"SD: Inte så mycket med din vän Sofi. Otippat.. ..Gillar inte heller hur han närmar sig ämnet Soft. Det är som att han vill pusha där, genom att ta upp Lena och det blir som ett litet spel som får honom att känna sig i centrum.
SD: Inget alls antar jag
SD: Råkade väl knappt se ... ?
HD: Soft är inget passande namn tycker jag
SD: Haha. Jo.
HD: Hälsade på varandra. Men hon avböjde när Beppe välkomnade henne att sitta hos
oss
SD: Lika glad för det var du
HD: Verkligen inte passande namn. Finns inget mjukt. Hårda skelettdelar som sticker ut och
vass i samtal
SD: Vi tycker olika.[...]"
HD: Tror att vi var 5 st under 60 årVad händer om man planterar in att "ditt hatobjekt" och att du önskar att hon vore död tillräckligt många gånger?
SD: Oj. Rekord
SD: Mycket folk?
SD:Kul?
HD:Ca 20 st
SD:Kul?
HD:Kul. Pratade mest med Beppe, lehed, Cajjoo och stmellosa. Även med några andra. Inte
så mycket med GL.
SD: Samcon kanske
SD: Saigon
SD: Inte så mycket med din vän Sofi. Otippat.. ..
SD: Inget alls antar jag
SD: Råkade väl knappt se ... ?
HD: Soft är inget passande namn tycker jag
SD: Haha. Jo.
HD: Hälsade på varandra. Men hon avböjde när Beppe välkomnade henne att sitta hos
oss
SD: Lika glad för det var du
HD: Verkligen inte passande namn. Finns inget mjukt. Hårda skelettdelar som sticker ut och
vass i samtal
SD: Vi tycker olika. Men av det du berättade om förrgår kväll var obra. Ska prata med henne
om det
HD: Helt ärligt vet jag inte. Så länge du vill vara med henne blir det bara jobbigare om hon
undviker mig. Er relation blir då bara en större belastning för mig. Hade tyckt att det varit bra
om hon satt sig där och kunde neutralisera saker
HD: Jag vill inte att du pratar med henne om det. Hon och jag pratade om det. Tycker bara att
det blir fel om du lägger dig i.
SD: Kommer göra
SD: Hon får inte bete sig illa mot dig
HD: Varför? Tycker att du gör det sämre om du lägger dig i.
HD: Det räcker med att jag vet vad du tycker och tänker. Stärker mig Älskar dig
HD: Ska hälsa fån många StMellosa, Beppe, lehed......
SD: Räcker ej för mig
HD: Men du har egentligen inte med det att göra..
SD: Jo
SD: Min bäste vän, och ditt hatobjekt har gjort fel och gjort dig illa. Påverkar mig och vad jag
"får" göra
HD: Blev varm och glad av lehed och Beppe ord. Pratade om touren och jag berättade att jag
skulle prata på den på FAD. Båda uttrycker att de blev glada att jag skulle göra det och inte
någon annan. Och sen säger de att de inte syftar på dig och tittar bort mot Lena. De tyckte
det var bra att jag tog plats och vara ansikte för touren tillsammans med dig. Det värmer gott
HD: Hon är inte mitt hatobjekt. Du gör henne till det. Hon tycker inte hon gjort något fel. Det
påverkar inte mer vad du "får" göra.
SD: Ok. Du hatar inte. Bara vill hon ska dö
HD: Nej hon får leva. Jag ogillar er relation som det är nu
SD: Du säger då och då alt det bästa vore om hon inte fanns. Rätt nära till att tro du föredrar
henne som död
HD: Fanns i våra liv ja
SD: Ok
HD: Puss på dig
SD: Jaja "
"HD: Hon är inte mitt hatobjekt. Du gör henne till det. Hon tycker inte hon gjort något fel. Det"
påverkar inte mer vad du "får" göra.
SD: Ok. Du hatar inte. Bara vill hon ska dö
HD: Nej hon får leva. Jag ogillar er relation som det är nu
SD: Du säger då och då alt det bästa vore om hon inte fanns. Rätt nära till att tro du föredrar
henne som död
HD: Fanns i våra liv ja"
Du måste vara medlem för att kunna kommentera