Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Pilot är avskriven och inte intressant i dagsläget, det är ett faktum. Det är inte jag som "låtsas det".
Och varför drar du upp det nu? Det är ju just det här som Ugglan är på mig om hela tiden. Har ni kontakt eller?
Sen drog du nyss up PU och KM, Ugglans "favorit-misstänkta" och lögnhalsade om dom kontra CL.
Sen är du överkänslig för PL och gnäller över att uppgifter om honom kommer ut i tråden, precis som det gör med alla misstänkta personer här. Men du för endast PL's talan, varför?
Jag föreslår att du släpper din besatthet vid Ugglan, eller skickar honom ett PM, och i stället läser mina inlägg.
Poängen med PU och ’pilot’ är inte att de skulle vara mer troliga som GM än CL, utan precis tvärtom: om CL faktiskt är rätt person så har dessa oskyldigt pekats ut som MGM i åratal, ja decennier. Just därför gjorde du fel som hängde ut PL som mördare och skrev ut hans arbetsplats och tjänst i samma inlägg. Om ärendet mot CL läggs ner, eller man hittar ett nytt/gammalt spår, då har PL också blivit oskyldigt uthängd. Av bl.a. dig.
Sedan kan du försöka trolla bort de tidigare misstänkta men en hypotetisk försvarare för CL kommer garanterat inte att ha glömt någon av dem. Och det är helt självklart så att dessa gör det svårare för polis/åklagare att väcka åtal och få en fällande dom.