att jag totalt missat att husus var gjord hemma hos honom (eller glömt).
■ Vill du vara snäll och förklara för mig vad skillnaden är mellan ordet "husis" och "husus" ?
■ Fråga 1: ) Är det helt uteslutet ifrån dina tankar att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 ?
■ Fråga 2: ) Anser du @Tufsankatt, att den storstädningen vilken ägde rum i St*fan Davidss*n:s hus undre Fredagen den 25 Maj 2018, var, en helt normal storstädning ?
■ Tilläggsfråga till det ovan skrivna: Anser du @Tufsankatt, att det, kraftfulla tokskurandet som utfördes av den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD av St*fan Davidss*n:s golvbrunn under Fredagen den 25 Maj 2018, var en helt normal golvbrunns-skurning ?
■ Fråga 3: ) Beträffande den trappinspektionen som ägde rum under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, så undrar jag följande sagt, anser du @Tufsankatt, att den trappinspektionen som St*fan Davidss*n gjorde hos sin kamrat JG
inte❗hade en räv bakom örat ?
■ Fråga 4: ) Vid det aktuella tillfället, då den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD uttryckte sig med orden ... citat: "Hoppas att hon är död" ... slut citat/ ... tycker du @Tufsankatt, att de orden, då komna ur den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD:s mun, var, ett helt normalt beteende ifrån HD:s sida ?
■ Fråga 5: ) När en gång i tiden JG fotograferade sina egna exkrementer och sedan därefter transmitterade bilden till sin kamrat St*fan Davidss*n så undrar jag, tycker du @Tufsankatt att detta var ett helt normalt beteende ifrån JG:s sida ?
■ Fråga 6: ) St*fan Davidss*n lät sig en gång i tiden fotografera sin härlighet, då vilandes på en tårta.
■ Tilläggsfråga till fråga 5: ) samt
fråga 6: ) Tycker du @Tufsankatt, att det är helt fel att använda sig av ordspråket "Lika barn, leka bäst" i just detta fallet ? ... det vill säga, beträffande St*fan Davidss*n:s och hans kamrat JG:s beteenden.
■ Fråga 7: ) Ser du @Tufsankatt, den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD, som en rättskaffens
person ?
■ Fråga 8: ) Tycker du @Tufsankatt att "Mello-Mysten GC-6C-KK-4 är ingenting annat än en petitess när det gäller det gamla mordet på L*na Wesstr*m 2018 ?
Mvh/JM.