Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
■ Hon utbrister ju liknande - vad har han gjort? med syftning till SD.
■ Citat HD: "Vad har han NU❗gjort" ? ... slut citat/
■ Enligt ovan skrivet: Något sådant sagt, kan ha ett helt annat skäl.
■ Tillägg till ovan skrivet: Vad som än sägs, så finns det alltid en bortförklaring, sedan om bortförklaringen håller eller inte, det är en annan sak.
■ Citat HD: "Hoppas att hon är död" ... slut citat/
■ Bara för att St*fan Davidss*n i Göta Hovrätt den 28 Maj 2021 blev dömd till 18 års fängelse, så betyder det inte❗.......... att det inte❗skulle ha funnits en, eller flera personer involverade utöver St*fan Davidss*n.
■ Möjligheten finns enligt ovan skrivet, att Göta Hovrätt har missat en medgärningsperson i fallet mordet på L*na Wesstr*m 2018, det vill säga, utöver St*fan Davidss*n.
■ Tillägg till ovan skrivet: Någon var St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m slutligen skulle dödsmisshandlas bakom bullerplanket och sålunda bringas om livet.
■ Ni, övriga trådmedlemmar i L*na Wesstr*m-tråden, kan ignorera det ovan skrivna beträffande att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under den aktuella Måndagskvällen, gällande mig själv, jag vet, att någon hjälpte St*fan Davidss*n.
■ Många medlemmar samt skribenter i L*na Wesstr*m-tråden har påpekat att det fortfarande finns många frågetecken att räta ut, samt att många frågor gällande det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 fortfarande saknar sina svar, jag själv, tycker att L*na Wesstr*m-tråden i största utsträckning och på sista tiden har handlat om bortförklaringar, speciellt när det kommer till den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD.
Mvh/JM.