2021-09-08, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Rimlig fråga, för hon var ju inte misstänkt förrän senare..? I alla fall på pappret.
Har faktiskt inte tänkt på det.

Kan det vara karma?
Citera
2021-09-08, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKong90
Hade HD en mobil som låg i en låda under en säng i Enköping?

Kanske var det den omtalade mobilen som tog dygn att ladda.
Citera
2021-09-08, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Varför släpptes hon inte in?

Vet vi om HD inte "släpptes in" eller om det var hennes egna val att återvända tillsammans med SD?
Citera
2021-09-08, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Logiskt tänkande när det gäller SD...

Tycker du att det var "logiskt tänkande" från SD:s håll när han skickade sitt "trevliga" brev till åklagaren?
Viket brev ? Berätta.
Citera
2021-09-08, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det gjordes ingen husis hos honom 16/5 2018.

Det var bara Mumsbulle som försökte bidra till drevet mot HD

Att komma ihåg fel/missuppfatta vad som skrivs betyder väl inte att det är något "drev" mot någon!

Nu är det tillrättat och vi vet att husis gjordes i samband med att HD blev häktad.
Citera
2021-09-08, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Frågan bör hellre ställas: har han möjlighet att springa ut och in?
Om inte, fine. Om möjligheten finns då öppnar det upp för frågan ”varför”.
Och svaret kan då vara, till exempel, för att förstöra LW:s mobil.
Varför förstör han inte mobilen på en gång då ?
Det är ingenting att dröja med. Han vet redan vad som finns i den. Då är det bara att förstöra det strax efter 23:35 när han får tag i den.
Varför vänta i 2 timmar, gömma den nånstans, springa in i huset och svara på jobb mejl och springa ut igen, hita mobilen i mörkret! förstöra den!!
Alltså jag fattar knappast hur HR tänkte över den biten!
Citera
2021-09-08, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Varför förstör han inte mobilen på en gång då ?
Det är ingenting att dröja med. Han vet redan vad som finns i den. Då är det bara att förstöra det strax efter 23:35 när han får tag i den.
Varför vänta i 2 timmar, gömma den nånstans, springa in i huset och svara på jobb mejl och springa ut igen, hita mobilen i mörkret! förstöra den!!
Alltså jag fattar knappast hur HR tänkte över den biten!

Det är ännu svårare att förstå hur SD tänker men han hade säkert haft ett bra svar
Citera
2021-09-08, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Viket brev ? Berätta.

Att du inte vet vilket brev jag syftar på är bara ytterligare ett bevis på hur (o)kunnig du är i fallet.

Läs på lite mer i ämnet!
Citera
2021-09-08, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen

■ Hon utbrister ju liknande - vad har han gjort? med syftning till SD.

■ Citat HD: "Vad har han NU❗gjort" ? ... slut citat/

■ Enligt ovan skrivet: Något sådant sagt, kan ha ett helt annat skäl.

■ Tillägg till ovan skrivet: Vad som än sägs, så finns det alltid en bortförklaring, sedan om bortförklaringen håller eller inte, det är en annan sak.

■ Citat HD: "Hoppas att hon är död" ... slut citat/

■ Bara för att St*fan Davidss*n i Göta Hovrätt den 28 Maj 2021 blev dömd till 18 års fängelse, så betyder det inte❗.......... att det inte❗skulle ha funnits en, eller flera personer involverade utöver St*fan Davidss*n.

■ Möjligheten finns enligt ovan skrivet, att Göta Hovrätt har missat en medgärningsperson i fallet mordet på L*na Wesstr*m 2018, det vill säga, utöver St*fan Davidss*n.

■ Tillägg till ovan skrivet: Någon var St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m slutligen skulle dödsmisshandlas bakom bullerplanket och sålunda bringas om livet.

■ Ni, övriga trådmedlemmar i L*na Wesstr*m-tråden, kan ignorera det ovan skrivna beträffande att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under den aktuella Måndagskvällen, gällande mig själv, jag vet, att någon hjälpte St*fan Davidss*n.

■ Många medlemmar samt skribenter i L*na Wesstr*m-tråden har påpekat att det fortfarande finns många frågetecken att räta ut, samt att många frågor gällande det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 fortfarande saknar sina svar, jag själv, tycker att L*na Wesstr*m-tråden i största utsträckning och på sista tiden har handlat om bortförklaringar, speciellt när det kommer till den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD.

Mvh/JM.
Citera
2021-09-08, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Förstöra LW:s mobil?

Och kanske för att göra sig av med mordvapen och andra bevis så som exempelvis kläder...?
Citera
2021-09-08, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Att du inte vet vilket brev jag syftar på är bara ytterligare ett bevis på hur (o)kunnig du är i fallet.

Läs på lite mer i ämnet!

+1
Citera
2021-09-08, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon är jävig
Hurså ? varför ska hon vra jävig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera