Citat:
Jag väljer att tro att dom nu berömda orden sas i stundens hetta, Och MT förstod det och därför lät det bero pga situationen, är man som jag en känslomänniska så är det väldigt lätt att det sägs saker som man kanske inte riktigt menar, men munnen pratar innan hjärnan har kommit ikapp.
Ja, även orden EGO- Hanna typ önskar att hon är borta för alltid, skrivs ju till S*illen, så det är ju inte ens en gång. Vilken mördare eller anstiftare skulle "råka" säga sådant flera gånger fast man är inblandad i mordet.
Hon utbrister ju liknande - vad har han gjort? med syftning till SD.
Nä, det här är som du säger ord som flyger ur munnen för att hon inget vet, men är frustrerad över att Lena "alltid" ska göra sig påmind i hennes liv, och nu kommer resan bli förstörd. Så tror jag också.
Sedan börjar väl någon slg pollett trilla ner och kanske sätter hon ihop ett och ett med något som SD har sagt/gjort.
Har han lovat henne att han ska lösa problemet med Lenas ständiga "påminnelser/närvaro.
Att allt kommer att bli så bra nu?
"Min bäste vän, och ditt hatobjekt har gjort fel och gjort dig illa. Påverkar mig och vad jag
"får" göra"
(Mot min vilja är hon död....)
HD anar sedan att SD tar saker bokstavligt och har ett sätt som handlar om "tillrättavisningar" när personer inte "lyder" och de "får inte göra HD illa", och SD lyssnar inte på vad andra kan ha för råd, utan han "får" "göra" som han själv uttrycker det.
Och som jag tänker att orden "död" har använts hemma i Davidssons hus så många gånger att det har bivit en vana att prata på ett sätt som många andra tycker är främmande.
Det är bara att läsa igenom geologgar som SD gjort genom åren, där "ond bråd död" ligger honom nära till hands att associera till.

).
Det gjordes ingen husis hos honom 16/5 2018.